今日出去個陣..哈哈..仲咪落雨喎..好涼..點知有25-27度..
但系上車個陣就開始落雨喇..好在..落車個陣停左雨^^~
系車到見到芝..就一齊行返學..返到去..搞左陣就問邢拎佢既功課..
聽直佈個陣同sakura一齊改佢個作文..超無奈..
這跟以前的那個有什麼分別...= =最激氣既系形容詞..
吾系個個字加的字都可以變形容詞嫁..就算得..都要睇下通吾通順先得嫁..
跟住就上數學堂..死..竟然吾記得bring數學書..超慘..
今日mr wong仲要火爆爆個隻..超可怕..唉..做左比人開刀既羊..=m=""
但系我真系覺得畫圖系件什艱難既事..都吾知點好...都吾明..
跟住就過左堂可以用心驚謄跳黎形容..唉..我太蠢喇..圖也畫不成...
跟住就上i.s..好野..吾洗上堂..超開心..可以專心整邢d野..
但系..唉..真系覺得超慘..於是就叫邢做maths..做到小息..
但系佢吾識做..要陳潔敏教..我同橙橙去左洗手間..成大班人返黎..
跟住就上中文..哈哈..好野..又系自由時間..但系為左抄好d既作文比邢..
成堂系咁抄抄抄..都冇時間聽..佢做過d咩我都吾知..系聽到個詩東東東東東..
跟住小息又比左份中文邢做..佢好似搞左好耐..上英文堂..
系到作文..同sakura一齊寫系張野到..跟住仲成日偷偷地查字..
陳潔敏識好多生字牙..對於好少背生字既我..簡直冇得比..點知..
到左落堂仲咪寫曬去到野到..搞到lunch先頭仲系到寫寫寫..
好在食野之前終於抄好^^~lunch系到幫邢.a琳佢地手整個本野..
房妹佢地去左d & t 堂溫書..之後就過左個lunch喇..冇咩發生..
上中史..我都冇咩點聽...應該系話吾知點聽..好似搖籃曲咁..
跟住又系上返數學..好可怕..小測..雞有鴨嫁..唉..失敗的小孩..超緊張..
放學就同邢.sakura.蔡一齊去左圖書館..我搵左勁耐書..幸好..
佢地都冇話我..搞到4點半先落去搵返佢地..跟住就同小潘傾左陣計..
到5點左右先走..e..超慘..我隻腳變左水鞋..嗚...上到去..
就去左邢爸爸間房到...開到同佢講左勁配佢都吾明..講完又講..
講完再講..佢個樣都系話比我知..吾明喎..搞左成個幾鐘..
見開始有d成積就轉去第2到..點知..有個張工作紙講解..
佢就變得好吾錯..仲可以話好好tim..不過吾知聽日會吾會記得呢...
原來要佢死背好似機器咁系吾得嫁..同我一樣..吾明牙..咁吾識嫁喇..
哈哈..用左3個字佢就明左好多..超無奈..我諗以後都系要個張野黎教學喇..
哈哈..跟住就教佢詞語..即系話佢要多d想像同解釋就會明得好好..
但系個陣已經變成我有我同邢講..sakura有sakura同蔡講..
到左7點幾先走人..哈哈..好開心..邢明喇^^~好野!!加油努力!!!!!!
點知邢同我去搭車個陣..見到miss wong..超無奈...其實我吾想同佢一嫁車..
唉..又系好緊張..跟住問牙答牙問牙再答牙..不過吾洗上幾堂..好喎^^~
|