今日仲好奇待吾洗返嫁嗎..
點知佢姐系得黃雨..唉..失望..
系車站見到芝芝..返去個陣仲要落雨..
i.s系到對作業..唉.好煩..都睇吾到佢寫咩..
跟住就去睇表演...好野..吾洗上中同英..
不過睇個d人真系覺得幾好笑..
個個都好有大陸feel喎真系..
我諗大陸夜總會d舞小姐實系咁既feel..
不過覺得幾悶下..但系就系個陣..
哈....好野..有個紅色衫既女仔出落..
彈琵琶既女仔..哈..好可愛牙!!!
超可愛..好得意牙..一見鐘情...
殺死人牙..比佢電死我..好愛佢牙!!!!!!!
超得意喎佢..勁有表情..100分~!!
嘩..超鍾意佢牙真系!!!!我地叫左佢做小彩~
(因為某些原因..)超鍾意>v<!!!!!
跟住睇個d表演..我悶過頭...於是就不停咁系到配音..
點知...邢佢地就系到狂笑..勁大聲..仲要系到話我..
有d無奈既感覺..娛樂你地咁大罪..要比人話既.=口=
仲要咁大聲..系人都知我地系到玩啦...嗚...
最尾d人冇啦啦跳下跳下跳左落台..系到拉人上台一齊跳..
有個女仔落左黎..跟住系咁邢上去...開頭佢都吾肯..
點知個女仔企系到等邢答好喎...系咁話你可以叫埋你朋友上去嫁喎...
過左陣邢就上左去喇..好多人都上左去..
牙橙.文個d都上左去..最後佢地系到影相..
竟然比我見到個好high既場面..戴左眼鏡既小彩用手系到摸邢塊面..
o..my god...嗚..好傷心..佢隻手..嗚..我記住你..
可愛既小彩就系咁..嗚..但系我都會記住佢彈琵琶個樣^^!!!!!!
點知睇完仲要上英文堂..慘爆...不停系咁講..
我都冇聽...上其他我都系到呆呆咁坐..再吾系就系到玩...
|