arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 16
累積人氣: 9486
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


第二日 - 中史.中作.. 分類: 未分類

今日又早左d起身溫書..搞點之後就開始喇..
跟住就出門口..今日好左好多..走個陣牙媽不停叫我
飲鹽水..飲左啖就走人..因為好吾舒服..
返到去..超熱喎..系到狂溫書..同朱落左去..唉..
早知就拎返眼鏡啦..下次要記住拎!!!之後就開始中作..
有3題..我諗左好耐先決定作水果..因為其他既2我真
系無重入手..雖然系比之前個篇好..但其實我作既性質
都系一樣..發現作文真系同你個人既性格系有好大既關連..
好似我既作文咁..我覺得同我為人有點系非常相似既..
我愈作愈high..有點變態既感覺..但我既理智控制返我..
寧願樣衰d都吾好有變態既成份出現..但系我都系好吾滿意..
呢篇野太爛喇..好吾點..其他人都作得吾錯..今次我死緊..
小息去左林偉龍到溫書..佢個位真系好..可以好好咁溫書..
原來林偉龍都系貼題溫既..同我一樣..不過我就多憂慮過佢..
講多陣比個巴斯光年發炮..返埋位..之後就開始中史..
佢問既都系之前個d既..可憐我系不停咁讀元同明牙..
睇到地圖個part我差d笑左出黎..真系比林偉龍估中左!!!
好野!!!好掂牙你!!!!!!!!!以你為榮^^~..第一次識..
但結果我都寫錯左..d題目我都系識d吾識d咁..但系好驚長答會錯..
跟住就到小潘補課喇..系系系..安靜嗎..明白了..但系我好慘..
竟然吾夠時間..做吾曬..發生咩事..依家中文死左..唉..din左???
放學就同邢走喇..不停咁同鬼妹姐佢地一齊..超好笑..
之後就企左系到睇倉鼠..哈哈..真系得意..咀咀既倉鼠..第一次見~
估吾到最後原來目的地系同一到..ok..又去ok旅行..d草餅又比我..
keke..但我真系好想食牙..>m<..之後仲見到個真真正正既鬼妹姐~
哈哈..好白牙佢..金色既法國美女姐姐^^~哈哈..真有趣..
結果又系買左栗子..邢好想食..有趣有趣..之後就同邢上左去間鋪到..
但系冇岩心水既..小池個樣..好似忽忽牙..山p個頭又系之前金色既..
牙翼系好型..但系系抱住蜜柑既..不太喜歡..仲比我見到鄭元蜴..
但樣子半衰的..又系忽忽型..又系搞左半個鍾左右就返屋企喇..
返到屋企..個死人電腦又開吾到..發現左樣好好洗既野..keke..
之後就系到開半醉人間黎睇..超好睇~調酒師..其實我有諗過做..
但系依家品流太複雜..比人砍死都似..劇中半人間個名都改得好好牙^^~
其實清醒與醉是無法由人去介定的..有時清高既人其實或者都系醉酒中..
酒..真系一種好深既學問..能因應個人而調出各自合適既酒..系一件難事..
好多人飲酒系為有型..但系真正去酒吧飲酒既人卻大有故事..
有d並吾系去為左品嚐酒而去飲.系為左忘記病苦既現狀..完全吾系裝有型..
我覺得呢套野講出黎既訊息好好..好似醉酒既理由有好多..同樣..
任何人也有自己背後既一個故事..從一間酒吧就能講出7.8個人既故事..
酒既味道系源於飲佢既人心內既一切..故事總系誘人既..半醉人間..
歌詞都系劇中d人既心聲..好好既一套劇..好鍾意佢..好好既一套港產片..
stella個名好好聽牙..好鍾意^^~系一個悲慘既故事..最終能見得到
解放與否冇人知..但系佢就講左周國賢過個陣既事..好想買左隻碟牙!!!!
但系開佢個陣比我一野趺左落地..爛左..還個陣吾知點死好..
跟住用返我既舊方法..真系比我開到電腦..好野^^~..同朱講左個下就..
哈哈..好搞笑牙..仲同我用英文黎教中文..裘大怪d事件等等..
招仲幫我dnow左個首半醉人間tim..吾該曬^^~諗緊擺吾擺呢首歌黎日記好..
3人行既我吾想擺喇..對吾住喇邦邦..
牙橙今日終於比左佢日記我..原來岩岩開張..加油喇^^~

發表時間:2006-06-13 06:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]