arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 46
累積人氣: 9591
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


小學日...?? 分類: 未分類

放學後非常想說的話:不論他的頭剪成如何也比你好看得多了!!!
                             而且無論我幹什麼也不用向你交代..也不用你轉達!!!
                             你冇任何既權利去管,我亦都冇任何既需要要勞煩你去轉達!!!
                             你幫我加上既話我無力去承擔!!請你緊記這一點!!過份!!


今日起身..超累..結果訓返落去..但過多一陣後牙媽衡左入黎..
由於牙媽吾記得我要拎飯..結果要去車厘子到買包..揀左好耐..
最後決定買吞拿魚包..(發現我實左太鍾意食佢喇..)
系車到..牙..比我見到楊志堃..我系我吾知系咪佢黎...但我吾覺佢邊忽令仔左..
跟住又好似見到溫俊軒..
個個樣都吾同曬..好難認得出牙..= =
返到去..英文paper牙...= ="""唉..諗住吾交..點知得左..
跟住落去集隊..同房妹妹一齊行..但我地好似系最遲個d人..
好在冇人話我地..好悶牙..>n<""上返去就派旅行通告..但我吾知去吾去好..
第一堂..自修..個牙sir超串咀..唉..對住佢好無奈..好在d野冇我份..
不過改邢d野個陣勁火..個陣對佢既厭惡感不斷直線上升..
勁黑人憎..真系好想知佢有冇心讀..冇心就早d出聲啦..吾好浪費我2個星期既時間..
依家我都仲咪開始溫書嫁..點解牙..你問下自己用左幾多時間去做牙..
成日系到錯d咁既野..你有冇自覺性嫁???真系覺得好火囉..>mmmmmmm<
可能佢吾知..我系改下改下發脾氣吾改掉返比佢..但系個刻我真系覺得自己好白痴..
成堂都系到做牙做.做牙做..哈哈..終於做曬^^~真系好喇
跟住就到數學..唉..今日個腦好遲鈍..爸爸仲要嫌棄我...慘..>3<""
小息..系到排位..我又企左系前面..d人洗吾洗高成咁牙..= ="""
結果遲左上家政..個花都整吾到...原諒我啦..手指短..冇咩靈活性..
開頭叫sandy幫我整個花..最後miss比左個我..就同房妹妹去擺花喇..
但系結果都系房妹妹幫我擺位..因為..實在對呢樣野好吾在行..>N<
成堂都同房妹妹.sandy佢地個到玩..哈哈..monkey系咁同sandy駁咀..
最後miss話佢出年吾教我地..其實覺得好失望..但冇計啦..出年個個會系點??
我諗其實大家都系知道miss系因為病先至吾教..驚吾好意思先至冇問..
估吾到miss會話失望..但我真系希望miss可以快d好返..
發現今年有好多既事發生同改變..但miss呢件系吾開心多..
跟住就上去錦蘭堂到影相..搞左陣..結果張副校先走了..真可惜..
個校工好有趣..影左幾次仲吾得..要校長出私人機..哈哈..真有排彩喇我地..
但系好開心..有得同邢一齊企同影相相^^~keke..仲多左個叫牙橙既名tim~
哈哈..may may chan..真系搞笑..最後個書記好勇..冇啦啦企埋上去..
真系落力..最後mr wong個組仲同校長影多張tim..無奈..好瘀牙..= =""
落到去..只得小潘獨個兒坐下來..真傻..做咩吾開冷氣呢..= =??
跟住派默書..嘩..超想死..竟然食蛋..為左個24個字而食蛋..超無奈..
自覺上次白痴得很..那我不如一開始便不默好了..真系可憐的我..="=
跟住我就系到改正同抄書..唉..好慘..5次..想訓覺都吾得..好累牙..>M<""
跟住上大咀堂..超無聊..下..爸爸都冇拎書..真出奇..結果佢企足成堂..
我都冇佢咁好氣..到我做左爸爸既角色..好眼訓牙...悶到死..無聊怪魔..
哈哈..鬼妹姐講得好好笑..話佢成堂系到發姣發電..我就覺得佢既笑容好燦爛..
但系中文口試時還要對着他..真系驚會比佢電親..呆左咁企系到就死..= =""
落堂個陣好得人驚牙..冇曱(窄)..好可怕..幸好飛不到去我的位置..
但系好得人驚..搞到d人狂叫..個jeo又要叔沙..他是男是女..= =??
最後由英明神武既葉家昌出場..佢當場死亡..哈哈..超好笑囉我覺得個陣既情況..
跟住黃先生吾知同jeo大爺玩咩..結果個塊布飛左去我既面到..超痛..
但當時我已累到半死..冇氣力理佢地2個..跟住lunch..好煩..靜下都吾得..
於是我就繼續抄默書..吾知幾時開始小潘上左黎..但系冇氣力去理會他..
抄完後..忍吾住就訓覺..到teddy整我頭髮個陣先識起身..個時邢坐左系陳潔敏個位到..
其實我好想講一句..可以請你地行去第2到再進行你地既講話冇??
但我覺得如果我講左既話問題只會有增冇減..而且我真系好累..冇心情同佢地講..
跟住就上英文堂...唉..由於我睡意未清..不便講話..於是就吾出聲..
但結果卻張嘉明說..點解你個樣成日都好似惱爆爆咁..
m..這個嗎..我諗你冇可以叫我24小時都對住你笑既..我又成日系冇電既狀態..
而且個樣系咁我都冇計嫁喎..我又吾系刻意既..哈..諗返起一樣野..
聽講我哥都系一吾出聲就會比人話系咩咩咩..但請原諒我..有時只系未訓醒..
而且我又吾覺有咩吾好..因為人地一眼就知我掛住暫停接客既牌..可以減少麻煩~

跟住派作文..仲以為會好高分..點知得71..仲低過平時...=n="'仲要改好多tim..
workship就由sakura幫我..跟住我就開始玩..又系到唱童年時同開昌...
結果有次太大聲..比邢同jeo望住..= =""哈哈..弱智兒童..我變了大陸(利)..= =
最後在玩樂中度過..但系我覺得呢個位已經冇野比我玩..膩既感覺們是有一點點..
跟住就同邢返屋企喇..上車後..好似又見到溫俊軒..定吾知邊個..
落左車後..又見到君君..佢肚子不舒服..好可憐哦..約好暑假一齊去玩^^~
哈..但系就比我見到王sir..跟住就繼續返屋企..到左門口先發現..
死..冇鎖時..慘囉..又要落返去問牙媽..落到去..見到欣欣媽..
而另一個吾知系咪細玲..但我只系是但講左句hi就走人..到左商場門口..
竟然比我見到極品..唉..想死..系黃梓曼喎..超想死..成日都見到佢..
幸好佢吾忍得我..我吾想比佢叫姐姐..好凍..可怕可怕..拎到鎖時再返屋企..
跟住冇啦啦狂食朱古力..搞到依家好後悔..我飽到半死...><""跟住就系到睇野..
我諗我真系累得好厲害..因為連片都冇耐性睇落去..真系好眼訓...可惜我仲咪溫書..

發表時間:2006-06-05 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]