今日又系訓吾好..冇啦啦紮醒左..跟住去做project..
做左陣..teddy打左黎..問英文作文..我記得要多過150字..
跟住就出左喇..點知去左車站冇拎8達通..又要返屋企..
幸好去到冇比人話..得我同阮佢地系着跳舞d衫..好無奈..= =""
開頭睇姐系佢地跳..點知個miss 王要我地跳埋一份..
睇多陣..佢仲要我地跳埋第2 part...吾系麻...= =""
學左好耐都吾店...唉..佢地個個都識曬..系得我吾店..>.<"
好在貓貓佢系咁幫我..不過成日都吾記得..唉..好失敗牙..
去左搵鞋..原本就我岩既..但系吾知點解最後變左我冇鞋..仲要用大腳們既鞋..
跟住miss王黎左..個個都叫笑牙..吾笑會死嫁..哈哈..好搞笑..
好在跟住月黎月好..不過都系有d衰..= =..最後去到5點2就走左喇..
返到屋企繼續做個project..好在邢話幫我做多個page..吾系既我實死..
跟住系咁做做做..做到2點幾..點知覺得月做月精神..可惜我決定都系去訓覺好..
|