今日起身仲系到執野..(比我估中左..) 之後佢地就上左黎..但結果最慢個個系我.. 仲累到去7仔個陣吾見房妹佢地.. 之後見到江用個太陽眼鏡..好吾開心!!!>< 由於我地搭左快線..so嫁小巴好快就到左目的地 (但我吾知系邊到@@)我地又分開左搭.. so等左幾個字先見mr wong佢地既身影.. 之後過關..成個過程都好快.. 過完就上左嫁巴士既物體..(好似系叫黃巴..) 佢又好快咁到下一個目的地.. (用可怕既飄車既技術= =) 吾知點樣就上左嫁麵包車..(第一次見識到) 原本諗住訓覺..但系太嘈..訓吾到..>< 佢地系到傾計..我就同邢+芝坐系到最後.. 不過成日都吾見左張sir嫁車..= = (又系分車坐)冷氣一般涼..= = 野都未擺好就要去參觀..@@ 第一站系塘夏二中~d野就擺系車到.. 跟住就上左去..去左佢地間教師開會既室到.. 不過佢d昌似監獄多..真系名副其實既鐵昌邊沿~ 佢地仲拎左d荔枝.西餅同菊花茶..真系好熱情.. 之後去洗手間..點知佢地竟然系冇門既?!!!! 真系超級開放..門都吾洗要..= =好可怕.. 跟住又系系到坐..坐多陣就落去同人交流.. 落到去..佢地系到拍手..仲比禮物..超勁.. 之後入去睇佢地個簡介..睇完又出返去.. 出到去有個女仔拉坐我..跟住系到行行行.. 系到行上行落..佢真系好熱情..開頭我都諗佢既性別.. 而結果系女仔黎^^~佢好好人牙.. 我同佢行系最前面..佢一路行一路講呢d點點點 跟住得閒又問下我地學校系點..面部表情100分牙~ 哈哈~太好喇佢^^~我地仲去左d其他人冇去過既地方tim~ 去到個咩發洩室個陣我一野將個(卜繩)..= = 右邊女仔系拉我行個個 之後又落返去..去左個草地到行.. 跟住佢系到講d學生平時會點點點..有咩玩..做d咩.. 要晨操..好可憐..4分鐘點跑800米牙..= ="" 初三要努力讀書..同我地一樣.. 不過佢地學校真系好大..有我地既600倍..@@ 仲要以為香港學生要住宿社..下@@ 跟住就系到影相..聽到我個名佢地嚇親.. 仲好大反應..哈 其實我覺得冇咩吾好^^ 但系我吾知佢地叫咩名..icq個d都拎吾到>< 不過超熱牙!!!!成身都系汗..面仲好紅tim= = 大大既大合照..@@ 但系跟住做既竟然系行山@@ 吾系麻..好可怕牙!! 個到好多野玩..但系最曯目既就系個條行吾完既路梯!!! 之後我地幾個女仔就決定行上去.. 真在冇理由黎到都吾行既!!個妹妹一馬當先..好勁>< 我地幾個系後面成個老太婆咁慢慢行上去.. 呢個只系一小部分既樓梯.. 去到個塔行完一層又一層..真系好腳軟.. 但系好涼..不斷有風吹入黎^^~好舒服牙!! 上到去就影相..嘩..好大風好涼牙^^~ 不過同時都好高..可怕.>< 房妹就努力影相.. 之後見到mr wong同爸爸..爸爸系到跑上黎^^ 塔上的我倆^^~ 大風塔上既多人合照^^(難得一次爸爸系到^^) 到動物..哈 好好玩~ 跟住終於可以去食野喇! 真系要感謝主.. 但系我好遲好遲都未黎..><嗚..食下食下我就拎d野黎玩.. 結果整到佢好令牙^^~keke~實在太好玩喇!!!!! 動物一號 玩弄既製成品^^ 食完又返左學校坐陣..跟住就去左間工廠參觀.. 我根本都聽吾明佢講咩..但系真系好無奈囉.. 佢竟然停電!!!熱到爆炸囉!!成身都系汗..>< 系到行黎行去..睇佢地d野..唉..好悶..都吾知佢講咩.. 系男仔先鍾意睇..但佢地都好似覺得好悶咁.. 非常象徵式既門外照(好熱好熱) 行完一大輪停電的大廈後..我地就去人地屋企參觀.. 開頭真系覺得好搞笑同好驚奇!屋企都有得睇?!! 但系真系覺得好黑仔囉..又系停電..=_="" 不過條村都超大..成個天水圍咁大@口@ d屋仲要好令tim^^!!分左3組..而我同邢就去左2姐妹到 不過佢個到仲未起好..(棟棟都似別墅) 開頭就坐左系個廳到..之後就去左參觀.. 仲同佢地影左相tim^^佢地仲叫我地去swim同住 哈..個陣真系幾開心嫁^^咁快可以識到咁多朋友^^ 但原來個妹妹系隔離屋走個黎玩..不過好可愛牙!!! 家姐系黑色衫..而妹妹系後面個個 家姐大我地1年..仲幾令tim^^~ 之後終於可以搭車去張sir間屋到^^ 但系佢冇啦啦系到落大雨!!仲搞到大水浸.. 沿途小阮佢地仲見到好多驚險既野..哈 跳跳跳 個天超黑..5點左右就系到天黑黑..真系勁! 去到張sir屋企我地就咩都開曬..點知佢停電... 超勁!之後又有返電..但系我地都系決定去酒店訓.. 之後去左食野..間野好令^^~而且野食都吾錯.. 我同邢要左個楊洲炒飯..仲要左2杯野飲.. 但系個杯咩柑桔蜜就難飲都死 -n- e..>< 嬌佢超好笑..系到狂發作..哈哈..搞到個服務員都.. 不過佢地真系好慘..要咩冇咩..@@ 哈 最難飲個杯野系右邊>< 返到去執野..跟住就行過去酒店~ 沿路同爸爸有一句冇一句咁傾計..但系好黑人憎.. 我成隻腳都濕曬..仲有好多沙!!!超核突!!!!! 去到就直上去沖涼..我第2^^~好舒服牙!! 終於吾洗成身都烏糟喇!!!好爽好爽~ 不過佢d燈好少..吾夠光..真系好賓既賓館牙下~ 最好笑系邢問佢拎叉個陣..真系笑到我肚都痛.. 結果佢比人換左3個人..3個人都系到話佢.. 我覺得多多少少都系我累佢既..因為我實在笑得太大聲.. 搞到人地以為佢系到玩..""不過真系超好笑囉.. 之後就去左嬌姐佢地到睇電視.. 我跟住吾知點樣就飛左去monkey個邊.. 系到食野.影相..哈!同邢梳左個新髮型~^^~ 跟住又系到狂影相相~有2間房叫左麻雀打.. 之後就出左去坐..點知愈坐愈多人..跟住又變左冇人.. 但系我6仲系好想繼續坐落去..因為好舒服~ 之後就用牙根黎整d溶左既朱古力出黎食.. 但系整吾到>< 好在最後都有得食^^~真系好鍾意坐系出面!! 爭住一齊照^^ 2名可愛既老婆仔^^ 我+新髮型既邢珺珺^^ 坐系出面好舒服牙!感覺仲好過系入面~ 仲周不時會有人坐低同你傾下計tim^^~ 又吾會太嘈..睡意仲會不斷增加tim^^~ 但系好吾開心囉..mr wong竟然信文講話爸爸入左我地房.. 佢仲要信到十足十喎!走埋出黎睇.. 點知見到爸爸系人地房走出黎都冇話佢地 仲要同佢地傾計.講笑..個陣真系超級不滿囉! 搞錯牙!!又吾見你話下佢地?!仲要冇事走返入房! 結果因為呢件事令我對爸爸爆粗..sorry.. 但系我真系好吾鋸!!有冇搞錯牙!!妖 出廊到食既朱古力^^ 跟住就入返去..好累..想訓覺..但結果訓吾到.. 去左芝芝佢地到睇麻雀..跟住又去隔離房睇嬌佢地.. 結果聽到個得人驚既鬼故..@@ 樂好慘..哈 之後佢地去左芝個到同我打啤牌..玩左陣就好累.. 跟住就同貝貝訓左覺lo..一訓即睡^^~ 仲見到賀軍翔..但我覺得似言成旭""