今日系mother's day..我就諗住整糖水比牙媽食..
跟住牙媽就出左街..佢話返黎食喎..個陣都幾開心嫁..
諗住打比青青問佢d糖水點整..點知個電話又吾知飛左去邊..
只好系msn到問..哈..我又諗起佢個長髮大妹喇..
真系咪見過d人d頭髮咁長...仲長個杉菜既..
好長嫁!!!不過真系驚佢坐到自己d頭髮..會點呢?
跟住就落街買喇..諗住成家人食就買多d..
上到去..牙哥既煩..又系重覆做個d白痴.低b野..
我終於明白點解細個既時候會咁憎我..我都覺得好煩..
真系慘..dnow完d野又吾得閒睇..個煲系咁流野..
整d糖水個陣牙爸打電話黎叫我落去同佢一齊睇蛋糕..
哈..之前又話系我同牙哥既事..依家幫我地..真好^^~
佢返到黎我都仲咪煲好..仲系到擦緊個邊..
跟住表伯打電話黎...好無奈..都吾知同佢講咩好..
哈哈..牙爸勁得意..見到報紙有dmother's day既蛋糕..
就走左美心買..百幾蚊..牙爸你真系捨得..上次既mango蛋糕..
仲吾可以令你聰明一點..爸爸...你同我既性格不太相似吧..
煲好我就返房做功課喇..過多陣牙哥同牙媽一齊返黎..
點知牙哥第一句就話..嘩..牙妹系到折屋牙..
幾想打巴佢..我野都吾食..諗住成家人一齊開開心心咁食..
你系到咁講野..吾系牙麻..點知聽完牙哥講呢句..
牙媽跟住話喎...勁hurt囉..吾開心爆....返返入房..
雖然食飯個陣冇事..但系我仲系覺得好吾開心...
我覺得次次都系自己攞苦黎辛囉..我都話咩都吾整嫁啦..
到我差吾多訓覺個陣..牙爸話出黎食蛋糕..
我超想死囉..勁吾想食囉..覺得好慘..但系諗到頭先牙爸都幫我..
嘩..酸到喊牙d mango..吾系麻..好想死..咩mother's day
蛋糕..呃錢嫁...酸到死..好慘牙..比人呃既><
|