| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| 停不了.. |
分類: 未分類 |
今日起身既原因系鼻血不斷往下流..
出左去流手個陣..牙媽仲未返工..
以我經歷..就算我返入房都系冇用既..
結果真系不出我所料..佢果然系咁走入黎煩我..
唉..感覺超黑人憎..好煩牙...!!!!!!!!!!!!!
扮曬訓覺..等佢返左工先出返黎..實在太討厭了!!
今日感到精神得多..大概系因為我根本吾眼訓啦..
出到去坐左幾個鐘先食野..原本諗住抄答案先..
結果我成日系到睇野..dw野..唉..~"
不斷收到牙媽打黎既電話..唉..
煩到抽筋..又系自己話幫我搞掂d作業..
跟住又系到問三問四..慘到救命..
之後仲比佢叫左出去幫佢拎書..
系電話到又不斷同我發脾氣..真系慘..
學左牙爸同牙哥個招..扮聾..
但系感覺真系好煩囉..冇人制止佢就不停咁抱怨..
簡直系沒完沒了..唉..佢就開心囉..
難為身邊既人聽佢d氣話..
又話好重又話好餓..點知去到車站拎個陣..
感想:好無奈囉..嘩!上次邦幫我拎個d書重過呢d
作業多多聲牙麻..= =""又冇人叫你吾好食野..
你可以食左野先去嫁啵..打死無怨啦..
好慘..之前我話自己去又話吾知比幾多錢又性..
依家又話我吾去要佢去..都痴痴地..
完全做左一個受害者..但我想做施害者囉不過..
返到屋企就繼續玩電腦..過多陣佢就食完野返屋企..
之後又比佢捉住系到計錢..煩到嘔血..""""
點知到牙爸打電話返黎煩我..唉牙..真系頭都痛..
今日既功課大計完全失敗..
我諗原因系冇人叫停我..
功課..何時才做完..?!
|
| 發表時間:2006-07-28 07:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 319 | »
|