今日數學堂就派左成績表..勁擔心!!!!
我仲好白痴咁舉左手問牙SIR我幾多名..
唉..跟住先知房妹佢會派...好白痴牙..
不過好開心..仲系40名內..我覺得都OK啦..
不過真系估吾到個張嘉明全部加埋都系多我個21分..
就可以入到20名之內...吾系麻..唉..
冇數學既話我好似會高分過SAKURA嫁...= =""
估吾到邢會咁..唉..好擔心佢...吾想出年見吾到佢囉...>m<
之前既堂勁悶..做過咩都吾記得左..歷史堂好似比人叫左起身..
月黎月覺得數學堂總系好激動同埋時間過得好快..食完野就走左喇..
上車個陣好似姐系玩左陣..跟住訓..都訓吾到..
去到就做個個dna..開頭佢問問題....好悶..但系有得做就勁好玩..
之前系學校就要生要死..估吾到會咁好玩..聽個個野都遲左去..
講塵既個個男人講d野明d又吾明d..其實我想聽落去..
因為佢次次都系講左開頭就跳左下一part...仲有人訓左tim..
回程..大玩特玩...明白到火山爆發系特如其來..
同埋火山爆發時邢系會走去地震區..仲有好多搞笑既野..
哈哈..超搞笑..上車玩到落車..邢仲話完全冇嘔既感覺..哈哈
超好玩..不過好想死..冇啦啦比邢系到講返個個野出黎...= =""""
不過邢呢..成日系到講小lin lin..a哦..真系壞..返到屋企..
努力地幫邢做個家政個個野..勁左勁耐..點知月黎月樣衰..整過..
好似小學生咁..不過已經好累..要去訓覺..由7點整到12點..o..
|