arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 48
累積人氣: 9538
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


就黎死.. 分類: 未分類

今朝冇寫個張野..系個西社社長面前直行直過..好似玩緊佢咁..

嘩..返到去..我已經頂吾順...系咁諗住眼訓牙眼訓牙咁..沉日整左個xo好內..

第一個..有個新既miss黎左..好似系姓陳既..好似幾好人咁..牙sir遲黎..浪費時間...

嘩..牙婆都做左最住女演員...不過我都吾知佢做個d咩黎..太平公長同marry姐拎左咩最佳劇本..

數學..我都吾識..好難..好難..小息先系到慢慢搞...吾識..

去到家政室..o..下堂miss就返...好多感想..唉..嗯..總覺得事情變得好複雜...

今日佢變左髮型..幾多年代牙..=-="""哈哈..邢個野比我系咁整..無計..第一次都比左佢..

我仲答應左佢幫佢整個袋..不過都吾知整咩好..開始又想整第2樣...

我個袋又用左白線..嗚><..搵吾搵野整上去好呢...??不過有d麻煩既感覺..

個miss仲比左粒糖我地..keke..好食好食^^~仲以為系朱古力tim..

中文系小潘上...嘩..又話少左好多功課既..一d都吾覺..不過小潘真搞笑..開到口話想去..

普通話..唉..堂堂佢都好似系個做緊個人發表咁..明星咩..=口="發佈會咁..

e..d飯好難食牙..你注定無得留低..不過好驚遲d mr.wong又要我食鬼曬佢..>m<"""

英文好多功課哦...我仲系到等..好白痴..不過我諗冇下次..我吾系夏迎春囉..

放學..o...原來佢地系到排舞...早知吾去...發現次次我都系最白痴個個...又吾聽書...

o..要頂人地d位..好難牙..我有一次仲跟住黃敏莉走...瘀...個牙sir今日醋爆...一開口就系到牙牙牙..

又冇得休息...唉..好痛囉..不停咁跳跳跳...開始個陣仲比琪琪系咁話我左加不分...= ="""""

唉..成日記得d又吾記得d..最記得..走個陣真系好笑..衝牙~哈哈...有比人嘲笑既感覺...

走人...開始懷疑自己系咪有自虐症...竟然行返屋企...行到冇頭返轉頭先發現..原來我行緊路..

返到屋企..已經半死..同媽媽傾左緊計..就入左房訓..竟然又系到流鼻升..大概索左1個字左加..

開始諗..點解d鼻水索咁耐仲系有...跟住先舍..竟然系鼻血..用左我既多tissue..勁多..又系到狂流...

出到去..又黎多次..o..又系勁多..沖涼個陣..唉..又黎過..無奈爆..流到個鼻勁痛..好似割損左咁..

我竟然又系到堅持睇電視至12點先訓..真系有自虐症...成腳好痛牙..仲慘過去行山..好痛好痛好痛牙!!!

發表時間:2006-04-08 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]