今日上中文..系到借書..唉..
整黎整去都冇睇到..個本野系咩都吾記得左..
姐系知佢寫既野搞到我好頭痛..都吾知佢講咩..
體育..系咁跑圈..冇野牙個牙sir...b班d人有d有醫生paper..
不過真系好驚牙sir叫我地做過..所以就話做好d喇..牙sir望緊喇..
上到去..熱到我死..系咁流汗...好野..開心死..
不過落場個陣先發現..原來我最吾店既運動系乒乓波...
不過邢同牙橙勁店..王敏莉都走埋黎我地到打..哈哈
仲比烽系咁講9西..對原起牙..我冇拎返學..
跟住科學堂系咁傾計..邢仲好大聲咁講左句野..
依家諗返起真系好懷疑佢系咪有心..唉...
落堂先知有人望住同埋有錄影機..o..死喇..瘀死..
放學同邢去睇佢地踢波..去左買ice-cream..
點知返黎個陣勁好笑..見到林偉龍佢地走..
系到同我講話win左..仲有個吾知邊個同我講17比0win左..
跟知返到先知原來佢地冇黎...跟住烽系到串其他班d人..
粉紅色肚兜..藍色小背心..超好笑..跟住見到阮佢地返黎..
講左陣就走左喇...跟住走個陣見到b班個個人..系到同佢講野..
跟住就返左屋企喇...
|