今日系床到 look左野先feel到吾系自己間房到.. 佢地個個都眼光光咁..可能真系太悶.. 跟住我就用我既嘈音整醒埋其他人..><"" (其實我只系執野..不過系咁撞到..) 之後就發現..物上多左好多吾同既傷.. (有d系我返屋企先發現到..) 跟住去食野..個人個樣超串咀.. 好似超級吾想服務我地咁.. 跟住仲不停咁企系我地將台.. 無奈既系我地仲未諗到叫咩.. 房妹又系叫返乾炒牛河..哈..真系佢既至愛.. 今日同邢各自叫野食..因為我有點.. 之後惠惠好慘..午餐E左早餐B.. 真系笑到我肚得痛..嬌左又冇左個野食.."" 真黑仔..連房妹聽到佢地講野都笑.. 早餐變走餐..=_=""真系搞笑.. 之後邢D西瓜汁比我拎左黎玩個紅豆冰~哈超令 不過我都系鍾意食紅豆多過飲佢D忌廉.. 房妹好好笑..冇啦啦齊左個房字出黎.. 於是我就用我個紅豆冰同佢整左個心愛私「房」菜~ 估吾估到邊樣打邊樣? 之後就返左去..吾知點樣又同張SIR佢地出左去行.. 系到圍住個住宅區行左次..張SIR真系勁.. 咁都記得邊到打邊到~哈!不過D樓真系超令!!! 之後又返返去..系到同MONKEY玩圍棋..好險.."" 江冇啦啦走左入黎坐..我好累就上左去訓.. 原本訓着左..但系比惠冇啦啦侑左野就醒左..= ="" 間屋真人令過上鏡>< 既屋企>v<!!! 白白既美屋子~ 落到去佢地系到玩飲汽水..MR WONG餐餐都輸.. 結果飲左好多..=口="之後照左幾張相就走LO.. 又系坐麵包車..今次個司機吾系幾好老脾..可怕.. 之後我就訓左覺LO..邢醒得好有型..吾通佢吾覺得辛苦的嗎? 我條腰再次感到就斷就斷..佢實在登得太勁..>< 但系今次好好訓..感覺舒服得多..但系好凍..><"" 落車個陣感覺覺得頭好重..我諗系感冒.. 但系過多陣又咩事都冇..抵抗力突然變好?! 之後又過關..發現次次都好趕..走難?! 不過聽到張SIR句野真系嚇親..=口=""" 之後就上車LO..今次冇訓到覺.. 返到屋企牙媽個樣超級驚奇..早左D姐..洗吾洗咁.. 邦仲打左黎幾次..唉..佢有冇聽人講野嫁..= ="" 我講,1好多次吾好打去我屋企佢仲打..= = 好在今次冇比人話..=v= 如果吾系佢10條命都吾夠賠! 但好在佢同我講我先記得青青盒仲系我屋企.. 佢仲要不斷咁話我做咩咁貪心要打包返屋企..= = 唉..好無奈...同佢講左陣..哈 牙爸都冇話我.. 可能心情特別好掛.."" 之後都冇訓覺.. 打左超耐都姐系打到第一日..原本睇緊top moble.. 點知死人牙哥冇啦啦返左黎..真系吾鍾意佢.. 成日懶好人咁..又吾知自己假到死..又扮可愛..>nnn< 結果我草草了事..相是但加左d落去就走左入房睇電視~