arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 9
累積人氣: 9453
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


好變態.." 分類: 未分類

今日12點幾起左身..食完美味既包包就睇引擎^^
過多陣邢就打左喇..傾左陣計就打去搵邦..
因為驚佢吾知醒..過多陣邢就上左黎..
點知我吾記得拎錢..""邦就打黎頂我..><
落到去見到佢就比個禮物佢..
點知佢冇穿耳..真系比佢激死..唉..""

之前君君佢地個個都話佢有..點知冇..><"
吾理咁多比左佢就算..不過有d吾開心哦..>_<
之後我地就搭11號巴士~
(真系好鬼死鍾意呢句野>v<)
不過沿路上咩野講..突然真系覺得同佢好梭遠..

去到就去買書..唉.."我好似對住我媽咁..""
過多陣見到牙橙..佢牙媽好好人去同我買書^^
(真系多謝曬橙媽)點知望下望下吾見左邦..
嚇死我..仲以為佢惱得制走左..><""
好在佢只系去左正豐買書..
之後橙媽同我買左好幾本美美既書就走左lo~
真系吾該曬橙媽花時間同我去買書^^~

之後就去左路下..我姐系覺得個細路好似識得發電咁..
但可能佢仲大過我..= =""佢個樣有d好似謝卓龍..
不過..佢瘦過謝卓龍好多~樣就..可能謝好樣d""
結果有個升f.4既人系到叫佢吾好比咁低價..
當我聾既咁..超..好q憎佢囉..最後走人..

上到去買多幾本就諗住去第2到..
但系我吾記得左我吾夠錢..好慘既系..
個個牙姐系咁拿左我張書單..真系比佢激死..
落住d訂先.."" 唉..真系同佢講多無謂..><"
但原來邦吾再鍾意飲檸檬茶..依家鍾意飲菊花茶..
e..bad taste啦..菊花茶好難飲啵..>mm<!!!

跟住邦帶我地去體育館..(因為我同邢都吾識路.."")
之後叫左佢坐系入邊..因為吾想生d咩既誤會..""
落到去..搞左陣..超無奈..=口=又要身分證又要學生證..
結果上左去搵邦..好在佢有^^真系幫左個大忙^^~
佢見到我就立即起左身..(行左咁耐大概覺得好無謂啦..)
點知拎完又系要上返去搵佢落黎...""跟住搞左超耐..
又整呢樣又整個樣..結果最後邦佢好無奈咁幫我..
sorry><唉..今日搞到佢好似吾系好開心咁..><

當佢地聽我我叫邦做肥邦邦個陣..
個個都系到爆笑..""其實佢一d都吾肥.."
之後由於衫既問題系到玩牙橙..
最後佢好惱咁走左.."跟住同邦行返去..
去左7仔..點知佢冇野想飲..唉..
佢同我行左成日..都吾知應該送d咩比佢(補常)好..
唉..發現佢真系好慘..>< SORRY!!!!

行到返天頌個陣我就拎左部相機影佢相~
KEKE^^~跟住我話想去影個個馬路邊草原..
佢真系同我行左過去..KEKE^^~
之後我就捉左佢比我影相~哈哈^^~
不過我都講左好耐佢先肯比我影牙..""
跟住就去左樓下個邊影^^~



之後既事一論吾講..雖然我真系好想講>_<!!!!!
內容如題啦..唉.."" 不過真系好想講牙>v<!!!!!
哈~總之記住今日啦!!!!!!^^~
一個好好既日子^^ ~>7月26日*

慘喇..黃祖杰打電話黎..叫我去佢個生日party..
唉..都吾知有邊個去..我又吾想去啵..
唉..吾想見到個d人牙..唉..有邊個去嫁..?!
唉牙..真系好煩..都吾知去吾去好..唉..













發現我同佢吾系冇野好講..只系我吾識將2個人分開處理..
佢個樣都好衰..有人個陣佢就扮慘.." 哈~



























呢到系天華個邊個條馬路..好令^^


呢個就系目的地^^~我都系好鍾意呢個地方^^


佢好無奈咁比我逼住影相~哈^^~


冇啦啦搞我相機套..影衰左tim><"


比我整到好鬼累~哈哈~好牙哥!!!!!!!!!!>v<


我冒生命危險影既相..=_=""

發表時間:2006-07-26 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]