arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 9
累積人氣: 9499
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 12 日  星期五   晴天


有生以來的第一次^^ 分類: 未分類

今日系車站到見到芝芝..佢系到等江..

但系吾知點解我覺得佢既不快系因為我..

只不過..我咩都冇做過喎...不解...

跟住佢行過黎個陣我就不其然咁自己上左車..

o..今日連房妹都冇返..我諗佢地2個都病左...

數學好難..搞左好耐都吾知佢講緊d咩...

中文再次系到講書..我覺得佢呢排有所改進..

但系都有可能系我呢耕訓多左..有返d精神上堂..

跟住成日又吾知做過d咩黎...

食完lunch去左買野食就坐返系位..

發現我呢排成日都坐返系個坐到..因為好想休息...

跟住又系到睇邢本野..真系好鍾意光.馨同埋寛等等!!!!

中史系到畫公仔..哈..系到擦擦擦..最後留左個系到..

放學我原本諗住吾去..但系 f.3d人話有比賽..

去到都冇咩人系到既..點知miss 王系到話下個星期就有副校個d人黎睇...

嘩.. 吾系麻...姐系得一堂黎排好佢..o.no..之後就系到跳跳跳..

不過都系自己有自己跳..哈..整到好開心..但系隻手就累到想死..

之後就集體跳...竟然要我企第一行...嘩...超累牙..散曬..

休息左陣又要再跳過..超想死..唉..累到諗吾到野..

結果慢左好多..又跳錯左好多..好慘牙...好累牙..唉..

其間miss王仲要我地跳比個mr ho睇..超樣衰..

放學就搭車返屋企..但系好想食野..於是就系到商場到狂行..

keke..但系覺得好好玩..只不過最後都冇買野食..

不過就買左4月個本junon..原本有wat..我都吾知..

哈哈...好開心..佢送wat既poster牙!!!!!~^^~

同牙爸講左陣仲系講吾出食咩好..反正我原本諗住買媽咪麵..

於是我就冇再理牙爸自己左去煮麵食..

過多陣..青青竟然打黎...哈..真系第一次比人請去屋企食糖水~

超high!!!打比君君..好野~食糖水食糖水~青青親手整既糖水水^^

我發現上左中學之後仲會友善態度既只得好少..

玩既以前都吾系好識好fd個d..君君.青青同蕭蕭就系喇~

o..蕭蕭~超想見佢囉..吾知系咪又型左好多~令左好多呢??

好想知牙..好掛住佢地牙!!!!!!!!!期待聽日既來臨^^

之後就同君君傾電話..傾多陣媽媽打黎就cut左佢線喇...

發表時間:2006-05-13 12:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]