arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 15
累積人氣: 9440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


東莞之旅 no.1 分類: 未分類

今日起身仲系到執野..(比我估中左..)
之後佢地就上左黎..但結果最慢個個系我..
仲累到去7仔個陣吾見房妹佢地..
之後見到江用個太陽眼鏡..好吾開心!!!><

由於我地搭左快線..so嫁小巴好快就到左目的地
(但我吾知系邊到@@)我地又分開左搭..
so等左幾個字先見mr wong佢地既身影..

之後過關..成個過程都好快..
過完就上左嫁巴士既物體..(好似系叫黃巴..)
佢又好快咁到下一個目的地..
(用可怕既飄車既技術= =)

吾知點樣就上左嫁麵包車..(第一次見識到)
原本諗住訓覺..但系太嘈..訓吾到..><
佢地系到傾計..我就同邢+芝坐系到最後..
不過成日都吾見左張sir嫁車..= =
(又系分車坐)冷氣一般涼..= =

野都未擺好就要去參觀..@@
第一站系塘夏二中~d野就擺系車到..
跟住就上左去..去左佢地間教師開會既室到..
不過佢d昌似監獄多..真系名副其實既鐵昌邊沿~
佢地仲拎左d荔枝.西餅同菊花茶..真系好熱情..
之後去洗手間..點知佢地竟然系冇門既?!!!!
真系超級開放..門都吾洗要..= =好可怕..

跟住又系系到坐..坐多陣就落去同人交流..
落到去..佢地系到拍手..仲比禮物..超勁..
之後入去睇佢地個簡介..睇完又出返去..

出到去有個女仔拉坐我..跟住系到行行行..
系到行上行落..佢真系好熱情..開頭我都諗佢既性別..
而結果系女仔黎^^~佢好好人牙..
我同佢行系最前面..佢一路行一路講呢d點點點
跟住得閒又問下我地學校系點..面部表情100分牙~
哈哈~太好喇佢^^~我地仲去左d其他人冇去過既地方tim~
去到個咩發洩室個陣我一野將個(卜繩)..= =
右邊女仔系拉我行個個

之後又落返去..去左個草地到行..
跟住佢系到講d學生平時會點點點..有咩玩..做d咩..
要晨操..好可憐..4分鐘點跑800米牙..= =""
初三要努力讀書..同我地一樣..
不過佢地學校真系好大..有我地既600倍..@@
仲要以為香港學生要住宿社..下@@

跟住就系到影相..聽到我個名佢地嚇親..
仲好大反應..哈 其實我覺得冇咩吾好^^
但系我吾知佢地叫咩名..icq個d都拎吾到><
不過超熱牙!!!!成身都系汗..面仲好紅tim= =

大大既大合照..@@

但系跟住做既竟然系行山@@ 吾系麻..好可怕牙!!
個到好多野玩..但系最曯目既就系個條行吾完既路梯!!!
之後我地幾個女仔就決定行上去..
真在冇理由黎到都吾行既!!個妹妹一馬當先..好勁><
我地幾個系後面成個老太婆咁慢慢行上去..
呢個只系一小部分既樓梯..

去到個塔行完一層又一層..真系好腳軟..
但系好涼..不斷有風吹入黎^^~好舒服牙!!
上到去就影相..嘩..好大風好涼牙^^~
不過同時都好高..可怕.>< 房妹就努力影相..
之後見到mr wong同爸爸..爸爸系到跑上黎^^
塔上的我倆^^~

大風塔上既多人合照^^(難得一次爸爸系到^^)


到動物..哈 好好玩~
跟住終於可以去食野喇! 真系要感謝主..
但系我好遲好遲都未黎..><嗚..食下食下我就拎d野黎玩..
結果整到佢好令牙^^~keke~實在太好玩喇!!!!!
動物一號
玩弄既製成品^^


食完又返左學校坐陣..跟住就去左間工廠參觀..
我根本都聽吾明佢講咩..但系真系好無奈囉..
佢竟然停電!!!熱到爆炸囉!!成身都系汗..><
系到行黎行去..睇佢地d野..唉..好悶..都吾知佢講咩..
系男仔先鍾意睇..但佢地都好似覺得好悶咁..

非常象徵式既門外照(好熱好熱)

行完一大輪停電的大廈後..我地就去人地屋企參觀..
開頭真系覺得好搞笑同好驚奇!屋企都有得睇?!!
但系真系覺得好黑仔囉..又系停電..=_=""
不過條村都超大..成個天水圍咁大@口@
d屋仲要好令tim^^!!分左3組..而我同邢就去左2姐妹到
不過佢個到仲未起好..(棟棟都似別墅)
開頭就坐左系個廳到..之後就去左參觀..
仲同佢地影左相tim^^佢地仲叫我地去swim同住
哈..個陣真系幾開心嫁^^咁快可以識到咁多朋友^^
但原來個妹妹系隔離屋走個黎玩..不過好可愛牙!!!

家姐系黑色衫..而妹妹系後面個個
家姐大我地1年..仲幾令tim^^~


之後終於可以搭車去張sir間屋到^^
但系佢冇啦啦系到落大雨!!仲搞到大水浸..
沿途小阮佢地仲見到好多驚險既野..哈 跳跳跳
個天超黑..5點左右就系到天黑黑..真系勁!
去到張sir屋企我地就咩都開曬..點知佢停電...
超勁!之後又有返電..但系我地都系決定去酒店訓..

之後去左食野..間野好令^^~而且野食都吾錯..
我同邢要左個楊洲炒飯..仲要左2杯野飲..
但系個杯咩柑桔蜜就難飲都死 -n- e..><
嬌佢超好笑..系到狂發作..哈哈..搞到個服務員都..
不過佢地真系好慘..要咩冇咩..@@ 哈
最難飲個杯野系右邊><

返到去執野..跟住就行過去酒店~
沿路同爸爸有一句冇一句咁傾計..但系好黑人憎..
我成隻腳都濕曬..仲有好多沙!!!超核突!!!!!
去到就直上去沖涼..我第2^^~好舒服牙!!
終於吾洗成身都烏糟喇!!!好爽好爽~
不過佢d燈好少..吾夠光..真系好賓既賓館牙下~

最好笑系邢問佢拎叉個陣..真系笑到我肚都痛..
結果佢比人換左3個人..3個人都系到話佢..
我覺得多多少少都系我累佢既..因為我實在笑得太大聲..
搞到人地以為佢系到玩..""不過真系超好笑囉..

之後就去左嬌姐佢地到睇電視..
我跟住吾知點樣就飛左去monkey個邊..
系到食野.影相..哈!同邢梳左個新髮型~^^~
跟住又系到狂影相相~有2間房叫左麻雀打..
之後就出左去坐..點知愈坐愈多人..跟住又變左冇人..
但系我6仲系好想繼續坐落去..因為好舒服~
之後就用牙根黎整d溶左既朱古力出黎食..
但系整吾到>< 好在最後都有得食^^~真系好鍾意坐系出面!!
爭住一齊照^^
2名可愛既老婆仔^^
我+新
髮型既邢珺珺^^

坐系出面好舒服牙!感覺仲好過系入面~
仲周不時會有人坐低同你傾下計tim^^~
又吾會太嘈..睡意仲會不斷增加tim^^~
但系好吾開心囉..mr wong竟然信文講話爸爸入左我地房..
佢仲要信到十足十喎!走埋出黎睇..
點知見到爸爸系人地房走出黎都冇話佢地
仲要同佢地傾計.講笑..個陣真系超級不滿囉!
搞錯牙!!又吾見你話下佢地?!仲要冇事走返入房!

結果因為呢件事令我對爸爸爆粗..sorry..
但系我真系好吾鋸!!有冇搞錯牙!!妖
出廊到食既朱古力^^

跟住就入返去..好累..想訓覺..但結果訓吾到..
去左芝芝佢地到睇麻雀..跟住又去隔離房睇嬌佢地..
結果聽到個得人驚既鬼故..@@ 樂好慘..哈
之後佢地去左芝個到同我打啤牌..玩左陣就好累..
跟住就同貝貝訓左覺lo..一訓即睡^^~
仲見到賀軍翔..但我覺得似言成旭""

發表時間:2006-07-16 07:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]