| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 4 日 星期五  |
| 在房家的一天 |
分類: 未分類 |
今日有點強逼自己起身..因為點半就要出去
玩左陣電腦收到房妹妹電話..跟住打比朱..
過多陣就出門口..收左3.4個媽媽既電話..
一路同邢傾電話一路搭車..去到就見到惠惠佢地
坐多陣就見到佢地lo..之後去左買朱古力..
又買羅白糕^^~跟住就上左佢地屋企lo~
去到首先食左羅白糕先..跟住就出去整朱古力~
呵呵~房妹家好嚴哦~哈!個個都有工作咁..
仲要感覺好熟練個隻..哈..我地系整朱古力技工~
個個超快咁比下一個加工..不過..感覺..有點奇異"
佢未擺落雪櫃就變左化石.."哈~真有趣喇~
擺落雪櫃個陣我地就走返入佢地間房~
之後食薯片~^^~房妹好勁..不停咁食..
又冇咩點聽佢講過飽啵~
仲要系咁問人食吾食牙?食吾食牙?
..真系想知點解佢咁食法都吾肥..好似奇蹟咁..
跟住惠惠就去左拎d朱古力入黎~
口感..好有趣..有d似餅..又感覺似炒..
不過好好食牙>v<!!!!!!開心開心~成功了!!!
但系..超飽.."望住房妹不停食感覺真系.."
跟住就拎手機出黎照相..之後房妹發狂系到照..
佢真系熱愛照相..不過比照個陣真系吾知比咩表情佢好
哈~食完野就系頭先講既照相時間喇~
佢隻維尼超可愛!!!!不過條褲..哈哈~
照左幾多個鐘相..跟住惠惠吾知拎左d咩黎食..好味好味^^~
之後佢牙爺吾知點樣返左黎..有綠豆餅食!!!好好食牙!!!!
不過..感覺真系好得人驚囉..好似不停食野咁
跟住就傾計..之後睇房妹佢地d相!!
哈~房妹個樣真系超大變化!!!呵呵~好得意牙>v<
惠惠個樣都系..感覺同樣都有變化^^~變了變了
但系佢地家姐真系好白..好似識發光咁..勁
玩左成日..好累.."總結黎講..超級好玩^^~
跟住拎左d朱古力返屋企~哈^^~
佢地仲借左超多書比我^^~真系感謝至極了~
但遲左返屋企..比話了..><飯都好艱難咁食左..><
不過佢地要返大陸..嗚..><有排都見吾到喇><!!
今日好開心好開心^^~有咁多書睇..又有咁多野食^^~
ke~好野^^~今日真系過得very well~
|
| 發表時間:2006-08-04 08:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 319 | »
|