今日起身..好涼喎..着左毛衣..去到樂湖..都系除..驚比人捉..
點知真系捉人..上到去..冇野做..要落去排隊..幾熱下..
上音樂..做中文..好難..也不太難..但錯左好多..
跟住限息..依家已變成同邢講改正既時間..跟住上電腦..
test打字..超樣衰..2次都系36..= =無奈無奈..
做左一陣..lin lin搞店左..正當我想copy既時候..
就山左我自己整個個..搞到要邢copy落去我到..
最後都拿左分..哈哈..真系冇品..><但系我吾鍾意電腦..
跟住就上大潘堂..好在系作文而吾系聽佢講書..因為我好眼訓..
我返黎個陣都諗緊點解我2手空空..原來吾記得拎筆袋..超瘀..
跟住就開始作文..諗到句超好笑既野..就系到狂笑..但系佢地吾知我笑咩..
我變左個傻既咁..吾緊要..之後sakura咪又系笑..吾緊要吾緊要..
跟住第2堂就系到講個個咩手術台...超無奈..個個明明就系個各字啦..
仲要抄都抄吾切個隻..好想打佢..聽到人e佢就好停一停.諗一諗啦..
跟住就食飯..諗住系招個飯到寫字既..點知邢話佢想撇餐..就停左手喇..
跟住上英文..都系無無聊聊咁過..之後成班人去洗手間..點知比mr wong話..
跟住就開始出發喇..同邢坐啦緊系^^~去到都系同邢一齊行..哈哈~
好開心牙^^~但系行左陣冇啦啦得返朱一個..mr wong好似有野同佢講..
就行前d..但系吾知點解mr wong又走左..我地3個就一齊行喇..佢好似好吾開心..
跟住就去浮台..哈哈,,好好玩牙..仲有勁多紅色既蟹..哈哈..超得意~
仲有d白色既~超得意牙^^~跟住就開始影相..哈哈..同佢地影左超多相^^~
超開心~但系同邢既只有2張..><下次一定要同佢影多d..張張都好樣衰..= =""
又同邢去左好多地方^^~哈哈..但系要問人借$$..好可憐><..但系超好笑..
估吾到我地成班人會走曬入去玩滑梯..哈哈..同邢系咁玩玩玩..超好笑^^~
草地都好令..好好牙..而且我曾幾何時都希望有間玻璃屋..建築於草原上..
今日超好玩!!!!好開心牙^^~好似小學咁..哈哈~好好玩^^~開心死喇^^~
放學個陣招仲同我講byebye tim^^~哈哈~好野^^~
返到屋企..超累..但系要努力牙!!!!!!!!!!!!!!!!朱比左個心理測驗我做..
系睇你心理智商系幾多..點知..我有隻33..吾系麻..仲要2次都系..
第3次變左34tim..= =""好可怕..佢地個個都細我好多..女仔好似得我一個
系3字頭咁..><最得人驚既系山左仲有聲..搞到要重開..好可憐..><
嘩..吾系麻..專題竟然系mr wong win..o.my god..好瘀牙...唉..
但系真系超爆冷..小潘個個咁好睇都拎吾到野..><可憐可憐...好瘀皮..
雖然我明白吾得..但系我仲系好希望可以同朋友一齊過好多好開心既日子牙!!!!!!
|