今日朝早就返左學..唉..眼訓爆囉..
開頭得我一個..幾驚冇人黎..以為個D F.1系去科學個D野..
點知吾系..MISS WONG叫我點名..跟住先開始有人黎..
但系估吾到就算系自願既..都有勁多人黎..嘩..
入到去..4個教育學院既人黎教跳..開頭系到跳個D勁簡單既舞..
系人都識跳..點知好似姐系得我地舞蹈組既人跳..勁似健身舞..
個牙SIR好HIGH..第2系咩鞋匠舞..幼稚園咩..小學都吾跳啦..
我仲真系去左個D可怕既男生到..想走又走不得..O..MY GOD..
第3系4個人..嘩..個個F.1又系好HIGH..系咁跳..
但系佢身型明明就..勁過VIVIAN..真系..吾識形容..
跟住就走左喇..返到屋企..牙哥好奇突咁望住我..
食左D野就返左入房訓..訓到4點嬤先起身..
玩左陣電腦..牙媽冇啦啦走出黎問我系咪去剪頭痛..
之後就落左去..去到個人話剪吾到個個樣..咁咪吾剪囉..
牙媽仲要系咁問..咁剪吾剪牙..剪否剪牙..我咪搖頭..
點知佢仲問..咪講,1句..E..咪講左吾剪囉煩..點知比個條油系到話..
咁你吾出聲吾可以話你牙媽煩嫁喎..你自己又吾講清楚..
吾知系咪見到我個樣好火..佢就話 你地諗下先啦..我行開下..
頂佢個肺..你識我牙媽好耐牙..我好對吾對都對左佢14年啦..
你估清楚佢多定系知佢為人多啦..吾到你嘈囉我覺得..
跟住就走左喇..同牙媽去買送..點知見到陳珊珊個媽媽..
唯有扮曬吾識佢..點知佢仲要話..麥我令左咩..吾認得我既..
其實我系好驚..因為佢個樣...好嚇人...好想笑..唯有忍..
佢系到同我媽話我真系乖..肯同牙媽去街市..呢樣我知吾洗你講..
KEKE..心血來潮就叫媽媽去買蜆..今晚食咩都系我話既..^^
見到有CF就去左買..仲系姐姐到睇左陣書TIM...
點知返到屋企牙媽話牙爸返黎之前要食曬佢..驚牙爸又皮膚敏感..
驚佢既話不如驚我仲好..我同佢一樣..不過我都冇出到聲..
跟住就同邢傾電話..之後去左沖涼..過左陣系到同牙媽睇KING KONG..
睇到點幾..嘩..好累牙..
|