| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| 比人話到死..黑人憎!! |
分類: 未分類 |
今日起身就系到同牙媽嘈..白痴..剪吾剪頭髮關你咩事牙..
之後就系話話話..講幾句又話我駁咀..系嫁喇..
你個女系忍吾到嫁喇..我都好睇吾起中國既愚孝傳統
超賤格..話我吾去剪佢幫我剪..不如我幫你呢..死賤格
之後佢就開始叫我做野..吾出聲..佢又勁q黑人憎喎..
明知人地吾想同佢講野又系都要問埋d要人答既問題..
結果又因吾答佢而比人話..超吾鋸囉..之後就開始玩電腦..
跟住系到dnow返呢2個星期既卡通片落黎..嘩..超多野..
dnow完即睇..跟住又掉左之前個d..好多野做..
原本我只系冇睇2個星期既野..個個都最少有2集..
但系加加埋埋就有成十幾集囉..真系睇足我成日..
哈哈..d野超好笑..但系有d真系睇吾落眼就冇睇落去..
系2點左加牙媽就打電話黎..又叫我落去剪..
可惜既系同得你去剪就好極都有限..實比你串爆咀..
呢到d剪髮佬又超串咀..而你系到我又只得o曬咀..
跟住我就吾去..依家佢學到我十足十..又系到cut我線..
呢個好似系我既專利黎嫁喎..你叫人吾好cut你線
你自己而cut人線..你冇野牙麻..你好應該反省下..
作為大人都吾可以以身作則..咁你就吾好怪d細路喇..
之後我就繼續睇我既卡通片..keke..真系好..
過左2個鐘既安寧日子..又比人打擾..好慘..但呢個我會忍..
電話系由我既祖母大人打黎既..所以我只得乖乖咁應酬佢..
好無奈..佢又吾聽人講野..仲以為我誤會佢既意思..
我勁憎d野要重覆又重覆咁講..因為麻煩..仲好黑我憎..
但偏偏我就系要不停咁講又要聽佢講..好想死..
佢系到話吾知點解我牙媽會打比佢..話我牙哥會打比佢..
但系又吾回知點解等左成個鐘都等吾到我牙哥打比佢..
大姐..我點知牙..屋企得我一個..同佢講佢又以為我聽錯..
結果又要聽佢由頭講多次..跟住我又要由頭講多次..
之後佢先明..但系佢又開始問我問題..好煩..好憎講野..
唉..就今朝11點縛到依家都仲咪見到我牙媽..
我又吾知你地幾個搞咩黎..點識答你牙..= ="""
我牙哥仲衰..我今日都吾會見到佢既..但系仲要應酬2個人..
唉..我真系吾識答佢..但佢又覺得我地見面好理所當然..
系就系理所當然既..系你角度上..但我吾多鍾意同人打交道
由其系會阻止我high tome既人..但我會好好咁應酬你既..
跟住又開始講父親節送咩比牙爸..其實我冇諗過要送..
因為經過之前我送野比佢地既經驗得知..佢地系變態既..
就算你點比心機都好..佢地連最低限度既多謝都冇..
但系由於系答緊佢牙婆既問題..只有話送sushi..
但佢好似有d不滿..因為知道我比牙媽既只系湯水..
這個麻..其實個次我都吾想送既..因為牙哥同牙爸先..
個次仲有沉痛既經歷..都吾知有幾大打擊..冇良心家人..
吾好咁不滿啦..不過我都幫你吾到..因為2個我都吾想幫..
唉..我覺得好慘..我都吾想有d咁既事發生..可惜..
跟住又講牙婆節..超ya囉我牙婆..識講Grandama's day..
好..我欣賞你..不愧為系外國住既牙婆~哈哈..
講多陣就收線喇..之後牙媽就返黎..原來佢去左焗油..
我發現次次有人打完黎既幾分鐘..牙媽就會好神奇咁出現..
之後就同返佢講...超無奈..放過我啦..
你地之間發生過d咩我真系冇興趣去知..理咁多野做咩牙..
之後佢就叫我食野..好慘牙..岩岩先食完零食黎..=m=""
小丸子..ok啦..幾好食..但系食完好飽..到食飯為止都系..
之後就繼續黎喇..黑色欺訪下次就大結局..o..冇得睇山p..
之後就睇醫龍..哈哈..真好睇..睇佢好有感足滿..
因為好真實..而且d演技好多了..雖然有d(瓜)張...
低系爪得真實過香港個d..不過佢又系下次大結局喇...
好可惜..之後就開始搵xxxholic d 野..由於今日聽左佢既
主題歌..覺得好好聽..就打左比sakura..好野^^~佢有牙!!!
仲sd左比我..跟住就同曼.招.sakura傾計..(好有招既作風)
但系牙媽起身就叫我咪鬼玩電腦..超黑人憎..跟住牙爸又加把咀..
妖..咪咁黑人憎啦..又關你事..一起身就叫我咪用..
用完我自然會行開嫁啦..你嘈咩野牙..成日管住曬..
你個女有用得多啦..你估系牙邊個邊個咩..超黑人憎..
跟住比2個一齊話..如果佢吾系話我再講野就要我死出電腦..
我都吾會收聲佢比話..好吾鋸..咩死女包..駁咀駁舌..
你個女系咁吾好老脾嫁喇..你地2個成日嘈交咪又系
你一句我一句..咁你怪得邊個姐..依家屋企系咁嫁啦..
吾出聲你咪又系到嘈得仲勁..咁不如等我嘈到你地冇
聲出咁就吾洗聽咁多無謂既野既啦..我又吾系垃圾桶..
日日夜夜都聽你地d野..咁我呢..我既野又吾可以同你地講..
我已經好忍得你地嫁喇喎..其他人既我都吾理咁多啦..
超粉人囉..都吾知你嘈咩野..2個對一個..仲要大我20年有多..
冇野牙麻..2個都吾系細嫁啦..咁都要同個細路斤斤計較..
話得就話..你估你系細路牙..人地話就話童年無忌姐..
你想返老還童但我吾想陪你一齊din嫁喎..嘈得就嘈..
理下細路感受呢..成日比人制住上..你估好好玩牙..
嘈左陣就聲出..過多陣就繼續玩..因為話打日記..
點知個街人老豆超黑人憎..系到狂問我幾時打完..
又話我一路用電腦一路打日記..系做緊邊樣野...
你理得我牙..總之用電腦既系我..你洗鬼理咁多野牙..
一句講曬..用電腦..滿意未牙..牙大佬..成個女人咁斤斤計較..
超黑人憎..咩小事都盲一餐..仲記得清楚過我..你有病牙..
咁小家..又吾見你去做銀行..都din din地..咩都嘈一餐..
至黑人憎既系我講咩佢講咩..吾洗你重覆..我知自己講緊d咩..
我又吾系老人痴呆..你d死人語氣又了交打到死..
你自己串咀就吾好話我駁咀啦..省d啦你..
自己本身都吾系一個好模範..仲要教個女..冇野牙你..
呢排又成日用你覺得姐你認為姐..你估串副校時代牙..
out左喇..無聊到死..姐系識得講埋d垃圾..低能..
咁你系有問題牙..系冇問題既點會有人同你提出牙..
成人心存敵意..你冇野牙你..人地好聲好氣咁同你講緊野嫁..
牙哥擺明就系跟係嫁啦..一樣賤格..正一犯眾憎..
今日狂比人話..但系我都好憎比人話..我又吾系冇自知之明..
洗鬼你講牙..至憎d人系到狂同我講野..又吾知自己煩..
講黎講去又系個幾句..傻嫁..好心你作出反省啦..
自己系牙爸牙媽就一定岩曬嫁..系人地吾夠你講咋..
真系好黑人憎牙!!!!又吾自我檢討..愈黎愈鍾意同我發脾氣..
關我鬼事..你自己心情吾令我又冇搞你..做咩搞我黎嘈..
|
| 發表時間:2006-06-17 08:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 319 | »
|