今日起身個陣..牙哥已經系到煮緊麵..
去完洗手間牙媽就走左出黎..開電視..
吾系麻..吾系8號..e..吾好啦..unhappy..
但系我最吾鋸既系我牙哥囉..頂佢..
仲因為呢樣野而整到我對牙媽用d極度吾好既語氣講野..
返到學校..竟然搵返我個擦子膠既屍骸..好慘牙..
比人斬開左最少3到..好慘牙..邊個白痴仔牙..
冇野牙佢..低能嫁..有病去睇醫生啦..有冇腦嫁佢..
嘈左勁耐..都搵吾到邊個賤人系到整我擦子膠..
公民..好白痴..又系shine..唉..好悶牙..
數學做吾到一題..搞左2次..吾得..好煩..算..搵人抄..
跟住家政..miss冇返喎..勁開心..吾洗上..
上到去..sakura叫我調位...吾肯..點知可以自由調..
去左招個位捉棋..原來我圍棋都吾系失手得去邊..好在..
不過吾知系我差左定系麥欣琪勁左..戀覺得佢比以前好..
跟住系第2堂..邢同牙橙好變態..佢地系咪傻嫁..
跟住到牙橙同房妹..到依家仲系好記得佢個句..
好好味牙..超得人驚牙哈哈..房妹也是變態的..
跟住到中文..好悶牙...但系忍住冇畫野..聽下書啦..
跟住到大咀..落堂個陣玩左陣..哈哈..好好笑..
lunch個陣見到5月既junon..哈..借黎睇..嘩..好野~
瑛士..哈..佢好低能牙..細路..哈哈..不過真系好得意牙^^~
lunch個陣..覺得好吾開心囉..點會咁..又系我既錯咩..
(雖然返到屋企比招問既時候我先發現我咪搞清楚件事..)
我真系覺得好吾開心...我吾知發生咩事..但系可以肯定既事..
吾會少..我信既系房惠妹..我更加相信我所見到既野..
我吾知點解會搞成咁..但系覺得如果冇講過個句野既話..
根本就吾會發生呢d事..點解吾理下人感受..
個個都想同自己d朋友一齊去玩嫁啦..我吾知有咩問題..
但系我吾覺得你所認同既朋友要同樣地認同你..
我覺得依家似比人玩囉...有咩影響我吾知..但系我知..
房惠妹佢地會堅持佢地既方向..我真系覺得好開心.好感動囉..
佢肯出面系出自真心..從來都冇露過為難既面色..
就算對住邢..我都冇信心佢會講出會幫我既話啦..我真系好吾開心...
但系我有個就算吾問清楚都可以信任既朋友..我好自豪..你可以有咩?
lunch個陣同邢去完買朱古力豆之後就去左搵房惠妹..
跟住就同房妹佢地玩左成個lunch..放鬆下啦...
跟住上英文..努力忍耐..但系好悶牙..而且我都冇咩點講過野..
放學個陣先玩左幾分鐘..跟住同邢去左圖書館..狂借書..
返到屋企..冇人喎..當然啦..不過好開心..系到睇野..
點知邢打黎..幫佢個陣自己又整埋一份..
所以日記又有新樣喇^^~
冇同軍傾計咁耐..估吾到依家同佢傾返仲系覺得好開心..
同佢傾完開心返好多..雖然只系幾句..但系好開心..
佢冇變過..系以前既李志軍..系我既牙哥..
|