今日12點幾起左身..食完美味既包包就睇引擎^^ 過多陣邢就打左喇..傾左陣計就打去搵邦.. 因為驚佢吾知醒..過多陣邢就上左黎.. 點知我吾記得拎錢..""邦就打黎頂我..>< 落到去見到佢就比個禮物佢.. 點知佢冇穿耳..真系比佢激死..唉.."" 之前君君佢地個個都話佢有..點知冇..><" 吾理咁多比左佢就算..不過有d吾開心哦..>_< 之後我地就搭11號巴士~ (真系好鬼死鍾意呢句野>v<) 不過沿路上咩野講..突然真系覺得同佢好梭遠.. 去到就去買書..唉.."我好似對住我媽咁.."" 過多陣見到牙橙..佢牙媽好好人去同我買書^^ (真系多謝曬橙媽)點知望下望下吾見左邦.. 嚇死我..仲以為佢惱得制走左..><"" 好在佢只系去左正豐買書.. 之後橙媽同我買左好幾本美美既書就走左lo~ 真系吾該曬橙媽花時間同我去買書^^~ 之後就去左路下..我姐系覺得個細路好似識得發電咁.. 但可能佢仲大過我..= =""佢個樣有d好似謝卓龍.. 不過..佢瘦過謝卓龍好多~樣就..可能謝好樣d"" 結果有個升f.4既人系到叫佢吾好比咁低價.. 當我聾既咁..超..好q憎佢囉..最後走人.. 上到去買多幾本就諗住去第2到.. 但系我吾記得左我吾夠錢..好慘既系.. 個個牙姐系咁拿左我張書單..真系比佢激死.. 落住d訂先.."" 唉..真系同佢講多無謂..><" 但原來邦吾再鍾意飲檸檬茶..依家鍾意飲菊花茶.. e..bad taste啦..菊花茶好難飲啵..>mm<!!! 跟住邦帶我地去體育館..(因為我同邢都吾識路.."") 之後叫左佢坐系入邊..因為吾想生d咩既誤會.."" 落到去..搞左陣..超無奈..=口=又要身分證又要學生證.. 結果上左去搵邦..好在佢有^^真系幫左個大忙^^~ 佢見到我就立即起左身..(行左咁耐大概覺得好無謂啦..) 點知拎完又系要上返去搵佢落黎...""跟住搞左超耐.. 又整呢樣又整個樣..結果最後邦佢好無奈咁幫我.. sorry><唉..今日搞到佢好似吾系好開心咁..>< 當佢地聽我我叫邦做肥邦邦個陣.. 個個都系到爆笑..""其實佢一d都吾肥.." 之後由於衫既問題系到玩牙橙.. 最後佢好惱咁走左.."跟住同邦行返去.. 去左7仔..點知佢冇野想飲..唉.. 佢同我行左成日..都吾知應該送d咩比佢(補常)好.. 唉..發現佢真系好慘..>< SORRY!!!! 行到返天頌個陣我就拎左部相機影佢相~ KEKE^^~跟住我話想去影個個馬路邊草原.. 佢真系同我行左過去..KEKE^^~ 之後我就捉左佢比我影相~哈哈^^~ 不過我都講左好耐佢先肯比我影牙.."" 跟住就去左樓下個邊影^^~ 之後既事一論吾講..雖然我真系好想講>_<!!!!! 內容如題啦..唉.."" 不過真系好想講牙>v<!!!!! 哈~總之記住今日啦!!!!!!^^~ 一個好好既日子^^ ~>7月26日* 慘喇..黃祖杰打電話黎..叫我去佢個生日party.. 唉..都吾知有邊個去..我又吾想去啵.. 唉..吾想見到個d人牙..唉..有邊個去嫁..?! 唉牙..真系好煩..都吾知去吾去好..唉.. 發現我同佢吾系冇野好講..只系我吾識將2個人分開處理.. 佢個樣都好衰..有人個陣佢就扮慘.." 哈~ 呢到系天華個邊個條馬路..好令^^ 呢個就系目的地^^~我都系好鍾意呢個地方^^ 佢好無奈咁比我逼住影相~哈^^~ 冇啦啦搞我相機套..影衰左tim><" 比我整到好鬼累~哈哈~好牙哥!!!!!!!!!!>v< 我冒生命危險影既相..=_=""