arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 0
累積人氣: 9470
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


童真的一天.. 分類: 未分類

今日起身見到牙爸系到..跟住就打比邢話遲d..

(吾洗返工?! 但我覺得佢好似我咁炸病吾返啵...)

跟住食d弼吾似弼.飯吾似飯既野..簡稱飯+米..

開電腦努力咁左望望加望望搵野做..

我覺得個套野超搞笑囉..必勝孖煙通..哈

之後牙爸就出左黎..系到摸我個頭..(牙立2號..?!)

摸完就出左去食野..上網睇到有one piece就dw落黎..

點知睇左5分鐘牙爸就打電話上黎..佢去左接牙媽放工.."

仲叫我落去飲茶..開頭我都冇諗過真系落..

因為約左邢佢地..之後聽到佢個句..快d啦..

你又話好耐都冇同爸爸去飲茶..開頭我諗..下..

我沉日明明同牙媽講話好耐冇去茶餐廳咋啵..

但諗深一層..的確好似系好耐好耐既以前我有講過呢句野..

聽左之後真系有d心郁郁..冇原因.." 只系感覺好想去..

結果佢系吾比我say no既情況下叫左我去.."

以為我會先到..點知都系比佢地到左先..>口<

坐左系近門口既位置..不過都好好^^~3個人一齊飲茶..

但系少左牙哥..佢系到都吾知會發生咩事..= ="

我同媽媽坐系到..爸爸就出左去拎灌湯餃^^~

但佢好耐都未返..我就出左去搵佢..發現佢都幾搞笑下..

系咁問我有冇排錯隊..又狂問我想食咩..

真系2父女..因為如果我系佢我都會做返呢d野..

入返去一陣佢就拎左返黎..之後就叫野食..

keke..食左好多野^^~同牙媽食都冇叫咁多..

咩咸水角.春卷.流沙奶黃包.蓮蓉包等既新野我都有食^^

不停咁叫叫叫..好開心^^~吾洗驚食吾曬d野..

so可以咩都叫一餐^^~我既招牌既愛都有叫^^~

than is 燒賣+叉燒包^^~牙爸仲叫左太婆既至愛

(米需)米包^^~真系好耐冇叫過..我好細好細個陣先食過

佢個反應都好得意..系到轉身就話(愛愛愛)

不過吾知對面d婆婆系未要呢..?! 有趣有趣

牙爸食個d春卷個陣都好好笑..點錯曬d汁..哈~

今次我就冇叫鮮竹卷..因為呢到個d吾好食既..>m<

好似仲有好多野食..但系我都吾記得.."

可惜..好想寫曬出黎牙>v<!!!!!!!!太好味喇^^~

個陣我系咁問d野..好似咩鱸魚球.牛肉賣等等

好多都系牙媽答..因為牙爸系到望有咩車入黎

有次我問牙爸咩系雞札..佢吾識答我..

個陣推個架車個牙姐又吾系到..跟住佢就同我出去..

打開左黎睇..哈 好在個牙姐吾系到..好似冇咩禮貌咁^^

9個字就食左10幾籠野..真系大快人心~

有牙爸系到果然吾同d..食吾曬都有佢幫手善後^^~

d茶都好好飲^^~果然飲茶冇咁飽..食到好多野^^

差吾多食完就打比邢..個陣我太嘈..我聽吾到佢講咩..

姐系聽到單字..我覺得超級似佢牙媽聽電話..

so就講左句..哦.好牙.吾該你.byebye就cut左線..

再打比sakura..佢地安然無恙咁..= =

未打電話之前我一d都吾覺得嘈..

但系系電話到又好應聲啵..佢個電話太細聲喎..""

之後就同佢地say goodbye喇..吾知食左幾多錢呢?!

行行行..就見到佢地..點知一入圖書館就見到邵楚珊..

好無奈.."真系有緣喇.."=口="哈哈..無奈..

跟住入去搞左陣..邵一直同我地一齊.."

拎左書之後我以為之前個2本書要罰錢..

系到不停咁叫媽咪..因為實比牙媽話死..

跟住就行返我屋企拎答案比sakura..

路上比我見到蕭正唯..佢個樣好搞笑..變到kk地咁..

好似以前個個吸引d啵..吾!都系小學引死女多!!!

但系佢都系長不高..不過高過我.."哈~好在佢吾認得我

上到去同牙媽傾左一陣就出返去..

可惜吾記得拎沉日d野..唉..

人地呢個暑假個一次動筆嫁嗎!!!

之後去左打千秋..開頭去左bb個d到打..

但系打下打下個pat好痛..佢d野太硬喇.."=v=

跟住就去左一塊野個d到打..點知..我太hight..

結果飛街..仲要好有型個隻..-廿-""但好痛..

d手指好似篤魚蛋咁.."腳又甩皮..依家隻腳花班班的>m<

超級紅.."唉..成隻腳都系傷咁..醜醜>m<

打多陣就走左去第2到..去左馬騮架公園..

我超想玩何仔..系就系有同我地差吾多高既男仔..

但系佢地吸煙.."好似扮黑社會既二打六咁..= ="

結果都冇問到..雖然我真系好想玩..

行開左..諗住同sakura玩邢..點知玩吾到..=R=

返到去..d人走曬lo..最後我都實現左我既願望..

玩到何仔..但對象系9 years old既小朋友..-3-

玩左陣..好搞笑..冇人捉我..反而邢比人狂追..

足足追左7個圈..D細路真系好體力=V=""

之後有個背心細路不停比人蝦..系咁做鬼..

黑色既蜘蛛俠系到話..再吾捉我就打你嫁喇..

又系咁大叫..好悶牙..成日都吾捉人..我真系太勁..

冇人捉到我..聽完之後真系吾知好惱定好笑.."

過多陣見到小學D人..捉左個黎問..

有個新黎叫MISS黃既人教排球????????!!

鄧SIR得閒左啵..不過都系鍾意

曾老師多多多多多多多!!!!!!

D細路玩到冇人肯同佢地玩..(太奸了..*)

唯有我地2個捉佢地2個..就系咁樣收場喇..

之後佢地幫我還書..我就返左屋企..立即沖涼..

但系好慘囉..沖個陣我隻腳痛到我死..系咁叫..=L=""

 

岩先比牙爸叫左落去買汽水..其實我吾多想飲..

因為岩先先同佢食完雪糕黎.."一陣飲返D柚子茶先^^

個PIZZA幾好食..開頭我超吾想食..

但系一聽到牙哥我就系到狂吞..足足食左3塊..= =""

發表時間:2006-08-14 07:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]