arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 20
累積人氣: 9510
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 11 日  星期四   晴天


中文測驗... 分類: 未分類

沉晚忙過不停...令到我既早訓大計失敗..

今日個鐘又吾嚮...好在仲有黃牌~好媽媽^^~

不過就7點先寺身..搞到好遲先返到學校..

之後問sakura借個張中文paper黎..

我個張吾鬼見左牙..>b<...早讀個陣...

sakura系到睇書..結果比mr wong拎左...

之後我睇左陣佢本書...內容幾有趣喎..

成日發生左咩事都吾記得曬....

美術個陣系到整整整..整左個海灘.細路個d野等等

點知系到遲放...好懷疑佢系咪有心玩野..

佢吾系應該知道我地 f.2有中文測驗嫁咩...

仲要中央咪叫埋我地佢都系到若無其事咁...好無奈..

跟住就系到跑跑跑..發現我好白痴...

好似只有我有筆袋而又返上課室...不過咁早去好白痴嫁姐..

去到仲要比人話...超無奈..跟住就開始測..

簡直系我一日之中感到最最最最最無奈既時候..

成張野都系到寫寫寫..有d我覺得好無厘頭..

都吾知點答好...唯有寫滿佢就算..仲差d吾夠時間寫...

做完邢比人叫左留低..我就去上面等佢..

走個陣又見到房妹佢地..(佢地走左都好耐下嫁喎...)

跟住就去買夾..就同房妹走左喇..系到互相訢苦..系..測驗真系慘..

發表時間:2006-05-13 11:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]