| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 15 日 星期六  |
| 麥當勞.. |
分類: 未分類 |
今日我系咁上網搵日劇..嘩..好多牙..
而且終於有時間去dnow個套一升的眼淚..
哈..仲搵到山下智久既一狩既詐騙師既新劇^^~~~
dnow左超多野..實比牙爸話..= ="""""""好多好多牙..
點知收到君君個電話..佢問我得吾得閒同佢落去食野...
我落到去..都見吾到佢..諗下諗下..死喇..系咪系7仔呢..
跟住就去左行左個圈..返返去m記..又見吾到..
正當我想走個陣佢就走左出黎叫我喇^^~keke..系上次條裙裙..
好笑既系我地2個都系着裙裙..佢就去左買野食..
之後我地就坐低系到傾計喇..哈..今次冇人話要坐落黎都吾知幾好
小學d野原來真系有好多野講..佢食足成個鐘..哈..真系第一次..
跟住同左佢去買洗面個d野..唉..跟住好無奈..我比人捉住左..
唉..真系超無奈..我都吾想..請你放過我啦...嗚..好慘><""
之後我地就返左屋企系咁睇..牙爸都用吾到電腦...哈..
|
| 發表時間:2006-04-17 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | ... | 319 | »
|