arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 1
累積人氣: 9618
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


最後一日.科學.體育 分類: 未分類

今日5點起身..但系頂吾順..結果訓返..
但系訓得吾好..之後6點半起身..
但系我起身個陣牙哥出門口..咁早牙..
行返學個陣見到陳潔敏..豬包仲系身邊行過
其實我懷疑佢系咪想同陳潔敏傾計..
系既我可以行開嫁其實..返到去陳潔敏同我講先知
吾系課室..好在佢系到..如果吾系我就會行左上去
之後就同左SAKURA坐..開頭見到鬼妹姐都冇諗過
要侑..但系後尾見到房妹妹佢地先話走..因為..
咩後就坐左系到..過多次就去排隊..死喇..我都咪溫曬..
結果有好多我都吾識做..唉..死喇今次..
又吾知會去到咩地步喇D成績..死緊..I.S牙..><"
之後出到黎又同房妹佢地坐..坐多陣就去左搵朱..
我吾知系我比錯信號邢定系點..但系個陣心情有D吾好
之後就同朱講左陣..唉..好在你系到..如果吾系都吾知點好
之後就排返隊..好懷疑個牙SIR系咪有問題..
咁耐先叫我地..之後D男仔好耐都未入黎..
我仲真系聽左牙橙講..以為男女系分開既..= ="""
做個陣..雖然冇咩點溫過書..好在我有普通既常識..
之後放學比人叫左名..好突出喎..得我地幾個比人咁叫出去..
出到去..原來系叫我地幫學校作文..你吾驚我又好似上次咁
吾去嫁咩..= =咁麻煩..點解要搵我牙..媽咪牙..><
我至驚作議論文牙..唉牙..實又作得好樣衰...>m<
轉身見到邢..吾知搞咩..好自然咁講左句..系出面等我..
其實我發現開始變左做必然..感覺非常吾好牙..我吾鍾意咁樣
後尾先記起..系喎..小潘都有搵佢..佢地就好..
我地組超樣衰啦..= =之後邢同我講吾同我放..
我就去左搵房妹妹喇..出到去..牙橙佢地成班系到等緊..
嘩..真系勁..出到去..原本系同朱佢地走既..
不過諗下諗下都系想行路..就轉身飛奔個去房妹個邊喇^^~
之後又同房惠妹同房妹妹佢地傾計..o..原來系行返返學個條路
行下行下..個天系到黑起黎..好驚佢會落雨..之後就返左屋企..
個陣牙媽仲系屋企..之後我就去左天池還書..
行去天汙個陣我又行左去相反方向..= =""
行多陣就返左學..返學個陣佢系到落雨..好在有傘..
我仲以為我系第一個返到..點知貝佢地坐曬系到..
坐到差吾多2點先知要上5樓..= =..好慘牙...
上到去仲要等人黎開門..個個都系到遲到..好無奈..好熱牙!!!!!!
之後就系到估miss wong幾點黎..哈哈..我估搭9
佢地系到望d人入黎..貝佢地仲望到...仲叫我去睇..
但系太大聲..結果d人都跟住望..而我因為要拎眼鏡都睇吾到..
不過都系好多謝你地...等多陣琪琪就上左黎..
之後就開門..入到去就睇琪琪跳舞..好令牙我覺得..好想學牙!
跟住就同琪琪跳熱身..系到跳hit hot..(我估)
之後剛sir黎埋..就系到跳扇舞喇..跳左陣..miss wong就黎左..
個個都估錯曬lo..佢系42分..唉..冇得請野飲tim..>n<
跳左幾次就排位..排下排下突然有個牙嬸走入黎話我地..
系咁話..吾得嫁吾得嫁..人地要會巧..so what..關我地咩事..
超好笑..黃敏莉同貓貓系咁扮佢..之後我地就落左去喇..
推下推下桌個個牙嬸又話吾洗..叫我地上返去,,,彩你都傻啦..
系..我問左小潘我幾多分..佢話總分應該入到10名..
但系..感覺好低分喎>m<佢話系大潘嚴..即系話系我既能力問題啦
之後就入返去跳喇..之後跳到5點幾..果然不出我所料..
佢系到話..我吾得閒走先..但系點知後面個句系..你地繼續..
o..my god...5點喇喎..仲跳..吾好啦..好想死牙..累死人..><
之後就比琪琪惡魔式跳舞..好無奈..貓貓吾知搞咩東..
之後miss wong就入左黎..跳多陣就走人lo..
同zoe走..哈哈..佢話佢搵緊我...系咪嫁..??
仲以為小阮系我tim..哈哈..不過好開心佢終於記得我叫咩名喇^^~
返到屋企想打電腦..但系沖完涼牙爸就返..
佢冇神神因為個吾好意思黎同我嘈喎..超無奈..正一女人
之後我成晚都好吾鋸..結果3個人比我嘈雲曬lo..

下個星期要不停咁跳舞..加油喇!!!!!!!!!!!我愛舞蹈組^^

發表時間:2006-06-22 06:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]