終於知道..系din比日記mr wong既..但系都只系我估既..
今日起左3次身..到我真正醒個陣就合吾去swim..
失望..個陣牙爸同牙媽都落左去食飯..我就叮左飯團食喇..
之後就開始搵英文生字..搵完之後就就搵中文對偶牙..
咩諺語同歇後語等等..之後就開始搵中史..見到一個網..
靈機一動..系喎..可以咁..明左d喇..哈哈^^~
跟住系到睇報紙..一路聽收音機..聽完就返左入房..
系到開歌..之後就開始整邢既功課..整到中史個陣..
邢就打左黎..傾地傾左成個鐘..teddy冇啦啦入線..
勁無奈..2個系咁撞我電話..想點牙你地..= =人呢..就得一個喇..
搞左幾個字..最後幫左teddy先..點知仲無奈..比佢話我..
明明系佢問我功課..結果仲要話系我吾岩..咁你可以吾問我嫁喎...
答你已經好好人...佢又聽吾清我串d字..吾知系咪佢記性吾好..
跟住就打返比邢..傾多陣..就收左線喇..估吾到佢咁快做完d功課..
不過吾知做成點..??就系咁..我就過左個傾電話既下就喇..
發現好鍾意出卷..哈哈..超好玩..山羊座同生日密碼超中..
正一死工作狂..姐系鍾意做..邢問我累吾累個陣..其實我好想講..
月做月精神牙!!!!!!!!!哈哈..好變態..= ="""好..努力出卷啦~
e..好慘..牙爸食曬我d餅餅..><沉日明明仲有好多嫁嗎...
算..鬼叫你成日都同我去買餅餅..我就大發慈悲原諒你啦..哈哈
不過你對我既態度問題有待改善牙..你對我點我對你點嫁咋..吾好怪我..
|