| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 多采多姿的一天.. |
分類: 未分類 |
今日起身要茶3次包..搞到我差吾多搭半先出門口..
朝早咩事都冇發生過..大概系掛..第一堂系中文堂..
我吾知系到搞咩鬼..總之就系冇咩點聽書..好累...
第2堂就系數學..超悶..系到對答案..但系有一題錯左..
我又吾知點解..就不停咁問人..但系冇個答到我既問題..
終是打鐘就去左搵mr wong問喇...原來做錯左d野..
吾怪得知啦..哈哈..我識喇^^~同邢出去個陣..
發生了一件天大既喜事!!!!!超開心!!!太好喇^^~
返到去同朱講..keke..^^~好開心..但又有好擔心..
跟住就落去排隊..系到跑步..超慘..開頭同房妹妹跑..
跟住小玲跑左上前..就一齊跑喇..好在冇罰北社..
之後就自由活動..開頭諗住咩都吾玩...最後就同monkey佢地
一齊玩數字球..由於人太多..就2個一組..我就同左a琳..
玩下玩下..好似冇咩玩咁..黎黎去去都系個幾個..
於是就玩馬騮搶球..結果玩到成身汗..中途試個飛左個波去校務處tim..
我又食多次波餅..><""可憐..monkey佢地好好笑..輸左4次..
結果要咩牙橙..哈哈..跟住f.3 d人放學..玩多陣就集隊喇..
排隊個陣好似聽到有人叫我個名..但就吾知系邊個...= =??
之後就同房妹妹佢地去飲野..之後就返左上去..
點知同陳潔敏附生衝突..嘈左幾句..= =但真系好熱..
開頭仲以為吾洗上..點知有個新黎既miss..下..= =""
好似教親我地班都會凶多吉少咁...個個都系到病..= =""
個miss勁串咀..超無奈..開頭佢地上去test個陣我就轉左身..
結果比佢話..唉..好無奈..擺明佢有問題啦...吾關我事..
上去test..眼個個以為返埋位先寫..點知系個到寫..無奈..
好在最後都岩左..但系畫圖個到就衰左..唉..保險絲牙...><
跟住就食飯..之後幫張先生同顏先生寫個張野..
其實張生個個算系我逼佢比我既...算了吧...哈哈
同邢買完野返上去..小潘就系到講中史..哈哈..真有趣..
之後上英文..累到死..仲訓左陣tim..期間我好似feel到有人系咁
用支筆整我d手指..跟住佢講野個陣我條魚吾上吾落..
聽listening既時候就緊系死得人啦..咩都冇寫過咁制..
放學原本話要補習既..但由於個位姐姐吾得閒..於是就改為聽日..
嘩..原來佢超勁..系5d班嫁喎..小潘吾講都吾知..
之後就同小潘佢地坐左系到..好無聊..好悶..我都吾知點解會吾走..
到左5點幾就走人lo..返到屋企狂飲牙媽令湯^^~
始終都系媽媽好^^~keke..好飲好飲~
|
| 發表時間:2006-06-06 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | ... | 319 | »
|