arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 45
累積人氣: 9590
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


東莞之旅 no.3 分類: 未分類

今日系床到 look左野先feel到吾系自己間房到..
佢地個個都眼光光咁..可能真系太悶..
跟住我就用我既嘈音整醒埋其他人..><""
(其實我只系執野..不過系咁撞到..)
之後就發現..物上多左好多吾同既傷..
(有d系我返屋企先發現到..)

跟住去食野..個人個樣超串咀..
好似超級吾想服務我地咁..
跟住仲不停咁企系我地將台..
無奈既系我地仲未諗到叫咩..
房妹又系叫返乾炒牛河..哈..真系佢既至愛..
今日同邢各自叫野食..因為我有點..

之後惠惠好慘..午餐E左早餐B..
真系笑到我肚得痛..嬌左又冇左個野食..""
真黑仔..連房妹聽到佢地講野都笑..
早餐變走餐..=_=""真系搞笑..
之後邢D西瓜汁比我拎左黎玩個紅豆冰~哈超令
不過我都系鍾意食紅豆多過飲佢D忌廉..

房妹好好笑..冇啦啦齊左個房字出黎..
於是我就用我個紅豆冰同佢整左個心愛私「房」菜~
估吾估到邊樣打邊樣?

之後就返左去..吾知點樣又同張SIR佢地出左去行..
系到圍住個住宅區行左次..張SIR真系勁..
咁都記得邊到打邊到~哈!不過D樓真系超令!!!
之後又返返去..系到同MONKEY玩圍棋..好險..""
江冇啦啦走左入黎坐..我好累就上左去訓..
原本訓着左..但系比惠冇啦啦侑左野就醒左..= =""
間屋真人令過上鏡><
既屋企>v<!!!
白白既美屋子~

落到去佢地系到玩飲汽水..MR WONG餐餐都輸..
結果飲左好多..=口="之後照左幾張相就走LO..
又系坐麵包車..今次個司機吾系幾好老脾..可怕..
之後我就訓左覺LO..邢醒得好有型..吾通佢吾覺得辛苦的嗎?
我條腰再次感到就斷就斷..佢實在登得太勁..><
但系今次好好訓..感覺舒服得多..但系好凍..><""

落車個陣感覺覺得頭好重..我諗系感冒..
但系過多陣又咩事都冇..抵抗力突然變好?!
之後又過關..發現次次都好趕..走難?!
不過聽到張SIR句野真系嚇親..=口="""
之後就上車LO..今次冇訓到覺..

返到屋企牙媽個樣超級驚奇..早左D姐..洗吾洗咁..
邦仲打左黎幾次..唉..佢有冇聽人講野嫁..= =""
我講,1好多次吾好打去我屋企佢仲打..= =
好在今次冇比人話..=v= 如果吾系佢10條命都吾夠賠!

但好在佢同我講我先記得青青盒仲系我屋企..
佢仲要不斷咁話我做咩咁貪心要打包返屋企..= =
唉..好無奈...同佢講左陣..哈 牙爸都冇話我..
可能心情特別好掛.."" 之後都冇訓覺..
打左超耐都姐系打到第一日..原本睇緊top moble..
點知死人牙哥冇啦啦返左黎..真系吾鍾意佢..
成日懶好人咁..又吾知自己假到死..又扮可愛..>nnn<

結果我草草了事..相是但加左d落去就走左入房睇電視~

發表時間:2006-07-17 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]