| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
| 有點無趣既感覺.. |
分類: 未分類 |
今朝好無奈..9點左加比牙媽打電話黎叫醒左我..
但系我沉日已經話左吾好黎搞我..
結果仲系比佢打黎嘈醒左..問佢點解仲打黎...
佢竟然話吾知你幾點返學麻..我真系好無奈..
咁你打黎做咩牙..我真系吾知應吾應該多謝佢好..
系..如果我吾記得較個鐘個陣有佢打黎系好好..
但系依家我明明有較..我就超無奈..洗吾洗牙..= =
之後就訓吾叔要起身...打比邢..我覺得開頭佢
諗住自己一個返..其實吾緊要..可能太fd會仲以嘈..
不過結果都有一齊返..之後就系到睇報紙..
睇完就開始撇衫紮頭髮..跟住就出門口喇..
去到學校門口見到地下有好大滴既雨系地面..
好在已經返到學校..見到牙橙..佢系到話我沉日
同佢系到講耶穌..好想打扁佢牙..以後吾好同我
講野牙你..之後就落左去坐..系到傾計同玩..
個個d野都吾同既..唉..實死喇今次..
之後就叫邵楚珊咪自己走左去..但系我同朱上左去..
結果行完冇收穫又見時間差吾多就上去..
之後就入去個地理室..超無奈..問個牙sir系咪要報導
個陣..佢超串咀..用d咁既眼神望我..有病牙你
之後就坐左去嬌姐隔離..邵楚珊超好笑囉..
人地分班坐佢就系到坐左去b班到..哈哈..好無奈..
之後就系到講左陣..笑左陣..點知文比個牙sir汀左出
去企..好無奈..系咪變態嫁...= ="""之後軍都出埋去..
好無奈..= =..超好笑...不過嬌姐就系到話冇傘點返去
好..我都幫你吾到..我都冇傘..之後就叫名去口試..
最後得返幾個人..唉..好眼訓..到我就去左個個咩n403..
點知好多人仲系到寫緊..嘩..好勁喎..題目系鉛筆既聯想..
o..我最吾想做既野..系聯想牙..慘囉..結果就系到寫寫寫..
寫到差吾多就開始組織先後..諗左陣佢就話要走..
去到見到邵楚珊仲系入面..入到去..佢冇帶眼鏡..嚇親..
之後就系到講..佢系咁點頭點頭..得喇..我睇到..
不過其實我都吾想睇到..因為咁樣就太無趣喇..
結果到左最尾我好白痴..又由頭講多次我想講既野..
之後見好吾對路就亂咁收線...衰收尾牙..= =唉..
之後佢話幾好我就走左喇..落到去..房妹佢地實真系到等我..
講多陣諗住走..但系我話要等埋邢就叫左佢地走先..
跟住d人愈走愈多..得返我同monkey..之後虹虹
不停咁走過黎搵monkey傾計..系個陣我先見到
me wong系其他桌到同人傾緊計..之後佢見到虹虹就
走左過黎..我就好無奈咁周街望..之後見到小阮..
佢吾同我講都吾知聽日要跳舞..上次我都冇排位..
聽日吾知點好..吾知點解..我好吾想去..因為..吾知呢..
但系個miss wong見到我都冇出聲..反而見到貝同小阮
佢地都有講..我諗大概系我既問題掛..好無奈..不過嚴素
突然走左過黎同我講..嚇左一跳..之後佢就同左d男仔一
齊坐..見到佢同個男仔走..吾知系咪佢條仔呢??
真系等呎成個鐘...好無奈..= =""最後先見邢出黎..
之後又去左買野食..今日我比錢..佢姐系用左幾蚊..
乖孩子^^~之後就返屋企喇..因為已經好累..
返到去..就系到影相..哈哈..今日終於影左呢幾日食既
朱古力..影左40幅左右..哈哈..之後開個隻碟..
好開心牙^^真系之前個d相^^~好野!!!!!搵返喇!!!!
就copy入電腦..之後就打比牙媽..話去接佢..去到等左陣...
之後佢系到接電話..原來黃太黎左..佢話次次見親我都吾
同樣..我又吾識變面既..之後就入左去實惠..嘩..
好耐冇入過喇..行左陣就出返去..牙媽好衰..
系到呃我...又話食魚柳包..點知系到狂問黃太系咪返
屋企食飯..傻既都知佢真正想問既系咩啦..我好有禮咁讓步..
佢又要好煩咁問..你系咪真系食得落2個包嫁..
我除左話得仲可以點牙..= =..好無奈...之後就去買包..
都吾知呢個是什麼派既媽媽..叫左個女去接佢自己又走去
同其他人食野..系到當個女系公仔咁玩.= =..好無奈牙..
之後就去左姐姐到借書..今日佢休息..有上次既個個哥哥黎..
叫咩buy雲(吾識串..冇計)今日佢好high..
不過系咁講埋d冇意思既句子..好無奈..之後就問佢搵holic..
走個陣佢仲問我有冇睇吾知咩東咩東..講左幾句就走左..
我覺得佢都幾搞笑..由其是系到講埋d冇意思既句子個陣..
之後就返屋企..今日對住d人好有禮貌..可能仲系口試既階段..
返到去就系到睇虫師..感覺仲得心驚過holic..可能系因為我
本人驚虫既問題..而且比人感覺好真正牙..之後同小阮.軍.招
傾左陣計..但系有件好好笑既事發生..我只能講一句..無奈..
依家我想去剪頭髮牙..但系實比牙媽串..= =..唉..好奈..
|
| 發表時間:2006-06-20 05:26 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 319 | »
|