arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 13
累積人氣: 9503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 12 日  星期一   晴天


第一日 - 英文篇 分類: 未分類

今日早早起身溫書..點知超好笑..我一出房門..
牙婆就飛倒咁走出黎..跟住就開始整黎整去..
食野個陣佢問我牙哥幾時起身..我就答喇..xyabcde..
各位觀眾..我吾系真系講個d英文字..而系我講野變曬聲..
跟住不停咁系到咳..之後就返學喇..發現今日仲慘過沉日..
返到去個公仔仲系到..諗住問人借電話..但見到佢花曬..
我樣衰..請邢你把佢既衰樣擦得一乾二淨吧..
之前就同din系到講英文..好樣衰..講左勁耐都吾掂..
最後別人只說了數句便ko了..exam個陣慘死..
英文作文我咩都寫曬入去..今次死緊..仲要比邢話我貪心...唉..
我都吾想..真系9條命都吾夠我死..後面個個我又吾夠時間作..
結果姐系寫左d好行既野佢就話停筆..之後就系到同邢溫書..
房妹妹走左黎一陣..之後又飄走左..哈哈..
之後就系exam英文..我覺得..不會是基本能力測試吧..
很可怕..跟之前既好吾同..少左好多野..好短喎..但系我冇心機做..
生字個到是得難但寫左幾個就收工..慘了..吾會好低分牙麻..好驚喎..
邢話系miss kit lee出既..我都覺得有可能..但也未免太看輕我們吧..
放學就同邢去左行街街..為左買junon去左7仔同ok..
系到望婚沙既雜誌..因為..keke..表舅結婚!!!!!!!!可惜冇得返牙..><
唉..又講起我d傷心事..想當年.....(已經吾知飛去邊個年代..)
跟住仲見到sakura佢地一行人..系到食雪條..我系到狂睇雜誌..
跟住見到大口仔個個東東..邢話佢最鍾意既系烏拉雞..但我鐘意球證多..
而最後我地就變左ok旅行團..哈哈..真系好玩..發現左好多野食..
好想食牙..可惜我病到死..雖然個個都叫病..但我發現我系最嚴重個個..
跟住見到有草餅..比我狂..哈哈..得返幾個..我都想食牙..但好樣衰..
最後同邢買左栗子食..好咪妹咪^^~搞左半個幾鐘就系為個包栗子仔..
好在我地冇比人話..之後邢就同左我去搭車喇..
返到屋企..牙婆系到傾緊電話..好可怕..之後我就各自去溫書..
牙婆好好野..一路講電話一路煮野比我食..佢好high..因為話緊人..
當中有好多人牙..而個個都大個我..就咪講系邊個喇..但系真系..可怕..
之後佢就叫左我出黎..發現左一樣好有趣既野..佢好似個個人名既最
尾個字都會講錯d咁..好似我咁..就變左牙廷..梓晴都變左梓萍..= =""
跟住佢又捉住我講想當年..系系系..我明白喇..真系好金枝欲葉牙下..
吾系..依家系火舞黃沙..不過..真系有點兒那個呢..唉..無奈..
途中比牙媽打電話黎打斷..收左線又繼續講..可憐..走不掉..= =""
之後就飛快咁寫寫寫..寫野比梓晴..叫牙婆幫我拎上去..吾該喇^^~
之後媽媽返黎..過多陣就送牙婆去搭車喇..之後返屋企..牙媽走個陣
開始訓覺..期間不斷比人打黎既電話嘈至起身..根本上平時既我系吾會接既..
可惜要牙婆返到屋企打黎..於是就好乖咁去捐電話..但系又咪訓醒..
搞到好冇禮貌..頭暈暈..好慘牙..就黎咳出血..= =最後由邢既電話打黎搞
到訓吾返..由於比人打左黎幾次..所以對佢好有禮貌..點知系佢..失望..
仲搞到我擠出笑容..收左線都系訓吾返..就打比佢..食完飯個陣都有
打比佢傾電話..之後系到睇火舞黃沙就冇溫書..嘩..超好睇!!!
使人幾感動..但最尾就真系..= =..哈哈..笑死我..狂同牙哥系到玩..
之後就開始溫書..溫到差吾多成點先訓..聽日再努力^^~

發表時間:2006-06-13 04:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]