今日起身..唉..粒珍珠已經飛左去台灣到..
唉..都系個句..~>好失望牙..今日系我叫牙哥起身..
但系由於我太早起身..搞到冇野好做..
坐系到睇電視..但系牙哥着鞋個陣都坐左系我隔離..
好想殺左佢..當時佢既面部表情吾以媲美佢個愛人死左...
之後佢就用好沉重同淒慘既聲音同我講...牙妹..嗚..
好慘牙..佢走左..珍珠佢左..佢走左..你要返學啦..哈哈..
見到佢最尾笑個野真系有D想打巴佢...但系由於我太累..
有D神智不清..只系扮傻咁望住部電視..佢冇我乎..但慣了..
今日同江.芝同一嫁車..系第2個站個陣..江問我落吾落車..
結果落左..但系開始懷疑..系我令到佢地分開行既..??
返到學校..以為佢行左另一邊..點知佢就系上面同鬼妹姐傾緊計..
返到去..睇左陣書..邢系到同SAKURA傾計..好悶..
上音樂堂..冇啦啦系咁同牙橙打交..互打頭個野..超痛..
好鍾意~>孤星淚個首歌..雖然個女仔可以令人諗起想嘔2字..
跟住系到睇迪士尼個野..好悶..好白痴..吾鍾意睇默劇..
有個勁似陳欣琳..超低能喎..D歌勁悶..超吾想聽牙..>N<
電腦堂..又系到狂整計算機..個牙SIR好吾識教人囉我覺得..
次次都覺得佢系到話..吾識做??擺明系你既錯啦..我明明講得好好..
請你返屋企訓覺啦..牙SIR..跟住系到幫睇WALLPAPER..
某個層次都可以話系幫邢既..跟住就搵左張比佢..發現我日記
系邊都有吾同既樣..超煩..搞到我覺得好無聊..4成細路對住邢..
返到上去..上潘上..跟住系到同SAKURA扭計..已經冇咩保留..
但我仍希望個對象系我牙媽...不過今日真系好細路..成日扭計..
對卷..吾知邊個同我同分呢???想知..E..個到拎吾返D分..好慘牙..
跟住又問邢拎左心理測驗個本書黎睇..諗住問小潘..
等左好耐..點知佢吾肯答..唉..今堂佢系咁發脾氣..好可怕...
跟住就同左房家姐妹落去..跟住同左佢地去6樓睇豬包AND蔡既朗誦..
聽左豬包3句..講完..= =到蔡個陣..我同房妹系到玩..
但系2個講既時候小潘都系咁搖頭..我都覺得好有問題..
跟住小潘同豬包講吾知咩..(不過都應該系佢朗誦既問題嫁喇..)
我就忍吾住講左句..超..朗誦既話我教佢都得啦..佢就話..系囉..
咁你又吾教??..只能講句..你冇叫喎..但系如其不停搖頭既話..
點解當初吾搵個好D既出黎講..操練既時間又吾系多..
咁點解要搵個表情彊硬.多K音.動作超呆板既人出黎講..
我明白小潘既心態..但系我覺得要分清操練同真實演講比賽既重要性..
點解吾搵彭德君同何慧玲呢D比較有質素同經驗既人出台..
如果要到演講既時候先至做好正確既語音..我覺得真系要檢討下..
就算有幾好既文章..都系要配合演講既表演..吾系既只系失敗既一切..
返到落去..MR HO系到罰緊B班D人..跟住LIN LIN佢地系到玩..
點知冇啦啦比MR HO叫左出去..超好笑..我好懷疑佢知吾知LIN LIN玩咩..
系到問..知吾知錯牙..有人板比你地睇嫁喇..話知錯之後仲要罰5分鐘..
跟住MR WONG冇啦啦走左入黎系到話補測..超兇喎佢個樣..
我月黎月吾想佢系課室出現..次次都搞到好嚴肅..黑口黑面咁...
跟坐上6樓睇下有冇人要補測..點知冇..落到去..見到烽.樂同TEDDY
比人捉左出去..些左陣英文先返入黎..對WB個陣都系SAKURA幫我..
跟住就落左去禮堂聽人講故仔...超無聊..個個都講到好悶..
但系我估吾到個個女仔會WIN..佢個故仔系人都知佢想講咩..好白痴..
跟住就同房家姐妹走喇...系路上不停講..但系估吾到烽會....
|