音樂堂..要出去吹笛..點知出到去...
亂到死..唉..勁樣衰..吹左幾次搞到我都心情上升..
就系咁以吹埋個幾個野走人..
電腦系咁整整整....第一次咁用心...
昌佢地系咁睇個個野..勁好笑..
唉..咁快打鐘...勁吾願意走人..
跟住中文堂悶到死..系到聽LISTEN..
仲比左張咁既功作PAPER我地..E..玩死咩..
我諗左勁多野出黎..都吾知邊個先岩...唉..= =""
lunch..系到捉棋..跟住補默..2樣同時進行..
點知mr wong冇啦啦入左黎..搞到我要去後面..
之後去左前面睇下佢地做咩咁熱鬧..講下講下..
冇啦啦比人串..嘍住竟然比mr wong話..
個王上鐘意個官女..但系個官女又鐘意王后喎..
我既清白就系咁比佢搞到黑色一遍啦..
我邊有可能會鍾意佢牙..=口=..講笑咩= =""
跟住又系咁比人串..咩朝代..我鍾意咩咪咩囉..
太平公主系d咩..我既女兒..只系你讀得書少姐..
系咁比人串..無奈啦..我唯有狂搖頭..跟住唱埋早餐歌..
玩左勁多野..哈哈..不過超好笑囉我覺得..但系..
喉嚨好痛牙..= =好慘..好嘈...但系玩..keke
跟住又系上英文堂..呢個星期都冇打過英文咁..
不過我真系好吾想上英文堂..悶到死..好白痴..
跟住去左聽個個科學比賽..我地班好慘..
D問題又勁難喎...D人都白痴既..
邊有人買氫氯酸做酸性清潔劑..都白痴嫁..
跟住就去左跳舞喇..A牙..吾記得左拎扇..
得右手借...但系一隻好似好跳好多喎...
今堂又系好多人冇黎..原來諗住同個個人一齊走..
跟知到我望返個陣佢已經走左...感到好SORRY><
之後MISS WONG系到派野..聽日要去個個野..
唉..不過其實我覺得今堂都吾系好悶姐..
走個陣個樹吾知整左D咩落黎...E..落到車先望到..
A牙..E..好核突牙..超樣衰..E.....吾想打...
跟住就返左屋企喇..
|