arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 53
累積人氣: 9543
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


哈哈..快樂的一天 分類: 未分類

今朝起身成7點5...好險哦...幾驚會遲到..

真系吾該曬鬼妹姐...前幾日test都系都謝佢!!!!

不過....miss冇返..哈...真系美好~第一堂悶悶地..地理黃真系搞笑

系到話溫書啦...溫書好快樂嫁..好開心嫁喎...笑死我...低b爆

第2堂系小潘...我系到玩天下太平...同張嘉明玩輸入..同陳潔敏玩win左~好野~

跟住仲拎埋個圍琪出黎玩~真系好..第一次..林偉龍幫手都吾知win吾win到><

第2次..哈..佢激起我了~比我系咁圍系咁圍~佢輸得好慘唷~呵呵

黑色隻大咋~白色得個幾粒..呵~活該~哈哈..真系好玩..不過幸好小潘冇話我...

跟住都系咁玩接龍個d野..電腦堂第一次咁認真做..不過搵吾到岩既背景牙..><

mr.wong冇啦啦online...我仲要爸爸同我講先知..o..my god..

幸好...mr wong好似吾知我系邊個...姐系捉左d人..都冇我份...maybe佢del埋tim..

但系我落去叫爸爸幫我收埋既個個包...比mr wong (lin)左野...o no..變左形牙><""""

跟住系中文堂....哈..太好..小潘對卷...好在都有8字頭...仲以為7十幾..哈~真好野

lunch個包食到我好狼狽..最衰mr wong (lin)左野..搞到佢d野周街飛...

陳潔敏仲要問點解吾買ok d包...a..你鍾意食吾一定我都鍾意既呢個問題就..

小息悶爆咀..佢地系到開會...唉..系出面...B班D人好搞笑...真系搞笑..

有時我會覺得天真比虛偽善變好..最後好內先返到入房堂..上英文堂...累悶...

望出去...D野系到暈牙暈...好眼訓...仲差D訓左....好悶牙...跟住系論宗..

仲以為要捱多堂數學..點知做問卷..真系好~小夫同小麗系到玩天下太平...比MR WONG話..

跟住仲激...我同陳潔敏佢地系到玩公司三文治...開頭系SAKAURA系到冇啦啦尖叫...

我地成班望住佢笑..跟住當MR WONG話吾好嘈..成班靜曬個陣我突然WIN左...

我就舉左手叫左聲好野...樣衰爆...放學先知原來4點半先開始..坐左陣..見到牙SIR...

今次玩扇..搞左好內先知我錯左..不過識左個F3既姐姐..佢真幾得意下...成身痛..

MISS黃仲要走埋黎捉住我隻手...好無奈..好多汗...E...好無奈..累到死...不過都系好玩..

 

*岩岩行左去買票...好無奈...到我佢就HAND機..搞左好內..個個人先捨得同我去第2部..= =""

仲發現左牙媽同我一樣低b...我ME佢佢又ME反我..勁痛..仲要有個細路系到望住我地..=口=""

YA~聽日同君君去睇獨家試愛~好野^^~不過要返學..唉..好慘...

發表時間:2006-03-31 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]