今日起身見到牙爸系到..跟住就打比邢話遲d..
(吾洗返工?! 但我覺得佢好似我咁炸病吾返啵...)
跟住食d弼吾似弼.飯吾似飯既野..簡稱飯+米..
開電腦努力咁左望望加望望搵野做..
我覺得個套野超搞笑囉..必勝孖煙通..哈
之後牙爸就出左黎..系到摸我個頭..(牙立2號..?!)
摸完就出左去食野..上網睇到有one piece就dw落黎..
點知睇左5分鐘牙爸就打電話上黎..佢去左接牙媽放工.."
仲叫我落去飲茶..開頭我都冇諗過真系落..
因為約左邢佢地..之後聽到佢個句..快d啦..
你又話好耐都冇同爸爸去飲茶..開頭我諗..下..
我沉日明明同牙媽講話好耐冇去茶餐廳咋啵..
但諗深一層..的確好似系好耐好耐既以前我有講過呢句野..
聽左之後真系有d心郁郁..冇原因.." 只系感覺好想去..
結果佢系吾比我say no既情況下叫左我去.."
以為我會先到..點知都系比佢地到左先..>口<
坐左系近門口既位置..不過都好好^^~3個人一齊飲茶..
但系少左牙哥..佢系到都吾知會發生咩事..= ="
我同媽媽坐系到..爸爸就出左去拎灌湯餃^^~
但佢好耐都未返..我就出左去搵佢..發現佢都幾搞笑下..
系咁問我有冇排錯隊..又狂問我想食咩..
真系2父女..因為如果我系佢我都會做返呢d野..
入返去一陣佢就拎左返黎..之後就叫野食..
keke..食左好多野^^~同牙媽食都冇叫咁多..
咩咸水角.春卷.流沙奶黃包.蓮蓉包等既新野我都有食^^
不停咁叫叫叫..好開心^^~吾洗驚食吾曬d野..
so可以咩都叫一餐^^~我既招牌既愛都有叫^^~
than is 燒賣+叉燒包^^~牙爸仲叫左太婆既至愛
(米需)米包^^~真系好耐冇叫過..我好細好細個陣先食過
佢個反應都好得意..系到轉身就話(愛愛愛)
不過吾知對面d婆婆系未要呢..?! 有趣有趣
牙爸食個d春卷個陣都好好笑..點錯曬d汁..哈~
今次我就冇叫鮮竹卷..因為呢到個d吾好食既..>m<
好似仲有好多野食..但系我都吾記得.."
可惜..好想寫曬出黎牙>v<!!!!!!!!太好味喇^^~
個陣我系咁問d野..好似咩鱸魚球.牛肉賣等等
好多都系牙媽答..因為牙爸系到望有咩車入黎
有次我問牙爸咩系雞札..佢吾識答我..
個陣推個架車個牙姐又吾系到..跟住佢就同我出去..
打開左黎睇..哈 好在個牙姐吾系到..好似冇咩禮貌咁^^
9個字就食左10幾籠野..真系大快人心~
有牙爸系到果然吾同d..食吾曬都有佢幫手善後^^~
d茶都好好飲^^~果然飲茶冇咁飽..食到好多野^^
差吾多食完就打比邢..個陣我太嘈..我聽吾到佢講咩..
姐系聽到單字..我覺得超級似佢牙媽聽電話..
so就講左句..哦.好牙.吾該你.byebye就cut左線..
再打比sakura..佢地安然無恙咁..= =
未打電話之前我一d都吾覺得嘈..
但系系電話到又好應聲啵..佢個電話太細聲喎..""
之後就同佢地say goodbye喇..吾知食左幾多錢呢?!
行行行..就見到佢地..點知一入圖書館就見到邵楚珊..
好無奈.."真系有緣喇.."=口="哈哈..無奈..
跟住入去搞左陣..邵一直同我地一齊.."
拎左書之後我以為之前個2本書要罰錢..
系到不停咁叫媽咪..因為實比牙媽話死..
跟住就行返我屋企拎答案比sakura..
路上比我見到蕭正唯..佢個樣好搞笑..變到kk地咁..
好似以前個個吸引d啵..吾!都系小學引死女多!!!
但系佢都系長不高..不過高過我.."哈~好在佢吾認得我
上到去同牙媽傾左一陣就出返去..
可惜吾記得拎沉日d野..唉..
人地呢個暑假個一次動筆嫁嗎!!!
之後去左打千秋..開頭去左bb個d到打..
但系打下打下個pat好痛..佢d野太硬喇.."=v=
跟住就去左一塊野個d到打..點知..我太hight..
結果飛街..仲要好有型個隻..-廿-""但好痛..
d手指好似篤魚蛋咁.."腳又甩皮..依家隻腳花班班的>m<
超級紅.."唉..成隻腳都系傷咁..醜醜>m<
打多陣就走左去第2到..去左馬騮架公園..
我超想玩何仔..系就系有同我地差吾多高既男仔..
但系佢地吸煙.."好似扮黑社會既二打六咁..= ="
結果都冇問到..雖然我真系好想玩..
行開左..諗住同sakura玩邢..點知玩吾到..=R=
返到去..d人走曬lo..最後我都實現左我既願望..
玩到何仔..但對象系9 years old既小朋友..-3-
玩左陣..好搞笑..冇人捉我..反而邢比人狂追..
足足追左7個圈..D細路真系好體力=V=""
之後有個背心細路不停比人蝦..系咁做鬼..
黑色既蜘蛛俠系到話..再吾捉我就打你嫁喇..
又系咁大叫..好悶牙..成日都吾捉人..我真系太勁..
冇人捉到我..聽完之後真系吾知好惱定好笑.."
過多陣見到小學D人..捉左個黎問..
有個新黎叫MISS黃既人教排球????????!!
鄧SIR得閒左啵..不過都系鍾意
曾老師多多多多多多多!!!!!!
D細路玩到冇人肯同佢地玩..(太奸了..*)
唯有我地2個捉佢地2個..就系咁樣收場喇..
之後佢地幫我還書..我就返左屋企..立即沖涼..
但系好慘囉..沖個陣我隻腳痛到我死..系咁叫..=L=""
岩先比牙爸叫左落去買汽水..其實我吾多想飲..
因為岩先先同佢食完雪糕黎.."一陣飲返D柚子茶先^^
個PIZZA幾好食..開頭我超吾想食..
但系一聽到牙哥我就系到狂吞..足足食左3塊..= =""
|