今日系車到再次見到芝芝同江..我又吾知...= =""
我就跟左佢地落車一齊行..o..真可惜呢芝芝..
芝芝吾講我都吾覺...江今日真系好兇...
佢仲月行月快..得返我同芝行..返到去課室..
見到佢坐左系到傾計..吾知點解總我覺得似系我激惱佢...
上音樂堂系到睇個個野...我覺得幾好睇嫁..
可惜既系我個子吾高..又坐系後面..好辛苦先睇到..
哈哈..我仲系到同牙橙玩..我竟然變左個個老板..
咁房妹一定系老板娘..哈哈..真系三生有幸啦~
上到去比畫野張睇...果然比佢串..不過我真系覺得ok嫁喎..
上電腦堂..系到整整整...牙sir叫其他人做佢個計算機個陣我仲系到整..
不過吾知點解牙sir見到我都整網頁冇叫我整計數機..
不過邢就慘左d..因為我所以冇得搵牙sir叫救命..辛苦你喇..
整堂個陣..好野..做完喇..不過超樣衰..估吾到我會整左d咁既野出黎..嘔
最後要sakura幫我copy個計算機黎...= =""吾該了..
不本諗住睇既記念冊都冇睇...我發現邢既冇咩野寫..keke..有趣
上中文..好野..系小潘..系到做paper..不過個陣爸爸好吾舒服..
我同sakura一齊..我覺得都ok既..之後比左小潘改..
爸爸lunch都冇食...=n=之後卷出左黎..系咁寫少野..估到..
不過睇邢個份..e...點解咁既..就問左小潘...聽到佢話我能力強d..
對我要求會高d個陣..我覺得好開心嫁..但系因為咁邢比我拉埋落水..
小息同邢落左去買聰明豆..原本叫招幫我..但系最後都系排左佢前面..
返到上去...我冇訓覺..又睇記念冊..個d死人張偉童扮曬冇野...=m=
跟住就上英文喇..今日比多左心機聽..ok啦..我明既..
數學..唉..做左3題..原本一理通百理明系咁解既...小學..傻了眼..
今日終於有精神就同佢地玩返..不過好似好大聲咁..ke..
放學做值日..我都系冇咩點做..跟住佢地就去左玩閃避球..
點知冇啦啦小潘入左黎..之後陳潔敏睇醫生就走左..
我同張嘉明就留左系到同小潘傾計喇..傾左好多野..
都有左新既啟發..不過都幾好傾嫁..都覺得後生老師會有吾同既睇法
點知有句野講到一半就見到佢地返黎..於是就走喇..
返到屋企見到冇人...點知過多陣牙哥又返黎...佢又學我DEL左個密碼..
對佢好不滿..賤格..好憎D人以為笑就可以解決一切..
但系跟住又做同樣既事..呢種人真系好卑鄙..好下賤..
今日狂食提子的我..
好野!!!!!!!!!!!瑛士鏈WIN左堂本剛做鬼太郎牙!!!!!!!!!!
勁開心~!!遲D有得睇^^~瑛士萬歲!!!!

|