arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 6
累積人氣: 9496
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 19 日  星期五   晴天


如常.. 分類: 未分類

今日起身成7點..點知牙哥仲咪起身喎...

返到學校..寫左幾行默書既預備..點知隻手好軟..

寫到d字k曬..幫左sakura幫我寫..訓左系到..

落去早會個陣叫d人掉曬d毛衣..希望吾會比人話啦..

落到去..好曬..好在冇流汗..但系就講左好耐..幾辛苦下..

返到上去..mr wong系到講佢既事..最家庭複雜既系佢牙..

可能啦...吾想教今年既f.2..吾系麻..講笑咩..今年d f.4

都吾好得去邊啦..又吾系到佢地吾教既..一系吾好做囉..

跟住就上堂..歷史..系到寫寫寫...希望對邢有用啦..

上地理個陣..同sakura講左我既大計..佢都幫手喎..

之後就傾左成堂計..之段就小息...系到教邢中文..仲比左功課佢..哈

暫时黎講呢個方法系最可以系短時間入面令佢拎到好d既分..

但系最遠黎講吾多好..要睇佢想讀咩科..文既話就要佢睇多d嫁喇..

開頭都幾手忙腳亂嫁..好在都可以講到重點..但系佢生字方面少左d..

之後就上數學喇..嘩..勁得人驚..邊個sd左日記比mr wong牙..

拎卷..得93..仲諗住會有95..唉..寫cm都錯..又會錯意..寫錯式..

不過邢今次好好喎^^~有85分牙!!!為佢感到自豪牙!!!!恭喜曬^^~

之後佢地幾個就落左去幫mr mark手..點知原來好無聊嫁..

跟住系英文..系到講生字..我都冇咩點聽..點知冇啦啦叫左我出去寫答案..

小息系到寫寫寫..寫定落去..嚇死人...mr ho冇啦啦系門口..

仲要講左句嚴打出貓...= =之後小潘仲去問何sir借左部機返黎..

妖..佢系咪痴線嫁..有病咩佢..個陣佢個樣勁黑我憎囉...神經病.

之後默得好慘牙..系到作句子....好在好在..神早溫左d..keke..

但系都系覺得佢好黑人憎..個樣勁串咀..跟住就上文言文..

冇理佢..繼續幫邢寫筆記..sakura仲比左吾少既意見tim^^~

之後派作文..64.5...錯左5個宇..如果吾系既..我就會系67分嫁喇><

我估最高個個可能系朱or彭德君..之前同小潘傾計個陣感覺幾睇重佢地..

我就變左第3..但系我覺得我份野吾值咁高分..好亂牙..哈哈..下次努力..

跟住食飯..仲系到寫緊筆記..點知望下望下..e..點解我冇飯既..???

過左陣先有飯..今日胃口幾好..跟住又同左邢去買豆豆喇..

好似變左日日必做既事喇..哈哈..^^~返到上去..邢系到抄返

數學堂d野..個死人張嘉明竟然夠膽坐系我個坐到..作死牙..

坐左陣lin lin個位..就去左睇房妹佢地捉棋..好悶..返返返去邢到..

等佢寫好之後又同佢溫書..其實佢吾差嫁喎..幾易教..

但系我驚我一倫咀咁講佢會吸收得吾好..努力啦!!加油牙!!!!!

跟住上art..等左好耐個miss仲咪黎..之後有人過黎叫我地黎去..

之後就繼續做喇...今堂都幾好笑..幾好玩嫁...^^~

之後就放學..行下行下變左同sakura佢地行..冇去跳舞..吾知佢地點呢..

去左個間野..估吾到可以留左咁耐..仲買左d黎畫畫..

但系吾知最後會吾會畫呢..??哈哈..跟住系到睇d格雷少年..

邢就打左黎..傾左成個鐘..途中牙媽返左黎..今日佢心情好high..

好可怕..仲得人驚過我..哈哈..系咁同佢增進感情..同佢講數學..

佢竟然話差吾錯啦..無奈啦..佢系咪傻嫁..個陣仲咪講份野易吾易..

佢就咁講..依家既媽媽真系月黎月吾可愛喇..細個既時候..

佢系我既女神黎嫁嗎..明明好溫柔嫁嗎..點知月黎月恐怖..

系到聽鄧麗君..我既屋企人好多心血來潮既時候牙下...哈哈

跟住就同小潘傾左陣計..拎日常生活黎做日記題材黎作文牙..

好難喎...好日日都好多野發生嫁喎...但系我就十分樂意幫豬包大改造喎..哈哈

雖然好認同小潘句野..如果真系要改造豬包的確系大挑戰..哈哈..

但系會好好玩嫁喎..keke..吾準逃走哦~哈哈..一定有趣得很~

 

希望今次幫邢溫書可以對佢有幫助啦!!!!真系吾想出年見吾到佢牙..><

真系好鍾意同邢一齊既感覺...加油牙!!!我支持你!!!作最後努力啦!!!!!

 

梁俊權先生..好耐冇見喇喎..牙師兄..估到咁口花牙下..哈哈..

吾知你變成點呢??有左家室系咪即系有左女朋友嫁...??

希望今晚可以搵到答案啦..師兄..my good friend^^

發表時間:2006-05-19 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]