今朝牙媽上黎我先知邢已經系落下等緊我..
系電梯個到見到隋離個妹妹..keke..佢好得意牙..
落到去..佢一家人就一支箭咁走左喇..真可惜..
去到車站...o...死喇..房惠妹佢地竟然系到等緊我..
佢地黎到我先知牙媽比左邢個電話佢地...佢地打黎個陣邢都冇聽電話..><""
跟住我地就去喇..去到先知..原來何慧玲佢地系我地既樓下個層..
等牙等..佢地總於黎喇..搞左好耐先有得燒..跟住同左袋袋佢地出去..
行左陣..都冇野睇既..我仲要一野跌底左..好瘀牙..痛死喇><
食左陣野見到小潘有啤牌就叫左朱.房妹同牙橙一齊夾錢去買..點知佢話買曬..
我.房妹同橙就去左隔離買..牙橙勁搞笑..比左個袋房妹就系個(拿)到則身跳入去..
返到去..mr wong黎玩左盤..哈哈..結果佢只能出一隻就比我win左..
哈哈..之前仲要系咁話我就系吾信你abcd..點知之後就叫左我做dee神..= =""
玩下玩下..點知月黎月多人...搞到我都冇得玩..>m<..文仲要系咁話我..
咩牙..邊關我事..坐系你隔離就黑到你..系既就好囉..招真系勁..次次d牌都令到死
之後走左..嗚..unhappy..但系食左d蕃薯就好返曬^^~點知過多陣就走喇..
跟住我先知..點解今日姐系流左小小鼻血..原來...= =""""唉..幸好..原來..
系車到..我地系咁玩7鬼523..好頭暈哦..跟住陳同房妹系咁打打打..
哈哈..勁好笑..小潘sir仲要幫手影埋一份^^~哈哈..跟住我同朱就轉左車走人喇..
o..原來朱既方向感很好..如果系我帶路既..實死冇生..我地系路途上..
不停咁玩啤牌..o..2個痴線既...去到...見到人食我又想食..買左個蘋果批..
我終於明白點解咁多年黎我再冇食過佢..好難食..好麻煩..仲整左d去我件衫到..
結果放棄..講byebye..再也吾吃蘋果批!!!!!!!!!!!!!!!行左個圈..決定去千色..
買返個魚柳包先~跟住系咁行行行...仲見到譚貝琪...行左好耐...好累..
提不起精神..都冇咩點用心機睇..行行行..好累牙...搞到8點幾..
跟住去左7仔打電話..o..原來7仔系有電話打嫁..依家先知..牙媽仲要不停咁講講講..
朱借左錢比我買本wat做封面既雜誌..之後我地就去左搭巴士..又系到玩啤牌..
佢走左之後我就系到睇本野喇..差d吾記得落車..仲睇到..本野系3月既...
好開心..2月既我都買得返喎^^~返到屋企成9點半..好肚痛..= =""
跟住沖涼..諗住打比邢..點知佢訓左..系到同招.朱傾計..
記住牙!!下次要一齊影相牙^^~
|