今日再次因為訓吾返而被逼起身..好慘牙..>nnnnn<
個陣媽媽岩岩好返到黎..問佢食咩..以為自己搞店佢啦..
點知佢冇啦啦好兇咁韶緊系食sushi..發現媽媽好可怕..
我只系講左一句咁大把..就搞到我好慘..仲要系回家時才想起說過..
真系慘..坐左系到整整整..又要姐系得我一個整喎..
跟住切左d個死人牙哥又系到拎拎拎..可惡啦..
之後牙哥就好吾情願咁比牙媽逼左落街拎被子..
點知個陣牙爸返黎..如想咁講左句..一開眼就姐系識玩電腦..
但系由於個陣我既火喎..咪嘈佢囉..佢又要自尋死路..講左句
你又知我同緊你講既..哈..佢樣衰喇..屋企姐系得我同佢..
咁你認為佢同邊個講呢..聰明既你都會諗到我下一句講咩嫁喇..
跟住佢就收曬咀..我就繼續整喇..之後牙哥同牙媽都返黎喇..
唉..好慘..搞到我仲打去比君君同佢講要遲d先出得去..><
1點鐘~好野..岩岩好整曬...飛快地轉衫..打比君君..出發~
去到車站等到搭3..好可怕..我諗下次我遲d都冇問題..
走到去同佢去食飯飯..吉野家..好耐都冇食過..可惜在家已吃飽了..
望住佢我覺得好搞笑囉..要分開2邊..排完買飛又要排拎野食..^^""
跟住我地就系到傾計..又系講下小學d野..跟住講下佢地既依家..
最記得就系個個馮文雞..(岩岩諗起點解小學吾叫佢馮老雞呢keke^^)
次次叫親佢都無奈爆..袁大小姐d野我都吾系好知喇...
講開溫神仆左落地..我諗諗下又好似真系有呢回事..哈哈
不過君君講開陳穎詩個d..認真諗諗我到依家仲系極度吾鋸佢囉..
講左勁多野..哈哈..不好公開咁多..哈..
跟住我地就行去啦..好野!!君君行岩路喎..好勁牙佢..愛爆>v<!!!!!
入到去..嘩..我地呢間擺到明系最樣衰個間啦..人地個d令爆嫁嗎..
跟住系咁拎d小冊子..嗯..好感興趣哦..^^之後就返去3聯睇書..
佢系咁睇食譜..我就周街睇..跟知比我睇到本colour既東東..
最後宦放棄左佢..(為左我親愛的君君)之後去埋小童個到.
超好笑..系到d d d d for the dog..超益智..好玩爆~
就搭車返天水圍..去到樂湖..我地就去影貼紙相喇..公主個部..
開頭真系吾多想影..頭個d試影呆左系到..跟住就開始叫救命..
點知冇啦啦我勁high出到去..整牙整..整牙整..
發現最好玩系呢部機^^~哈哈..真好玩..~~^^~~
諗住星期6去搵埋d人swim swim~跟住再影過..哈哈..
返到屋企..我既晚飯就系~>sushi喇^^....
|