arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 47
累積人氣: 9537
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 14 日  星期五   晴天


bbq的痛.. 分類: 未分類

今朝牙媽上黎我先知邢已經系落下等緊我..

系電梯個到見到隋離個妹妹..keke..佢好得意牙..

落到去..佢一家人就一支箭咁走左喇..真可惜..

去到車站...o...死喇..房惠妹佢地竟然系到等緊我..

佢地黎到我先知牙媽比左邢個電話佢地...佢地打黎個陣邢都冇聽電話..><""

跟住我地就去喇..去到先知..原來何慧玲佢地系我地既樓下個層..

等牙等..佢地總於黎喇..搞左好耐先有得燒..跟住同左袋袋佢地出去..

行左陣..都冇野睇既..我仲要一野跌底左..好瘀牙..痛死喇><

食左陣野見到小潘有啤牌就叫左朱.房妹同牙橙一齊夾錢去買..點知佢話買曬..

我.房妹同橙就去左隔離買..牙橙勁搞笑..比左個袋房妹就系個(拿)到則身跳入去..

返到去..mr wong黎玩左盤..哈哈..結果佢只能出一隻就比我win左..

哈哈..之前仲要系咁話我就系吾信你abcd..點知之後就叫左我做dee神..= =""

玩下玩下..點知月黎月多人...搞到我都冇得玩..>m<..文仲要系咁話我..

咩牙..邊關我事..坐系你隔離就黑到你..系既就好囉..招真系勁..次次d牌都令到死

之後走左..嗚..unhappy..但系食左d蕃薯就好返曬^^~點知過多陣就走喇..

跟住我先知..點解今日姐系流左小小鼻血..原來...= =""""唉..幸好..原來..

系車到..我地系咁玩7鬼523..好頭暈哦..跟住陳同房妹系咁打打打..

哈哈..勁好笑..小潘sir仲要幫手影埋一份^^~哈哈..跟住我同朱就轉左車走人喇..

o..原來朱既方向感很好..如果系我帶路既..實死冇生..我地系路途上..

不停咁玩啤牌..o..2個痴線既...去到...見到人食我又想食..買左個蘋果批..

我終於明白點解咁多年黎我再冇食過佢..好難食..好麻煩..仲整左d去我件衫到..

結果放棄..講byebye..再也吾吃蘋果批!!!!!!!!!!!!!!!行左個圈..決定去千色..

買返個魚柳包先~跟住系咁行行行...仲見到譚貝琪...行左好耐...好累..

提不起精神..都冇咩點用心機睇..行行行..好累牙...搞到8點幾..

跟住去左7仔打電話..o..原來7仔系有電話打嫁..依家先知..牙媽仲要不停咁講講講..

朱借左錢比我買本wat做封面既雜誌..之後我地就去左搭巴士..又系到玩啤牌..

佢走左之後我就系到睇本野喇..差d吾記得落車..仲睇到..本野系3月既...

好開心..2月既我都買得返喎^^~返到屋企成9點半..好肚痛..= =""

跟住沖涼..諗住打比邢..點知佢訓左..系到同招.朱傾計..

記住牙!!下次要一齊影相牙^^~

發表時間:2006-04-14 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]