arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 19
累積人氣: 9489
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 24 日  星期三   晴天


見到PAUL哥牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 分類: 未分類

今朝系到搵搵搵..哈~我終於搵返對白襪出黎喇~哈哈~

落到去..點知最緊要個袋吾記得拎喎..又上返去..以為系衰野..

點知系好事黎嫁喎!!!!!!!!出左樓多幾步..突然有人拍我..

轉身..是但揮下手..繼續行多步..點知...望清楚原來系邦喎!!!!!!

哈哈..超開心..佢問我做咩咁頹廢..冇計..太累..超眼訓..

嘩..佢好高牙~哈哈..又企得好睇~都可以叫令仔既..迷人的電眼~

因為佢依家超有男人味~仲企理過以前好多..都成熟左..哈哈

吾再系牙伯一號喇~迷死女~但系一樣咁好人咁好玩^^~!!!!!!!!

跟住就一齊行左去商場..原來我同佢講左BYEBYE既..

但系又問佢..你去邊牙??佢話.."咁你去邊牙??" 我:"我緊系搭輕鐵嫁啦.."

我: "咁你去邊牙??" 佢: "都話左陪你搭落.." 哈哈..又系喎~佢講過既野

實做既^^~吾知系咪返得中學多..依家都吾系好信人地講既野..要問多次人..

之後我地就一齊上電梯..原來佢今日都吾記得拎野..系皮帶..

但系佢學校今日要CHECK皮帶..所以佢就系車站走返屋企拎..

我: "下.皮帶咋喎..洗吾洗牙.." 佢:"今日要CHECK喎.." 我: "最多咪記野.."

佢:"牙..記咩呢..記.." 我:"最多咪又系書面警告.."佢笑住咁望我..

去到系輕鐵站到..望住佢走左2嫁車..1嫁吾岩..1嫁太多人..

之後就上去冇咁多人個嫁..我地就系到狂傾計^^~(開始鐘意系紅綠燈到停車..)

佢講返上次見到青青姐但系冇HI返佢個單野..月傾月開心~

原來牙姐佢有左女朋友..吾系麻..奀妹實好HANT..唉..佢吾理兄弟..

超得人驚..邦話溫神仲高過我..吾系麻..仲要有排高..O..NO..

咁佢咪可以實現佢既願望..去追求高高的貓骨囉..哈哈..唉..好自卑..

跟住系BILLY..邦話佢好似好忙咁..打親去都吾系屋企..O..SO SAD..

原來佢讀精英班..跟住我話..E..我都系喎..佢個樣擺明吾信我啦..

好似小學咁玩..哈哈..好耐都冇咁開心喇^^~吾知講開咩..佢話..

我入你間學校既話實全級第一啦..我知..我明..你讀書咁勁秋..邊夠你玩牙..

老實講..我真系打從心底咁欣賞佢..佢雖然有D口花..但絕對正人君子過我識既人..

當然..系超越左葉爸爸啦..所以我一直都好鐘意佢~因為個幾次佢都冇放棄我..

但系..一直好記得佢第一次..亦系暫時黎講既一次發我脾氣..惱左我..

個陣真系好後悔..好吾開心..但系我點都諗吾起最後點解佢會同返我玩..奇怪..

佢好多人名都吾記得曬喇..跟住我好緊張咁問佢..嘩..你知吾知我系邊個黎嫁..

跟住佢又扮野吾記得喎..(但系次次我都會上當..= =)一切都好似小學咁..

佢冇變..我都搵返小學既性格..唯一變左既..系我地吾再系同一間學校內生存..

但系佢竟然記得邊個系袁皓宜喎..奇蹟..大概系因為個陣佢成日都心深不忿

點解邦吾鐘意佢同理佢..但系又因為佢系我個陣最好既朋友..所以好易諗返起..

超好笑..系車陣比我見到佢個校章系PK..哈哈..佢都話..行出街型爆啦..

佢企既地方冇人企..D人都行開一二邊黎避佢..哈哈..超好..吾洗驚我會比人逼..

大概系因為佢就算笑比人既感覺都系激惱佢冇好結果啦..又咁高..

去到第2個站..咁岩講起點樣返學..我就話..落車啦落車啦..扯左佢幾衫幾下...

佢竟然真系落左車喎..哈哈(有可能系聽到我話呢到好多人上車喎...)

之後佢就同我行返學喇..嘩..佢踏單車都要半個鐘先返到學..吾系麻..

我:"原來你都會踏單車返學嫁...= =??" 佢:"你吾知咩..我咩都玩嫁嗎"

我:"真系吾知喎...你吾記..我真系吾知.."之後就行返學喇..佢個衰人..

系到串我讀BADN 2..系到話"你個D咩學校..我個D咩學校牙..""

系系..我知喇..完全投降..KEKE..比我諗返起..我話~>

"系喎..我記得我好鐘意企系你隻腳上面嫁喎.." 佢話~>

"大佬..吾好玩玩喎..白褲黎嫁喎.."哈哈..我點會..除非有返小學既身材..

一陣實比你話肥..=N=""好在佢冇話我..哈哈..佢真系好好~哈哈

我又問"下..咁你一陣點牙.." 佢話"冇牙..一系返轉頭搭巴士..

一系行前D去搭西鐵..ABCDEFG<~佢講緊時間既問題..8點打鐘..

好蚊喎..可能遲到" 我話" 哈哈..仲好啦..遲到既話可以比你記住今日見到我..

又同陪我返學~" 哈哈..但系佢真系超好..真系同我行到去學校門口先走..

跟住就繼續行返學喇..吾知幾時見到小麗麗..又見到橙橙~就一齊喇..

返到去..超開心~哈哈..好野~見到邦邦~佢仲同我一陣行~哈哈^^~

激開心囉..見佢比起見其他人仲要開心..(M..一個除外啦..)KEKE^^~

 

 

同邢去完洗手間後..幹過什麼呢??好似系睇書..睇完就傾計掛..

牙..系..招比MR WONG調左位..坐左系我既前前面..好慘..

第一堂..吾系麻..系英文..但系我咩都冇喎...><下..佢仲要話之前

有講過會調堂多喇..O..MY GOD..今次SAKURA仲吾變小菜包..

好在..MISS冇計..但吾知MR WONG會吾會計..唉..我吾記得拎個350蚊..

唉..死..冇得交學費..系個堂..仍然難忘見到邦哥既事~於是就系手指到寫佢個

英文名~>PAUL跟住又系手指到寫多左D野~KEKE..我覺得好有型好令喎^^~

就系咁就過左2堂囉..小息吾記得左做過咩黎..之後就上家政..唉..

超想死..見到MISS整個陣我已經知道我做吾黎..因為..太難..太煩..

整返上次隻蝴蝶我誂我會開心好多..最後..變左最慢個件..要房妹幫手TIM..

E..極為UNHAPPY...之後..吾鋸到同房妹走人..去左洗手..之後去左搵惠AND朱..

佢地2個都咪做曬..會吾會交吾到功課嫁...= =??有D擔心TIM..

上到去..又系傾下計玩下咁..唉..系到走黎走去..之後先搵返邢..

其實我真系好吾鋸..吾知點解..超級吾不滿..比功課佢..做得曬既應該..

之後就上中文喇..初頭冇理SAKURA..因為太吾鋸..佢仲要搞我..超吾鋸..

其實好想話佢一餐..但系冇出聲..睇書..咪整我啦..煩..自己做自己野啦..

但吾知幾時又再理返佢..但系依家諗返起仲系好吾鋸..中文堂個陣..

小潘話個李寧系傷風廣告個男人..哈哈..超好笑..跟住系到同爸爸AND

鬼妹姐系到傾計..發現依家講多左野..大概系因為爸爸既關系...

打鐘..走人..落到去..搞左陣先食野..之後訓左系到..A琳叫我個陣

佢地吾知去左邊..之後見到個李寧..就立即走個去..哈哈..超好笑

之後就同A琳一齊坐車..超掛住邢珺珺牙..唉..A琳狂同我傾.

但系我真系冇咩同佢講..可以話我吾想再接受誘惑..講左陣野就訓覺..

起身個陣..牙..流口水喎..= =""好在A琳冇笑我..去到..嘩..超大..

之後就睇佢地跳第一版..佢地好似吾記得曬..終於見到小瀨..

有D似鄧麗欣..但系我都系覺得高麗娜令D吸引D..

跟住就叫埋我地上去跳第2版..跳左幾次..就落左去..

睇人地打吾知咩拳..我諗系台拳..超好笑..牙牙牙..又要就住個位..

又要打..但系有一個好似..某某人..但緊系佢令仔D啦!!!!哈哈~

之後就去左後台..跟住又去左樓梯..跳之比個D校長副校長睇..

又跳多左次..超樣衰..話落返樓梯..我仲要系第一個..

去到見埋黃志輝牙哥到..樣爆..得我一個..低能..跟住再跳多次..

落返去..睇F.5 D唱歌...幾間學校合埋一齊..下..原來黃志輝牙哥

系F.5嫁..真系吾知..系喎..有好幾次都見到佢同..一齊..

系到同張嘉希玩..超樣衰..佢吾系整我..但系我做左返應..

於是就系到真玩..超慘..望下後面先知..原本台拳個D人系我既段面..

似..既個個仲要坐正我後面..唉..樣衰..之後叫我地扮老師比佢地送野..

發現了..個個女仔真系好吾鍾意我地..吾明點解嚴素可以同佢咁FD..

跟住坐左去後面睇佢地玩..之後又坐返前面..同張嘉希系聽野睇野..

睇返沉日D相..好似MONKEY..但系真人既話..一定系monkey啦...

跟住坐多症就走喇..今次我坐左入面..咩都冇講就訓左覺..

走個陣開頭a琳話等阮同貝..但系佢地話入學校..我就走左喇..

 

終於明白點解君君日記可以打到咁多野..聽日君吾得閒補..

擔心溫吾溫得曬書既程度又多左20%..佢又要辛苦d喇..

發表時間:2006-05-24 07:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]