今日起身..又見到牙哥系到行黎行去..
不過都可以話系佢整醒我既...唉..仲系一號..
好失望牙..好想返去張床到大訓一日..
牙媽又好似沉日咁早左行出黎..忽然好有愛心..
其實我勁吾想食早餐....點食得落牙..
今日牙哥都着返件外套..加上落雨..總覺得佢好有型..
身上面總系有一種好溫文冷酷既感覺..似蕭蕭型..
估吾到佢系到幫我整住部電梯等我..
我倆是一對複雜既兄妹..總不願意讓另一方對自己好..
也冇人能猜得透我們心內所想的事..不論是誰 也不可以..
同佢行到去商場..就各有各走..我諗佢系為左同我行多陣..
因為去街市既路有2邊..但系佢選擇左較遠既一方..
系我搭電梯既一方..不過都有可能系佢決定行呢邊會快d掛..
返去個陣好在冇落雨..不過好樣衰..跑過去嫁車到..
點知個死人司機仲要山門..搞到我企系門前望佢山...無奈..
幸好系返學既途中都冇落雨..mr wong系到派工作紙..
吾系麻..超難喎...吾識個陣..到今日先比我地= 搞左陣..就上第一堂...
邢今日演講..好好牙..冇手抖..但系講得好快..好在已經睇過張野..
跟住就系到玩講故仔..講黎講去都系個幾個..超悶..
到左數學..成堂都冇聽逋mr wong講野..我問爸爸點做..
跟住佢就好努力咁回答我既問題..對住佢..有時都會覺得..
有個吾怕麻煩既人不停對我講點解點解..呢個時候我就
覺得佢好好..因為我本身都吾覺麻煩麻..哈哈..好爸爸^^~
小息打埋鐘都吾肯走..小潘好好牙^^!!佢幫到我做數..
超開心..不過mr wong竟然系到話..哦..有小潘得嫁啦..
依家好勁啦..唉..咁即系我走得啦..咁你都冇咁得閒啦...= =
出到去..勁開心..小潘話我份卷岩岩好第10名..好野^^~
落到去..點知又話上返黎..4個人一齊行..點知見到mr ho..
好在冇話到..跟住就上返去..聽個牙sir講急救..
但系我超想打死佢..個胃系到轉牙轉咁..好想嘔..要按住個肚..
系到講個人經驗..勁想走出課室..諗返起都胃痛..
聽左2堂..系過程中..我仲...唉..但系真系好吾舒服..
個牙sir系咪變態嫁..我真系覺得自己好慘..點解聽到呢d野就想咁..
唉...佢搞到我諗住暑假去學急救既諗頭飛開左10萬尺遠..
好黑佢牙..好核突牙..聽到我真系好胃痛..但系要努力!!!
吾可以衰比人睇嫁!!!雖然我真系好想走...唉..扮聽吾到算..
跟住就上科學堂...總覺得對邢好sorry..感覺系我逼佢咁..
不過我對科學真系完全提吾起興趣....好虛幻牙..
根本吾可以好似數學咁解釋得清清楚楚..聽吾入耳..超悶..
到左lunch..仲系努力咁做數...邢去左圖書館..但系突然吾想去..
終於做曬..簡直系辛苦...冇咩幾題系我自己諗既..
小潘上左黎..keke..睇卷..原來系120.5...好開心牙!!!!
但系好驚會隨時地位不保..岩岩好第10...好易死..
比多d時間我就可以寫得更好!!!!下次要努力牙!!!要更高分!!!!!
我覺得sandy好勁..佢中文得..英文又得..真系好勁牙佢!!!
到左英文..已經提吾起勁繼續上堂..已經好累..好虛脫喇...
今日已經到左忍吾冇畫畫既地步..雖然好想努力聽書..
但系覺得好似冇咩值得我去聽..我覺得自己讀得讀得店...
只差在對呢d科目有冇興趣既問題..超無聊囉個英文堂..
派作文..好野..有78..估吾到自己可以咁高分喎^^~
只差2分就可以吾洗改正...><跟住就落左去數學test..
開頭仲好緊張..吾知會點..點知mr wong話..2個字做得完..
下..= =..吾系麻..點知..望到張野真系覺得好無奈..
系咁諗住..吾系掛..真系咁易???但系人地隔離都寫左好多..
唉..我覺得今次班班d分都差吾多.好益智.但系小玲佢地話吾多識做..
岩岩冇開icq..跟住睇日記..嘩..超樣衰牙..哈哈..
不過我諗整到呢個size都系為左方便邢去睇...
見到豆豉用鄭元暢個頭像好想死..佢個死人妖...嗚..好慘牙..><
發現依家冇咩野同你講..其實我都開始覺得講落去真系冇咩意思..
|