| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
| 好ya既miss |
分類: 未分類 |
唉..想死...岩岩禁錯制..又要打過..><好慘牙..
今日早左出門口..因為要買包包..結果都早左返學..
返到學就同佢地睇我細個d相..但張嘉明估錯左我..
我笑容邊有咁燦爛牙..仲話我個樣一d都吾似..= =
keke..跟住就到小學d人同我既親戚and倉鼠出場喇~
哈哈..我隻倉鼠系咪好可愛呢~佢叫珠珠牙~我超愛佢!!!
但系都吾及我小三個陣養既肥婆~佢仲可愛仲令女!!!!!!!!!!!!
我既至愛系肥婆..跟住就系珠珠喇..可惜已經死了...>~<
早會個陣書雖然就打開左..但系一d都睇吾入腦..
姐系好想訓覺..個陣派左超多野..唉.好煩..又要比錢..
跟住就上中文堂..miss冇返..所以吾洗上...但就有個miss黎左..
佢姓唐...系呢到既畢業生仲要系房副校既出品..真系可怕..
第一次見d miss咁ya..勁punk look..仲敢畫眼線tim..
佢教過band 5..依家教津理..真的嗎???但可怕得很呢..
暑假雖然系想補津理..但如果個個都好似佢咁..咁就死得人多..
吾知搞咩東東..變左做英文paper..但系佢英文超掂..
講個陣非常流暢..同時亦都非常既快..仲不断咁講房sir房sir..
好有趣..佢修既系歷史..那即系文科生啦..但系文科d人咁有氣勢既..?
我覺得佢有d似鄭融..雖然講吾出系邊方面似..但系佢系比鄭融好得多囉..
但系我真系覺得佢教書好好..因為真系學到野..英文就難講d既..
跟住落起雨來..真希望紅下可以走人..但最後都停左..
跟住就睇陳潔敏比我既個張記念冊..於是就開始周街問人系咩顏色..
我既系棗紅..不過真系有d出奇..估吾到我既顏色會系紅..
邢仲話我系線色tim..吾系麻..咁樣野..我就覺得邢系橘黃色..
打左鐘先落去電腦室..開頭系到上網..跟住先開始整牙sir個野..
我覺得佢好有問題..人地大大聲咁話咪得佢仲要走返去細字個邊..
你系咪白痴嫁..吾聽學生意見既就咪問啦..轉住地球轉喇你..牙生
最後吾知邊到出左問題..爸爸就幫我copy..搞店就上網睇日記..
牙sir話後悔..吾好意思..咁系你教學上既問題..吾關學生事..
如果系要我地自己搞店既話咁請你返黎做咩..望定坐牙..
跟住見到有人post山下智久..結果返上去既時候d人系到狂講..
鬼妹姐好慘哦..幸好瑛士冇咩負面新聞^^~但系山p隻碟超有型!!!
之後朱同我落去搵MISS kit li..但系吾系到..我地上返去個陣仲見到mr wong..
跟住就上中文..黎左個突擊測驗..完全吾掂..變左全班最尾..慘囉..=m=""
跟住就落左去補默..好在有房惠妹^^~最後又系同小潘SIR閑聊..
打左鐘先返上去..跟住又系個位miss唐既室..但系今次好好笑..
結果佢仲以為系2堂而慢慢咁講左2頁..哈哈..好搞笑..但系我鍾意佢教歷史..
因為好好玩..好好聽..又留入腦..但我諗佢既年齡同miss王有得比..
mr wong見到佢個陣用d好懷疑既目光望佢..仲問人頭先系咩堂..
用不着這樣吧..佢教書棒得很呢..真希望可以見多d佢^^~
跟住上數學..mr wong開頭就系到問班會成員既人..話收到消息..
lunch好嘈..結果講左陣..就小測喇..但系就測足成堂..吾識2b..= =""
跟住邢同我去還書..好在仲記得呢回事..跟住就落去搵個個姐姐..
開頭我聽吾到佢講左句咩東..跟住就搬鄧..之後就開始喇..
我不停咁系到做做做..但系由於冇畫腦..搞到好亂..諗左好耐..
最後做左4題..唉..失敗啦..仲要不停咁做埋D白痴野..差吾多5點就走人..
跟住同邢去買野食..點知又見到個姐姐同陳潔敏一齊..
邢話佢系護花使者..哈哈..MAYBE啦..之後就返左屋企..
|
| 發表時間:2006-06-07 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | ... | 319 | »
|