今日公民堂系到講色情文化..烽仲系到舉冇人舉既個個牌..
跟住派左張野落黎..開頭就系前面既..不過我就拎左系後面..
之後太興奮就冇理到前面個2個人..m..= =
sakura好勁..估吾到呢方面佢可以講到呁多..我完全忘了..
鬼妹姐仲勁...一個人就寫左勁多雜誌名..哈.真系估吾到有d咁既雜誌
落左堂我地就張張野傅黎傅去...最後仲用左我地寫左好多喇..
呢個理由而比張野去前面個2個人到..最後由陳潔敏接收..
跟住好似系到捉左陣棋..就去家政堂喇....
miss丘系到講左陣開場白就系到做野喇..不過好可怕..
吾想拎個眼鏡出黎..點知我變左最慢個個..不是吧..= =
跟住叫小玲幫忙..發現一上家政佢就會變左大忙人+紅人..
不過真系好鍾意佢..佢幫我車個袋個陣我就幫佢連埋佢..
牙橙仲比miss發現了有小玲幫佢..好在我扮曬野系到整..
幫小玲整個陣..冇啦啦吉左野..開頭以為冇咩野..因為已經習慣了..
誰知..佢竟然系到流血..仲好大舊..仲整左落小玲個袋到..o.sorry><
中文堂小潘上左黎..我就系到睇書..睇完冇野做諗住捉棋..
開頭仲諗住閱讀隨筆終於可以系小潘到拎到甲..而吾系甲-
點知原來個個系大潘..嘩..好在我今次寫既系兒童文集而吾系小說..
如果吾系實死緊..佢系到講文..咁鍾意搵其他學校d人既文黎講既..
點知時間已到..我仲以為系2堂中文..點知要上普通話..
發現爸爸系個陣就會變得特別串咀..哈哈..lunch仲系到同我講..哈哈
|