a牙..頭先一時多手..又要打過..嗚..>m<""""""唉...
沉晚又訓得極度吾好...><成身散曬...><打過架???仲要同自己..??
原來約左邢做個個專題..點知牙哥放假...聽日都系..唉..
佢起左身之後..就系咁輪流用..佢系咁叫我睇一公升眼淚..但系佢系咁喊嫁喎><""
仲有既系..我依家系電腦既野..有好多好多哦...日日都比牙爸話到死死下...>m<
對不起喇...你叫到我都想睇..不過要遲d先喇...sorry><"""
真系要學下林偉龍個句..對住我牙哥..真系月黎月低b...我對佢既忍讓程度仲不斷上升...
今日..我竟然系到同佢睇小魔女...=-="""唉..佢又發揮佢既可愛咪力...算..我睇..
不過真系..佢系咁問我..e..點解多左個既..呢個邊個黎嫁..大得咁快既...=0=我點知..
keke..睇龍櫻個陣發現左樣野..原來小池系用左手寫字嫁..我細個都只系見過幾個人系用左手..
真系套很不錯既電視劇...雖然..世界變得好殘酷..但令人好想努力落去...不錯既世界..
o..頭先仲以為d書遲左還..6本喎...實死人啦..好在岩岩諗言起好似系星期3借既..
應該冇還掛..我諗..牙哥仲肯幫我還tim..keke^^~
|