今日起左秒就見到媽媽喇..不過系理所當然吧...
因為是11點幾..叫我食個d麵..no way la..咁難食..
跟住牙哥出左黎..我發現依家既我同佢轉換左身份..
以前既我系好好笑口咁對住我媽..就算吾鍾意都話好..
只系之後我就吾會咁聽話..而我牙哥有咩吾鍾意就講..
有理冇理..講!但系依家我就變左佢..佢就變左我..
我諗以前既佢正如依家既我..用不肖既眼光望虛假既對方..
但系..當牙媽走左之後..佢仲要系到同我講同牙媽既相處之道..
我只好用老師對幼稚園生提問問題既態度黎回答佢..
但系系君君打電話黎個陣..我仲系忍吾住好大聲咁話 你好煩牙!
但系呢句真系我既真心話..我好介意人蠢..亦都好介意人地煩..
仲要系吾適當既時候去煩我..簡直系到自尋死路..
我冇時間.亦都冇耐性同興緻去同你玩白痴既問答比賽..
之後就系青青樓下等君君..佢有進步喇..今次只系遲左1個字左右..
去到..嘩..第一次去低樓層既屋企^^好快到牙!!
但系我地去錯門口...好在冇人系到..落到去打多次先知..
(原本第一次冇人應個陣..我地去既第2個門口系岩嫁=口=)
上到去...由於我睇吾到d人個樣..所以根本就吾知系蕭蕭..
我仲以為系青青個大妹..哈..變左好多牙..但系氣質完全冇變..^^
之後就開始食糖水喇~嘩...全部都好好食既樣子~
但系由於本人對白色既野冇咩好感..仲要有椰汁...
所以呢~我就食左紅豆個個先..好好食牙!!!!!激愛牙~!!
跟住就食白色個個..因為我諗如果系mango西米露既話..
就算有椰汁都吾會吾鍾意得去邊既..點知..嘩!!!!!好酸牙>mmmmm<
原來系因為紅豆個個系甜既...所以..嗚..好慘..>nnn<
跟住青青就去左洗手間文隻龜出黎散步..都咪見過有龜行得咁快..
同倉鼠一樣..可能仲快過佢..蕭蕭走去追住佢黎玩..哈哈..
但系等左好耐都等吾到溫雅琪黎..原來佢有個吾好既習慣...
開頭其實都幾悶下..因為冇野好做..於是再食紅豆糖水~o ya^^~
好在我地art吾洗買書..好白痴囉..特登買本書教..
但系發現左..青青同蕭蕭真系好有老夫老妻既感覺..
好平靜..但系冇幾耐就發現原來蕭蕭真系好得意..
原來佢好細路..但系講野仲系慢慢咁講出黎..又反應遲鈍..
哈哈..覺得佢真系好得意..真系有生以黎第一次見到呢種人..
哈哈~感覺佢好似應為地球系為佢而轉..但系就完全比吾到
黑人憎既感覺人..只系單純既想法..好有趣..蕭蕭有好獨特既思想同氣質
望住佢地..吾知點解..我發現如果佢地真系一對夫婦既話..
就吾可以由樣黎來邊個系夫邊個系妻..蕭蕭明明比人感覺系好文靜..
吾會點出聲個隻嫁嗎..點知最多野問同講得最多野個個..反而系佢..
一個任性既妻子對着一個理性既老公..青青同蕭蕭真系一對奇趣既組合^^
之後就開碟睇喇..但系我都冇拎眼鏡...結果就好無奈...
蕭蕭勁搞笑..系咁問..恐吾恐怖嫁..得吾得人驚嫁..超好笑..
但系隻碟系佢租嫁喎好似..個埸面好好笑..佢好似逃亡咁走..
跟住到我去整隻龜..佢系到望住個神主牌..我諗住捉返佢出黎個陣..
超搞笑..佢系咁向前行..前沖..仲爬埋上去..嚇到我系到叫..
睇左陣..其實我覺得個套系幾好睇既戲..只系我睇吾到畫面..
之後青青個大妹就比左電腦我睇個d愛情小說..我覺得幾好睇嫁喎!!
值80分啦...只不過真系估吾到馨(我估呢個系青青個大妹既名啦..)
系個小六生同埋會睇呢d小說..因為多系我媽睇既.雖然有陣時我都會睇..
之後比我搵到個櫻蘭喎!!嘩..原來青青屋企人都鍾意嫁!!!!!!
睇左陣..佢細路就返左黎..覺得佢個樣大過左幾多下..哈.令仔左喎..
吾知點解..覺得佢好有男人咪..哈哈..但系性格好似同我差吾多..
之後就系佢地屋企玩埋折磚仔..搞左陣就同返佢地一齊睇片喇...
我發現佢地好似轉左成4.5隻碟..系到睇個個天國可人兒..
我知佢大概講咩..只系無論我坐到幾前都好..都系睇吾到..
睇完青青就開始系到忙喇..e..好似好好玩咁..我就系到幫手喇..
但系都冇做過d咩..只系拎左d野..吾知點解好鍾意佢地一家..
之後就企左廚房同青青傾計..^^青青個2細佬好兇咁對蕭蕭..
但系真系好似我對住我牙哥咁..哈哈..真系好得意..男人味細佬
之後就走喇...我發現同佢地一齊系好好既一日..覺得好有義意..
都系系今日先知同朋友一齊睇碟既滋味..走個陣..青青個細細妹返黎喇..
佢個樣又好似吾同左..都系細個個陣得意d..
好野..今晚就開始做野豬喇^^~

|