今日4點鐘起身溫下書..好累牙...眼都打吾開...
再次變左單眼皮...去搭車...竟然見到江..
都吾知佢系咪我既黑星..第一次系個個鐘數逼到咁..
結果忍吾住系天瑞落左車...行返學...上到去..
估吾到佢真系過黎幫我睇數...點知動員左好多人..哈哈
唉..地理我好似系第一個搞店..好頭痛牙...唉..真系驚科科得個5.6分..
歷史溫得2個字左加牙sir冇啦啦閃左入黎..我吾識牙..@@
唉..數學..仲死...到左搭3先見到最尾個版要做...最尾個題原來吾系咁做...
不過我都冇做過...吾夠時間牙...><""爸爸都話有題計吾到...唉..又死左..
今次科科都好低分咁...哈...吾知會吾會又出40名呢...哈
放學自己行返屋企..真系慘..原來同曼去睇獨定試愛...結果佢激惱左d人..
覺得牙媽真系同我2姐妹咁...佢真系吾比我去喎...不過..其實...ke..sorry牙曼~
跟住落左去搵媽媽..上返黎就玩電腦...日記變左樣...吾知系吾系灰音....
突然到左下就我隻眼可以開到好似以前咁...無奈...= =唉..好想同牙哥影相牙!!!
結果都系冇食到飯tastie..系咪咁串呢@@??食左魚柳包..眼訓..
原來諗住返小學結果搞下搞下日記都吾記得左...o..我既小學啊~
爸爸好搞笑...online系為左問功課...問完即走..真系乖仔~
|