arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 21
累積人氣: 9511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


玩games... 分類: 未分類

今日12點起身..覺得訓得十分之好..但仍然好想繼續訓...

出到去就見到牙媽同牙哥撇好曬衫..準備出街街..

唉..又得返我同牙爸...不要親人了...

跟住我就系到開電腦做功課..過多陣..

牙爸就出左黎..個陣我系到同人傾緊計..

之後佢就落左去食野..個陣牙哥冇啦啦走返黎..

講左d白痴野...無言..跟住又走左..

搞左陣..我冇啦啦好上玩折磚仔..就去搵喇..

之後狂玩狂玩...個個飛雞好好玩牙..超好笑..哈

玩左陣牙媽就返左喇..到牙爸趕我走個陣都成5點半..

嘩..時間真系過得快..咁快又一日..

今日有炒蛋食..真好^^~keke..

諗住睇埋sakura隻碟..點知...牙媽房都開吾到..

諗住去牙哥房睇..佢又吾肯..我就繼續同邢傾電話..

(呢掛好似日日都會傾一次咁...哈)

佢吾講丟都吾記得左要整家政個個野...好在好在..

收左線之後..牙媽叫我食西瓜...太煩...吾食..

佢用熄電影黎逼我..冇所謂..反正只系頭先開左懶得熄..

佢同我講話牙哥吾比我用佢房部電視系因為我語氣吾好..

低b啦佢..都吾知幾好聲好氣咁同佢講..

佢自己吾肯又懶我..白痴嫁..仲有..系邊個吾好語氣先...

我d野咪又系學佢既..叫佢節省d啦..嘈..

家陣我好想要..低能..賤格到死..又屈我...

跟住就同牙媽一齊睇個隻青蛙...(因為上次同君君...= =""")

發表時間:2006-05-08 06:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]