arsze12
暱稱: (`小施 ..___`*
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-07
2007-11-02
frustrate..
幾米..
不要這樣..
文章分類
全部 (319)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 319
留言總數: 103
今日人氣: 5
累積人氣: 9495
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


狂做問卷 分類: 未分類

今日一起身..o..12點lo..真系準時..
訓得幾好^^~之後就系到食野喇..
之後就系到傾計..跟住系到整日記..
我諗系我日記既問題..一開就系到hand hand..
要開好多次先可以開得成功..= =""
之後系到周街睇..見到有100題問題就系到做..
仲post左去日記到..(系後一頁)
見到朱個名..哈哈..真系有趣..佢仲系..板主tim??
做左成日..超累..到左6點半左加..
收到彭德君電話...o..聽日又要返學..
竟然系為左個張通告..點解吾沉日比呢?
仲要幫我地報曬..點解吾問下我地既意願呢..= =??
話去北京..包曬d野但系吾洗比錢..
好難令人相信..去黎做咩嫁...??
表演??定系學習牙..= ="??好想知系咩黎..
不過咪好熱囉..= =??死喇..想去又吾想去tim>3<
好..等我聽日去睇下佢既盧山真面目啦..哈哈
岩岩收到2個令人開心既電話^^~
第一個系牙婆打黎既..佢終於去完表舅個餐喜酒喇^^~
keke^^~舅父既味力真系冇得頂..哈哈..
bb都系甘拜下風..哈哈..梓晴個細路系咁跟住佢
之後梓晴真系走左去問牙婆點解吾黎..
大舅公都問點解..冇計啦..我exam牙..
我都好想返牙!!!XD..可惜痛得返..可怕冇得返..
好想學環牙..可以種磨姑!!!!!!!!!!!!!><..哈哈
聽左一陣既牙婆經歷後..(其實好想知偉鎮d野>3<)
之後就系第2個電話喇..系我洗緊米個陣..
突然有人打電話喇..哈哈..原來系邦邦^^~
哈哈..好開心牙^^~keke^^~好野^^~佢打比我^^~
因為佢頭先online我就add佢..但系佢太受歡迎..
so就off左..跟住佢又打返比我問我咩事^^~..
keke^^~..佢好似save左我電話..其實我系想問佢
去吾去swim既..但系電話系比我牙爸聽先..
而我屋企又系吾比男仔2打黎...所以就狂比佢話我..
超無奈..系到話我吾好比d電話男仔..嘩...大佬..你想點牙..
搞基咩..全女班..好無奈..= =..一個半個有咩所謂..
仲要系我最吾介意個個tim^^~..之後就同佢系到講左陣電話..
雖然10分鐘都吾夠..但系好開心牙^^~
佢仲主動同我講病左tim,,好可憐..
但系佢好似以後都吾想去青青屋企咁..咁又系既..我明白..
但系青青好想佢去喎^^~因為..a牙..吾講得..
講左又會比邦打..><哈哈..好開心牙^^~
不過佢病左..>mm<仲要去exam..好可憐..
下..吾夠60%仲要暑假返學..好慘牙..><
吾緊要..我支持你!!!!真系一個好乖既學生牙!!!
病左仲去返學!!邦邦好野^^~萬歲萬歲!!!!

 








 

發表時間:2006-06-22 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]