arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 12
累積人氣: 9482
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天


濕地公園.. 分類: 未分類

今日起身..好涼喎..着左毛衣..去到樂湖..都系除..驚比人捉..

點知真系捉人..上到去..冇野做..要落去排隊..幾熱下..

上音樂..做中文..好難..也不太難..但錯左好多..

跟住限息..依家已變成同邢講改正既時間..跟住上電腦..

test打字..超樣衰..2次都系36..= =無奈無奈..

做左一陣..lin lin搞店左..正當我想copy既時候..

就山左我自己整個個..搞到要邢copy落去我到..

最後都拿左分..哈哈..真系冇品..><但系我吾鍾意電腦..

跟住就上大潘堂..好在系作文而吾系聽佢講書..因為我好眼訓..

我返黎個陣都諗緊點解我2手空空..原來吾記得拎筆袋..超瘀..

跟住就開始作文..諗到句超好笑既野..就系到狂笑..但系佢地吾知我笑咩..

我變左個傻既咁..吾緊要..之後sakura咪又系笑..吾緊要吾緊要..

跟住第2堂就系到講個個咩手術台...超無奈..個個明明就系個各字啦..

仲要抄都抄吾切個隻..好想打佢..聽到人e佢就好停一停.諗一諗啦..

跟住就食飯..諗住系招個飯到寫字既..點知邢話佢想撇餐..就停左手喇..

跟住上英文..都系無無聊聊咁過..之後成班人去洗手間..點知比mr wong話..

跟住就開始出發喇..同邢坐啦緊系^^~去到都系同邢一齊行..哈哈~

好開心牙^^~但系行左陣冇啦啦得返朱一個..mr wong好似有野同佢講..

就行前d..但系吾知點解mr wong又走左..我地3個就一齊行喇..佢好似好吾開心..

跟住就去浮台..哈哈,,好好玩牙..仲有勁多紅色既蟹..哈哈..超得意~

仲有d白色既~超得意牙^^~跟住就開始影相..哈哈..同佢地影左超多相^^~

超開心~但系同邢既只有2張..><下次一定要同佢影多d..張張都好樣衰..= =""

又同邢去左好多地方^^~哈哈..但系要問人借$$..好可憐><..但系超好笑..

估吾到我地成班人會走曬入去玩滑梯..哈哈..同邢系咁玩玩玩..超好笑^^~

草地都好令..好好牙..而且我曾幾何時都希望有間玻璃屋..建築於草原上..

今日超好玩!!!!好開心牙^^~好似小學咁..哈哈~好好玩^^~開心死喇^^~

放學個陣招仲同我講byebye tim^^~哈哈~好野^^~

返到屋企..超累..但系要努力牙!!!!!!!!!!!!!!!!朱比左個心理測驗我做..

系睇你心理智商系幾多..點知..我有隻33..吾系麻..仲要2次都系..

第3次變左34tim..= =""好可怕..佢地個個都細我好多..女仔好似得我一個

系3字頭咁..><最得人驚既系山左仲有聲..搞到要重開..好可憐..><

嘩..吾系麻..專題竟然系mr wong win..o.my god..好瘀牙...唉..

但系真系超爆冷..小潘個個咁好睇都拎吾到野..><可憐可憐...好瘀皮..

雖然我明白吾得..但系我仲系好希望可以同朋友一齊過好多好開心既日子牙!!!!!!

發表時間:2006-05-26 10:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]