arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 11
累積人氣: 9469
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


i like this.. 分類: 未分類

其實呢, 上個月牙e佢地已經返左黎..

飯都食左2次

可是呢-! 昨天呢, 他們才正式來我們的家 ^^

早上1個電話, 就說要來睡了..

哈哈, 個時真系覺得..

牙e, 你做野, 都幾吾諗下人既感受咖啵..

朝早呢, 我諗, 算系呃左大珺..

對不起拉, 我真的不知道..T___T

下次陪你睇好了 =v=

總之, 哈哈-! 大珺成個上就都陪左我..

之後呢, 等左好耐, 牙e佢地就黎左..

不過, 有表哥陪..-口-"

嚇到我勁瘀..=_=" 第1句就話..

[ 媽, 我去訓覺..-v- ]

如果佢個樣, 衰d既, 我會好好多, 可惜吾系..=__=

訓醒, 表哥走左..keee

再過多陣, 牙e同2隻馬騮去完公園返黎 =v=

開頭, 我同佢地, 簡直冇野講..-v-

我系到玩手提, 佢地自己玩打交..

但食完飯, 吾知咩事, 吾知我做過d咩黎..

好突然咁, 我只系記得, 之前dad同osaman接e長黎

食完飯, e長同我傾左幾句, 之後, 當我玩電腦個時..

佢地突然瘋狂咁玩個kayboard..仲要勁開心個隻..

笑到勁開心, 勁奸, 奸到出汁, 奸到喊咁笑..

笑到我毛樹起晒個隻..-_-

不停拍個kayboard, 搞到我完全打吾到字..

佢地勁變態, 玩得勁開心..

簡直系, 將自己既快樂, 建築系我痛苦既身上..-口-"

雖然, 我都好白痴咁, 同佢地1齊喪笑..=v=

不過, 對於我玩吾到msn, 真系好無奈...

最搞笑既系, 佢地sd埋出去..0口0""

但系, 龍龍竟然陪佢地1齊玩..

哈哈, 真系勁搞笑..笑到我肚痛, 佢地真系好好笑..!

之後呢, 牙e個fd, 由好遠好遠既地方來了我們家,

為了探牙e =v=

班細路竟然冇理, 個位太太個女, 反而, 繼續搞住我..-_-"

真系搞笑..=v=

到左11點半個陣, 太太同佢個女就走左..

我記得, 我開始同佢地講英文,

因為, 佢地2個, d中文真系幾得意下, 又幾吾正

其實我聽得明, 仲要好明個隻..

不過, 勁想學英文, 佢地英文勁似外國人..

樣都鬼鬼地拉, 吾緊要 -v-

於是, 我就開始講英文..

1個7歲半, 1個4歲半, 真系變態..

英文仲正過mr mark同lily..-_-"

可愛的表弟, 你地在美國生活, 真是好..-v-

起碼英文勁正, 可以同我絮oral..!

好鍾意大表弟, 因為佢會好詳細咁解個字比我聽..

而且, 仲要英文個隻, d字仲好簡單, 我愛你!

之後, 佢地就沖涼, 之後, 我就問mun比佢地食布丁

之後, 我就比大人們咀咒我..

4個大人, 話我要同佢地2隻野訓, 大佬..-_-

我個時諗, 死得拉咁

點同2隻惡魔訓牙, 勁變態喎..-_-

實比人打死都似..-_-

入左我房之後, 我地又開始玩拉 =v-

呵呵又好努力咁教我英文英文 ^^

勁鍾意佢, 佢話

 [ o! ok! maybe u teach me chinese. i teach u english ]

嘩! 聽完既愛佢..錫錫錫 ^^

傾左勁多野, 連我本f,3 雜誌, 佢地都睇得勁開心..

講左勁多野比我知, 教左我勁多野..!

串左好多個生字, 仲有好多既英文理語 ^^

哈哈, 玩左勁耐, 勁開心, 勁多計傾..!

我地仲1齊傾卡通片..

估吾到, 連嗚人, 佐助, one pince佢地都識!!!!

睇鳴人今集野個陣, 我仲好勁

用英文解比佢地聽..=v=

因為卡通片, 講系日文, 中文字佢地吾識 -v-

雖然我講左佢, 我覺得自己講得好差, 吾知你明吾明..

呵呵即刻話, yep, sometimes -v-!

不過依然好鍾意佢, 因為佢好直率 -v-

ocsman點知發神經..-_-

當我系佢mun, 雖然幾搞笑..-_-

不過我吾會忘記, 佢聞我個身, 聞左2日..-_-

佢仲要好開心咁講 [ i small u -v- ]

..-口-"

你想點..-_-""

聞得我勁開心啵你..雖然你得4歲半,

但你呢2日既所作所為, 真系覺得, 我系你mun ?

佢問左幾次, 我可吾可以同佢睡..

我系咁no, no, no, maybe u can sleep wif your's mun..

問左幾次, 佢問都吾問, 就講, [ u sleep wif me ^v^ ]

[ u sleep wif me ^v^ ]

0口0"

勁好笑..-v- 不過, 我又系話, no ^^

之後, 牙e入房個時

佢第1句就話, [ 距吾恨同我訓, 距吾恨同我訓..]

佢d中文, 真系好搞野 =v=

之後, 連呵呵都要我同佢地訓..-_-

其實, 今晚我咩都冇做過, 佢地就勁愛我..

雖然, 我100%超超超超超超超超鍾意佢地 -v-

最後, 我好無奈咁, 同左佢地訓..

系大廳, 佢地連我哥都吾理..-v-

睇黎, 我都系有魅力過佢, 哈哈哈!!!

不過咁睇黎, 我變左佢地大佬多..-v-

因為, 好難相信, 2個8歲都冇既小朋友,

會想同1個15歲既女仔..1齊訓..-口-"

不過, 冇冷氣開, 熱到我嘔奶..

最後頂吾順, 哈哈-!

走開左, 冇訓佢地中間

而且呢, 我搞到佢地死死下, 冇晒力, 勁快訓左..

但我呢, 勁耐都未訓..-_-

 

 

 

 

 

next day..!

醒左幾次, 望左勁多次窗

第2朝, feel到有人出黎, 我就好似冇訓過咁

講左句 [ e長早晨 ^^ ]

個陣, 得8點半, 而我, 感覺冇訓過,,

原來, 玩得最興奮, 發惡夢既, 系我..

而吾系個2個細佬..-_-"

簡直, 搞錯-! -0-

之後, 全家起晒身, 落去食早餐..

kee, 我發現, 2次食野, 佢地都冇坐我身邊 -v-

食野個陣, 我問左e長, 勁多美國生活既野 -v-

之後返屋企, 點知dad帶左表弟們返黎..

於是, 我又被逼同佢地玩..-v-

雖然, 英文講野, 真系好過中文..

我都系鍾意英文多..-v-!

不過, oscman, 又開始當我系mun..

食野個陣, e叫我做保姆, 過去ny有$收 -v-

哈哈哈!

佢地勁可愛, 哈哈, 當我要出mk個陣

oscman系話 [ don't go, -v- ]

仲捉住我件3, 哈哈 -v-

跟住呵呵就系咁叫我開變型金剛佢睇 -v-

開左之後, oscman仍然叫我吾好走, 簡直感動死我 >v<

不過, 我都走左 -v-

好多謝佢地咁鍾意我..-v-

我都好鍾意你地 ^^

特別系呵呵, 因為呢, 佢好直咖 -v-

對住我, 仲好似大哥哥咁, 好仔仔細咁教曉我每1樣野

吾會嫌我咁大過, 英文都講吾好 -v-

又同我講, 佢有girlfriend -v-

佢d同班同學tom等等等既人點點點 -v-

系香港佢又有d咩朋友仔 -v-

咩都肯同我講, 真系鍾意死佢 -v-

次次見到佢, 呵呵又肯為細佬着想, 咩都為佢,

真系乖仔 -v-

至於oscman呢, 哈哈, 小小似我..

可能個個老2都系咁 -v-

佢d眼捷毛, 真系好勁, 吾好講笑!

好似用左2層假眼捷毛痴上去咁..-v-!

嘩嘩嘩, 真系好勁 -v-!!!

我都好鍾意你, 雖然你好鍾意當我系你munny..=v=""

好可惜, 你地走過陣, 我系mk

我又冇陪你地睇movie, 不過呢..!

見到你地咁痴我, 真系好開心 -v-

不過好無奈..-_-"

牙e話, oscman好鬼鍾意同肥人玩..

搞到我好擔心, 你講笑牙..-口-"

咁我以後都吾同佢地玩拉, 哈哈哈 =v=

 

希望你地吾好咁快返美國拉, 因為我真系好鍾意你 ^v^

發表時間:2007-08-04 11:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]