今日系車站到見到芝芝..佢系到等江..
但系吾知點解我覺得佢既不快系因為我..
只不過..我咩都冇做過喎...不解...
跟住佢行過黎個陣我就不其然咁自己上左車..
o..今日連房妹都冇返..我諗佢地2個都病左...
數學好難..搞左好耐都吾知佢講緊d咩...
中文再次系到講書..我覺得佢呢排有所改進..
但系都有可能系我呢耕訓多左..有返d精神上堂..
跟住成日又吾知做過d咩黎...
食完lunch去左買野食就坐返系位..
發現我呢排成日都坐返系個坐到..因為好想休息...
跟住又系到睇邢本野..真系好鍾意光.馨同埋寛等等!!!!
中史系到畫公仔..哈..系到擦擦擦..最後留左個系到..
放學我原本諗住吾去..但系 f.3d人話有比賽..
去到都冇咩人系到既..點知miss 王系到話下個星期就有副校個d人黎睇...
嘩.. 吾系麻...姐系得一堂黎排好佢..o.no..之後就系到跳跳跳..
不過都系自己有自己跳..哈..整到好開心..但系隻手就累到想死..
之後就集體跳...竟然要我企第一行...嘩...超累牙..散曬..
休息左陣又要再跳過..超想死..唉..累到諗吾到野..
結果慢左好多..又跳錯左好多..好慘牙...好累牙..唉..
其間miss王仲要我地跳比個mr ho睇..超樣衰..
放學就搭車返屋企..但系好想食野..於是就系到商場到狂行..
keke..但系覺得好好玩..只不過最後都冇買野食..
不過就買左4月個本junon..原本有wat..我都吾知..
哈哈...好開心..佢送wat既poster牙!!!!!~^^~
同牙爸講左陣仲系講吾出食咩好..反正我原本諗住買媽咪麵..
於是我就冇再理牙爸自己左去煮麵食..
過多陣..青青竟然打黎...哈..真系第一次比人請去屋企食糖水~
超high!!!打比君君..好野~食糖水食糖水~青青親手整既糖水水^^
我發現上左中學之後仲會友善態度既只得好少..
玩既以前都吾系好識好fd個d..君君.青青同蕭蕭就系喇~
o..蕭蕭~超想見佢囉..吾知系咪又型左好多~令左好多呢??
好想知牙..好掛住佢地牙!!!!!!!!!期待聽日既來臨^^
之後就同君君傾電話..傾多陣媽媽打黎就cut左佢線喇...
|