今日問左朱拎個隻歌..我都吾知原來系k字頭唱既..
沉日睇個個野先知..真系諗吾到佢都可以唱得好有女仔既feel..
過左陣邢去左我屋企做project..個隻磁碟真系比佢玩死..
開黎開去都開吾到..激死..仲要搞到成日系到hand機..><""
最搞笑既系我牙哥冇啦啦訓酲跳左出黎...原來佢系到嫁..= =""
之後就放棄左中史...做英文..開頭諗個題目就諗到死死下..
點知諗到再做落就好似好易咁..同邢溝通吾難...佢好得意^^
不過佢好似諗到d野又吾講出黎..好想知佢諗到d咩牙..>3<"""
跟住同佢做左幾頁..嘩..原來做得好快同埋時間好快就過左..
佢走左之後就我都系到做..跟住牙暉冇啦啦上左黎..冇講過野..
跟住牙哥同佢走左..我做多陣就睇一升的眼淚..睇下睇下..
有個人打黎..原來系teddy...o..原來佢有keep我電話嫁..真系吾知..
佢好勁牙..行樓梯返屋企..嘩..仲要29層..真系勁..仲要系幾分鐘行曬..
我諗爸爸個d可能會系5分鐘內行曬..= =""""男仔真系神奇..
今日仲系打鞭爐..廿幾度仲系到打鞭爐..= ="""今日牙哥又系食完落左去打波..
|