今日因為某些原因就冇返半日喇...
返到去…玩左個好好笑既野..嘔囉嘔囉..哈哈
回想起今朝...勁驚...覺都吾敢訓..
過左陣數埋321個書記真系打電話黎..
點知佢冇嘈我..姐系話左幾句..我都吾想..牙哥問題..
跟住走左入去訓左陣..牙哥入黎打醒我..
系到睇電視..過左陣同佢一齊睇一升的眼淚..
佢睇我講..跟住佢先開始問我..你仲系到??幾時返學牙你..
跟住我就同佢講返沉日同佢講既請假問題..不過真系估吾到會實行..
就系佢地食飯之前我就返左去喇..諗住個飯冇除消..
跟住就系到抄返D數學筆記..不過真系好多..搞左我成個LUNCH..
中史就系到講個PPT..數學堂最搞笑..
我拎緊野個陣突然MR.WONG系到話要以我為樣版..
點都返黎上數學堂..M..哈哈..仲比我吾洗答一個星期既問題..
不過就比人話...無奈無奈..跟住放學吾記得左搞過D咩黎..
返到屋企都幾晚下..好在屋企冇人...跟住牙媽同牙爸返黎就系到話話話..
不過牙哥就系到幫我講..最後都系比人話..
哈哈..好野~我終於記得點解我會遲返屋企喇^^
因為放學個陣呢..邢就冇啦啦走埋黎..最後就變左一齊行喇..
跟住呢我同邢and陳潔敏去搭車車..上到車..嘩..好野~
見到君君..跟住就系到傾計..落到車先記得..死喇...
冇理到陳潔敏tim..>x<..之後我地就一齊返小學喇..
我地先去買包包...我就拎左個紅豆既甜甜包物體..
返到去..嘩..我覺得依家小學生d畫令過我地中學生勁多囉..
真系估吾到..系樓下大堂就比張sir話..e..你包左喎= =
上到去..跟住又系比人話我包..有d仲吾記得左我tim..= =
去到教員室見吾到miss戴...咁我地就落去喇..
點知..嘩..吾系麻..全級6年年級都系到留堂..吾系麻...
見到miss戴..別玩了..連你都咁話我..超想死..
之後就系到傾計喇..不過我覺得好無奈..次次我都吾洗出聲..
感覺好似搭桌咁..之後我同君君就落左去喇..
嘩..勁搞笑..依家d機冇啦啦冇鬼曬..嗚..好吾開心..>n<
點知部傻瓜機竟然食左君君d錢..唉..不過已經習以為常..
系到讀左咁內佢成日都系咁..系到狂搖佢..都冇用..
跟住就去左圖書館問個miss借間尺..哈哈..超好玩..
結果拎吾拎得返d錢出黎都吾記得左...跟住就去左地下個到..
行下行下..竟然見到美術展個張野..keke..一齊去^^超愛君君~~xD
嘩..超得意牙..多左部白色既機喎..嘩..勁得意牙..買野飲嫁.>v<愛!!
我地仲話要去到球場上奔馳..哈哈..超白痴..結果就緊系冇喇..
返到去..得miss戴一個..坐多陣..我地去左黑板既另一角..
君君系到畫黑板..超搞笑..我見到既系孖潤咀囉..哈哈..
正當我地諗坐走個陣..miss戴竟然話我地吾等佢..
唉..其實真系吾想等..但系我覺得打完x吾要和尚好賤喎..
咁我地就上返去等佢喇..點知搞左勁耐先出黎..
之後都系miss戴問..君君答..之後..~>走人lo
|