今日12點起身..覺得訓得十分之好..但仍然好想繼續訓...
出到去就見到牙媽同牙哥撇好曬衫..準備出街街..
唉..又得返我同牙爸...不要親人了...
跟住我就系到開電腦做功課..過多陣..
牙爸就出左黎..個陣我系到同人傾緊計..
之後佢就落左去食野..個陣牙哥冇啦啦走返黎..
講左d白痴野...無言..跟住又走左..
搞左陣..我冇啦啦好上玩折磚仔..就去搵喇..
之後狂玩狂玩...個個飛雞好好玩牙..超好笑..哈
玩左陣牙媽就返左喇..到牙爸趕我走個陣都成5點半..
嘩..時間真系過得快..咁快又一日..
今日有炒蛋食..真好^^~keke..
諗住睇埋sakura隻碟..點知...牙媽房都開吾到..
諗住去牙哥房睇..佢又吾肯..我就繼續同邢傾電話..
(呢掛好似日日都會傾一次咁...哈)
佢吾講丟都吾記得左要整家政個個野...好在好在..
收左線之後..牙媽叫我食西瓜...太煩...吾食..
佢用熄電影黎逼我..冇所謂..反正只系頭先開左懶得熄..
佢同我講話牙哥吾比我用佢房部電視系因為我語氣吾好..
低b啦佢..都吾知幾好聲好氣咁同佢講..
佢自己吾肯又懶我..白痴嫁..仲有..系邊個吾好語氣先...
我d野咪又系學佢既..叫佢節省d啦..嘈..
家陣我好想要..低能..賤格到死..又屈我...
跟住就同牙媽一齊睇個隻青蛙...(因為上次同君君...= =""")
|