其實呢, 上個月牙e佢地已經返左黎..
飯都食左2次
可是呢-! 昨天呢, 他們才正式來我們的家 ^^
早上1個電話, 就說要來睡了..
哈哈, 個時真系覺得..
牙e, 你做野, 都幾吾諗下人既感受咖啵..
朝早呢, 我諗, 算系呃左大珺..
對不起拉, 我真的不知道..T___T
下次陪你睇好了 =v=
總之, 哈哈-! 大珺成個上就都陪左我..
之後呢, 等左好耐, 牙e佢地就黎左..
不過, 有表哥陪..-口-"
嚇到我勁瘀..=_=" 第1句就話..
[ 媽, 我去訓覺..-v- ]
如果佢個樣, 衰d既, 我會好好多, 可惜吾系..=__=
訓醒, 表哥走左..keee
再過多陣, 牙e同2隻馬騮去完公園返黎 =v=
開頭, 我同佢地, 簡直冇野講..-v-
我系到玩手提, 佢地自己玩打交..
但食完飯, 吾知咩事, 吾知我做過d咩黎..
好突然咁, 我只系記得, 之前dad同osaman接e長黎
食完飯, e長同我傾左幾句, 之後, 當我玩電腦個時..
佢地突然瘋狂咁玩個kayboard..仲要勁開心個隻..
笑到勁開心, 勁奸, 奸到出汁, 奸到喊咁笑..
笑到我毛樹起晒個隻..-_-
不停拍個kayboard, 搞到我完全打吾到字..
佢地勁變態, 玩得勁開心..
簡直系, 將自己既快樂, 建築系我痛苦既身上..-口-"
雖然, 我都好白痴咁, 同佢地1齊喪笑..=v=
不過, 對於我玩吾到msn, 真系好無奈...
最搞笑既系, 佢地sd埋出去..0口0""
但系, 龍龍竟然陪佢地1齊玩..
哈哈, 真系勁搞笑..笑到我肚痛, 佢地真系好好笑..!
之後呢, 牙e個fd, 由好遠好遠既地方來了我們家,
為了探牙e =v=
班細路竟然冇理, 個位太太個女, 反而, 繼續搞住我..-_-"
真系搞笑..=v=
到左11點半個陣, 太太同佢個女就走左..
我記得, 我開始同佢地講英文,
因為, 佢地2個, d中文真系幾得意下, 又幾吾正
其實我聽得明, 仲要好明個隻..
不過, 勁想學英文, 佢地英文勁似外國人..
樣都鬼鬼地拉, 吾緊要 -v-
於是, 我就開始講英文..
1個7歲半, 1個4歲半, 真系變態..
英文仲正過mr mark同lily..-_-"
可愛的表弟, 你地在美國生活, 真是好..-v-
起碼英文勁正, 可以同我絮oral..!
好鍾意大表弟, 因為佢會好詳細咁解個字比我聽..
而且, 仲要英文個隻, d字仲好簡單, 我愛你!
之後, 佢地就沖涼, 之後, 我就問mun比佢地食布丁
之後, 我就比大人們咀咒我..
4個大人, 話我要同佢地2隻野訓, 大佬..-_-
我個時諗, 死得拉咁
點同2隻惡魔訓牙, 勁變態喎..-_-
實比人打死都似..-_-
入左我房之後, 我地又開始玩拉 =v-
呵呵又好努力咁教我英文英文 ^^
勁鍾意佢, 佢話
[ o! ok! maybe u teach me chinese. i teach u english ]
嘩! 聽完既愛佢..錫錫錫 ^^
傾左勁多野, 連我本f,3 雜誌, 佢地都睇得勁開心..
講左勁多野比我知, 教左我勁多野..!
串左好多個生字, 仲有好多既英文理語 ^^
哈哈, 玩左勁耐, 勁開心, 勁多計傾..!
我地仲1齊傾卡通片..
估吾到, 連嗚人, 佐助, one pince佢地都識!!!!
睇鳴人今集野個陣, 我仲好勁
用英文解比佢地聽..=v=
因為卡通片, 講系日文, 中文字佢地吾識 -v-
雖然我講左佢, 我覺得自己講得好差, 吾知你明吾明..
呵呵即刻話, yep, sometimes -v-!
不過依然好鍾意佢, 因為佢好直率 -v-
ocsman點知發神經..-_-
當我系佢mun, 雖然幾搞笑..-_-
不過我吾會忘記, 佢聞我個身, 聞左2日..-_-
佢仲要好開心咁講 [ i small u -v- ]
..-口-"
你想點..-_-""
聞得我勁開心啵你..雖然你得4歲半,
但你呢2日既所作所為, 真系覺得, 我系你mun ?
佢問左幾次, 我可吾可以同佢睡..
我系咁no, no, no, maybe u can sleep wif your's mun..
問左幾次, 佢問都吾問, 就講, [ u sleep wif me ^v^ ]
[ u sleep wif me ^v^ ]
0口0"
勁好笑..-v- 不過, 我又系話, no ^^
之後, 牙e入房個時
佢第1句就話, [ 距吾恨同我訓, 距吾恨同我訓..]
佢d中文, 真系好搞野 =v=
之後, 連呵呵都要我同佢地訓..-_-
其實, 今晚我咩都冇做過, 佢地就勁愛我..
雖然, 我100%超超超超超超超超鍾意佢地 -v-
最後, 我好無奈咁, 同左佢地訓..
系大廳, 佢地連我哥都吾理..-v-
睇黎, 我都系有魅力過佢, 哈哈哈!!!
不過咁睇黎, 我變左佢地大佬多..-v-
因為, 好難相信, 2個8歲都冇既小朋友,
會想同1個15歲既女仔..1齊訓..-口-"
不過, 冇冷氣開, 熱到我嘔奶..
最後頂吾順, 哈哈-!
走開左, 冇訓佢地中間
而且呢, 我搞到佢地死死下, 冇晒力, 勁快訓左..
但我呢, 勁耐都未訓..-_-
next day..!
醒左幾次, 望左勁多次窗
第2朝, feel到有人出黎, 我就好似冇訓過咁
講左句 [ e長早晨 ^^ ]
個陣, 得8點半, 而我, 感覺冇訓過,,
原來, 玩得最興奮, 發惡夢既, 系我..
而吾系個2個細佬..-_-"
簡直, 搞錯-! -0-
之後, 全家起晒身, 落去食早餐..
kee, 我發現, 2次食野, 佢地都冇坐我身邊 -v-
食野個陣, 我問左e長, 勁多美國生活既野 -v-
之後返屋企, 點知dad帶左表弟們返黎..
於是, 我又被逼同佢地玩..-v-
雖然, 英文講野, 真系好過中文..
我都系鍾意英文多..-v-!
不過, oscman, 又開始當我系mun..
食野個陣, e叫我做保姆, 過去ny有$收 -v-
哈哈哈!
佢地勁可愛, 哈哈, 當我要出mk個陣
oscman系話 [ don't go, -v- ]
仲捉住我件3, 哈哈 -v-
跟住呵呵就系咁叫我開變型金剛佢睇 -v-
開左之後, oscman仍然叫我吾好走, 簡直感動死我 >v<
不過, 我都走左 -v-
好多謝佢地咁鍾意我..-v-
我都好鍾意你地 ^^
特別系呵呵, 因為呢, 佢好直咖 -v-
對住我, 仲好似大哥哥咁, 好仔仔細咁教曉我每1樣野
吾會嫌我咁大過, 英文都講吾好 -v-
又同我講, 佢有girlfriend -v-
佢d同班同學tom等等等既人點點點 -v-
系香港佢又有d咩朋友仔 -v-
咩都肯同我講, 真系鍾意死佢 -v-
次次見到佢, 呵呵又肯為細佬着想, 咩都為佢,
真系乖仔 -v-
至於oscman呢, 哈哈, 小小似我..
可能個個老2都系咁 -v-
佢d眼捷毛, 真系好勁, 吾好講笑!
好似用左2層假眼捷毛痴上去咁..-v-!
嘩嘩嘩, 真系好勁 -v-!!!
我都好鍾意你, 雖然你好鍾意當我系你munny..=v=""
好可惜, 你地走過陣, 我系mk
我又冇陪你地睇movie, 不過呢..!
見到你地咁痴我, 真系好開心 -v-
不過好無奈..-_-"
牙e話, oscman好鬼鍾意同肥人玩..
搞到我好擔心, 你講笑牙..-口-"
咁我以後都吾同佢地玩拉, 哈哈哈 =v=
希望你地吾好咁快返美國拉, 因為我真系好鍾意你 ^v^
|