arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 23
累積人氣: 9513
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


跳舞... 分類: 未分類

音樂堂..要出去吹笛..點知出到去...

亂到死..唉..勁樣衰..吹左幾次搞到我都心情上升..

就系咁以吹埋個幾個野走人..

電腦系咁整整整....第一次咁用心...

昌佢地系咁睇個個野..勁好笑..

唉..咁快打鐘...勁吾願意走人..

跟住中文堂悶到死..系到聽LISTEN..

仲比左張咁既功作PAPER我地..E..玩死咩..

我諗左勁多野出黎..都吾知邊個先岩...唉..= =""

lunch..系到捉棋..跟住補默..2樣同時進行..

點知mr wong冇啦啦入左黎..搞到我要去後面..

之後去左前面睇下佢地做咩咁熱鬧..講下講下..

冇啦啦比人串..嘍住竟然比mr wong話..

個王上鐘意個官女..但系個官女又鐘意王后喎..

我既清白就系咁比佢搞到黑色一遍啦..

我邊有可能會鍾意佢牙..=口=..講笑咩= =""

跟住又系咁比人串..咩朝代..我鍾意咩咪咩囉..

太平公主系d咩..我既女兒..只系你讀得書少姐..

系咁比人串..無奈啦..我唯有狂搖頭..跟住唱埋早餐歌..

玩左勁多野..哈哈..不過超好笑囉我覺得..但系..

喉嚨好痛牙..= =好慘..好嘈...但系玩..keke

跟住又系上英文堂..呢個星期都冇打過英文咁..

不過我真系好吾想上英文堂..悶到死..好白痴..

跟住去左聽個個科學比賽..我地班好慘..

D問題又勁難喎...D人都白痴既..

邊有人買氫氯酸做酸性清潔劑..都白痴嫁..

跟住就去左跳舞喇..A牙..吾記得左拎扇..

得右手借...但系一隻好似好跳好多喎...

今堂又系好多人冇黎..原來諗住同個個人一齊走..

跟知到我望返個陣佢已經走左...感到好SORRY><

之後MISS WONG系到派野..聽日要去個個野..

唉..不過其實我覺得今堂都吾系好悶姐..

走個陣個樹吾知整左D咩落黎...E..落到車先望到..

A牙..E..好核突牙..超樣衰..E.....吾想打...

跟住就返左屋企喇..

發表時間:2006-04-30 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]