今日起身成7點..點知牙哥仲咪起身喎...
返到學校..寫左幾行默書既預備..點知隻手好軟..
寫到d字k曬..幫左sakura幫我寫..訓左系到..
落去早會個陣叫d人掉曬d毛衣..希望吾會比人話啦..
落到去..好曬..好在冇流汗..但系就講左好耐..幾辛苦下..
返到上去..mr wong系到講佢既事..最家庭複雜既系佢牙..
可能啦...吾想教今年既f.2..吾系麻..講笑咩..今年d f.4
都吾好得去邊啦..又吾系到佢地吾教既..一系吾好做囉..
跟住就上堂..歷史..系到寫寫寫...希望對邢有用啦..
上地理個陣..同sakura講左我既大計..佢都幫手喎..
之後就傾左成堂計..之段就小息...系到教邢中文..仲比左功課佢..哈
暫时黎講呢個方法系最可以系短時間入面令佢拎到好d既分..
但系最遠黎講吾多好..要睇佢想讀咩科..文既話就要佢睇多d嫁喇..
開頭都幾手忙腳亂嫁..好在都可以講到重點..但系佢生字方面少左d..
之後就上數學喇..嘩..勁得人驚..邊個sd左日記比mr wong牙..
拎卷..得93..仲諗住會有95..唉..寫cm都錯..又會錯意..寫錯式..
不過邢今次好好喎^^~有85分牙!!!為佢感到自豪牙!!!!恭喜曬^^~
之後佢地幾個就落左去幫mr mark手..點知原來好無聊嫁..
跟住系英文..系到講生字..我都冇咩點聽..點知冇啦啦叫左我出去寫答案..
小息系到寫寫寫..寫定落去..嚇死人...mr ho冇啦啦系門口..
仲要講左句嚴打出貓...= =之後小潘仲去問何sir借左部機返黎..
妖..佢系咪痴線嫁..有病咩佢..個陣佢個樣勁黑我憎囉...神經病.
之後默得好慘牙..系到作句子....好在好在..神早溫左d..keke..
但系都系覺得佢好黑人憎..個樣勁串咀..跟住就上文言文..
冇理佢..繼續幫邢寫筆記..sakura仲比左吾少既意見tim^^~
之後派作文..64.5...錯左5個宇..如果吾系既..我就會系67分嫁喇><
我估最高個個可能系朱or彭德君..之前同小潘傾計個陣感覺幾睇重佢地..
我就變左第3..但系我覺得我份野吾值咁高分..好亂牙..哈哈..下次努力..
跟住食飯..仲系到寫緊筆記..點知望下望下..e..點解我冇飯既..???
過左陣先有飯..今日胃口幾好..跟住又同左邢去買豆豆喇..
好似變左日日必做既事喇..哈哈..^^~返到上去..邢系到抄返
數學堂d野..個死人張嘉明竟然夠膽坐系我個坐到..作死牙..
坐左陣lin lin個位..就去左睇房妹佢地捉棋..好悶..返返返去邢到..
等佢寫好之後又同佢溫書..其實佢吾差嫁喎..幾易教..
但系我驚我一倫咀咁講佢會吸收得吾好..努力啦!!加油牙!!!!!
跟住上art..等左好耐個miss仲咪黎..之後有人過黎叫我地黎去..
之後就繼續做喇...今堂都幾好笑..幾好玩嫁...^^~
之後就放學..行下行下變左同sakura佢地行..冇去跳舞..吾知佢地點呢..
去左個間野..估吾到可以留左咁耐..仲買左d黎畫畫..
但系吾知最後會吾會畫呢..??哈哈..跟住系到睇d格雷少年..
邢就打左黎..傾左成個鐘..途中牙媽返左黎..今日佢心情好high..
好可怕..仲得人驚過我..哈哈..系咁同佢增進感情..同佢講數學..
佢竟然話差吾錯啦..無奈啦..佢系咪傻嫁..個陣仲咪講份野易吾易..
佢就咁講..依家既媽媽真系月黎月吾可愛喇..細個既時候..
佢系我既女神黎嫁嗎..明明好溫柔嫁嗎..點知月黎月恐怖..
系到聽鄧麗君..我既屋企人好多心血來潮既時候牙下...哈哈
跟住就同小潘傾左陣計..拎日常生活黎做日記題材黎作文牙..
好難喎...好日日都好多野發生嫁喎...但系我就十分樂意幫豬包大改造喎..哈哈
雖然好認同小潘句野..如果真系要改造豬包的確系大挑戰..哈哈..
但系會好好玩嫁喎..keke..吾準逃走哦~哈哈..一定有趣得很~
希望今次幫邢溫書可以對佢有幫助啦!!!!真系吾想出年見吾到佢牙..><
真系好鍾意同邢一齊既感覺...加油牙!!!我支持你!!!作最後努力啦!!!!!
梁俊權先生..好耐冇見喇喎..牙師兄..估到咁口花牙下..哈哈..
吾知你變成點呢??有左家室系咪即系有左女朋友嫁...??
希望今晚可以搵到答案啦..師兄..my good friend^^
|