| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 樂趣..不樂趣吧.. |
分類: 未分類 |
今日返去睇個時事問答比賽..
不過真系比佢嚇親..竟然我有份..
好在只系後補嫁姐..睇住佢地我覺得好好笑..
而且感到很有趣..哈..特別系軍個組..
哈哈..佢地超好笑囉我覺得..樂佢地d答案超好笑..
跟住joe吾知搞咩仲坐左去邢隔離..
之後爸爸佢地超勁..好野^^~無敵的爸爸組合^^
出到去等左超耐..跟住先見到邢..
同佢去左天瑞接佢細妹..點知見到佢牙媽已經接左佢..
之後就叫佢同我返屋企..到左馬路左近佢就走左..
返到屋企..又系到睇愛情魔髮師..一路同人傾計..
之後就返學..開頭冇咩人..跟住上左去..
見到琪琪..又去左大房..f.1 d男仔讓左比我地..
睇琪琪自己系到跳..過左好耐..兔仔就教我地跳個幾下..
哈哈..miss兔真系超好笑..哈哈..系到話..連做5次..
哈哈..我同a琳都..死死下= =..哈哈..可愛既miss兔^^
之後就同琪琪一齊跳..唉..感覺好有趣..
跟住就行返屋企..好想買野食..去左7仔..
原來諗住買朱古力..但系最後買左雪糕..
點知買左先知冇藍莓..慘喇..點知個男仔講..
吾洗慘既..呢2隻都好好食..之後要左個咩mango蘋果..
慘喇..我吾多鍾意食佢..不過鍾意佢多過雲喱拿..
去左姐姐到..又見到牙立..哈哈..
又諗返起上次佢講好得意既個個細路..
佢仲整到姐姐撞親個頭..=v=..哈哈..
我冇借書..因為要蓄錢返大陸..
返到去又睇愛情魔髮師..睇到riche(串錯??)飛小貝..
睇到佢話幫我2字個陣..有d眼濕..好慘哦..
之後就同招.軍傾計..軍..如果系咁我真系寧願你
吾記得我喇咁..= = 招..你吾會真系嚇我牙麻..= =""?
仲有牙!!你答應過我嫁..哈哈..要睇電視..哈
今日好似系牙輝去usa既日子..有d吾捨得..
雖然佢系牙哥個fd..同佢冇咩交情..
但話曬都識左咁多年..
希望佢去到usa會過得好開心啦..
但吾知點解..我一直都諗住佢叫我個名個陣..
|
| 發表時間:2006-07-03 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 319 | »
|