今日起身又覺好累...返到學..好眼訓..
系到溫牙溫溫牙溫...沉日都溫吾曬d中史..
幸好..錯就實有..吾過吾會吾合格既..我諗..
不過英文我吾識倣牙..好多都吾識牙..系到亂做..死喇><
個d生字咁生..都咪見過...><英文listen有d都冇寫到..
放學原來同惠惠佢地一齊..不過有d野我想問返江..
結果同左佢一齊返屋企..最後都姐系問左句..
佢屋企真系好似咩都冇咁..公仔麵都要買埋先返屋企...
真搞笑..跟住返屋企..差d行錯路...
返到去..牙哥系到..吾洗返工..幸好幸好...好在冇返到屋企拎書姐...
牙哥都冇咩點同我玩...不過好在都有同我玩..
點知佢都系走左...今日罕見識到佢既大變身..真系好野..
不過我真系好羨慕佢遺傳到牙爸個對大眼...佢既變身真系既好勁牙!!!
跟住話溫書...結果只系玩電腦...同朱系咁玩接龍~哈..
好開心牙!!!多謝你牙~鬼妹姐!!!!真系好開心..
din今日同我講既野..真系要諗諗佢..希望吾會系因為我啦...
今晚要同牙哥影過d相!!!!!!!!!朱仲sd左個《來不及聽你說愛我》比我..好開心牙!!
祝牙曼.招同翠儀等等等既人生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!
|