| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 2 日 星期四  |
| 12;00放學;-* |
分類: ☆鳩up!☆ |
今日*12;00放學,勁hight大v3v
我4點幾先返屋企囉;
之後5;00去返工xd'
係屋企得果幾個字比我染返個令頭-3-
e+黑撚到乜咁...!!
天日我就去個我個乖乖好學生啦;@
<
放完工又去hea(:
本泥我地3條0n鳩仔係到吹水;
th3n泥多對兄弟v3v
9點幾返屋企...xd
<
今日...我做左班會主席大人xd'
中學開始我就一直係班會主管大人啦,勁不(:
最搞笑係;
全班得3條友頭票...-3-
我同chancoco;我2票,佢1票-0-
真係笑死囉得果3條友xd
<
我一定要勁早訓牙今日>3<
泥幾日;日日同人腥sms到2點幾...
陰弓chu;(
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 213 | »
|