arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 12
累積人氣: 9502
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


留系屋企.. 分類: 未分類

今日訓得好好..因為沉日好早訓...

起左身..牙爸今日終於返工喇..真好..

我就系到玩電腦喇..過左陣..

牙哥就出左黎..佢問我系咪睇隻見鬼10..

但系我去拎個陣..佢個死仔包..竟然坐左去個電腦到..

跟住我停左佢..因為咁樣都姐系得我自己睇..

過多陣..就睇返..佢個衰人..系到兇我..

跟住我咪當得我自己系到睇囉...頂佢..

點知佢條白痴仔走埋黎..懶系可愛咁喎..

勁憎個陣既佢...成堆野咁痴埋黎..煩到死..

睇完我都覺得吾系咁恐怖姐..還ok既..

之後佢就出左街..我就系到玩電腦喇..

睇左成日...不過真系好多野等住我睇..

今日得返我同牙媽食飯..食麵..keke^^

日記就系今日又轉左喇..用左范冰冰既..

其實我開頭系諗住用wat嫁..但系呢張最好睇..

於是就用左呢張喇..我覺得幾令牙^^~right~?

跟住就同邢傾電話...不過我發現我掛住整..

都冇咩點理佢..真系sorry...哈..真系好..本港台下個星期做野豬喎..

真系好開心..^^~我諗到一個有趣既野..

其實用日記同邢傾計..可能系一個好好既方法..

好..就試下..睇下點先..今日既系..:

希望你吾好介意啦.因為我個人冇咩祕密..

其實好多事其實我想同你講..但系好多時都吾一定會記得

又或者可以親口講得出黎...希望系一個好既方法啦..^^

發表時間:2006-05-06 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]