今日一起身..o..12點lo..真系準時.. 訓得幾好^^~之後就系到食野喇.. 之後就系到傾計..跟住系到整日記.. 我諗系我日記既問題..一開就系到hand hand.. 要開好多次先可以開得成功..= ="" 之後系到周街睇..見到有100題問題就系到做.. 仲post左去日記到..(系後一頁) 見到朱個名..哈哈..真系有趣..佢仲系..板主tim?? 做左成日..超累..到左6點半左加.. 收到彭德君電話...o..聽日又要返學.. 竟然系為左個張通告..點解吾沉日比呢? 仲要幫我地報曬..點解吾問下我地既意願呢..= =?? 話去北京..包曬d野但系吾洗比錢.. 好難令人相信..去黎做咩嫁...?? 表演??定系學習牙..= ="??好想知系咩黎.. 不過咪好熱囉..= =??死喇..想去又吾想去tim>3< 好..等我聽日去睇下佢既盧山真面目啦..哈哈 岩岩收到2個令人開心既電話^^~ 第一個系牙婆打黎既..佢終於去完表舅個餐喜酒喇^^~ keke^^~舅父既味力真系冇得頂..哈哈.. bb都系甘拜下風..哈哈..梓晴個細路系咁跟住佢 之後梓晴真系走左去問牙婆點解吾黎.. 大舅公都問點解..冇計啦..我exam牙.. 我都好想返牙!!!XD..可惜痛得返..可怕冇得返.. 好想學環牙..可以種磨姑!!!!!!!!!!!!!><..哈哈 聽左一陣既牙婆經歷後..(其實好想知偉鎮d野>3<) 之後就系第2個電話喇..系我洗緊米個陣.. 突然有人打電話喇..哈哈..原來系邦邦^^~ 哈哈..好開心牙^^~keke^^~好野^^~佢打比我^^~ 因為佢頭先online我就add佢..但系佢太受歡迎.. so就off左..跟住佢又打返比我問我咩事^^~.. keke^^~..佢好似save左我電話..其實我系想問佢 去吾去swim既..但系電話系比我牙爸聽先.. 而我屋企又系吾比男仔2打黎...所以就狂比佢話我.. 超無奈..系到話我吾好比d電話男仔..嘩...大佬..你想點牙.. 搞基咩..全女班..好無奈..= =..一個半個有咩所謂.. 仲要系我最吾介意個個tim^^~..之後就同佢系到講左陣電話.. 雖然10分鐘都吾夠..但系好開心牙^^~ 佢仲主動同我講病左tim,,好可憐.. 但系佢好似以後都吾想去青青屋企咁..咁又系既..我明白.. 但系青青好想佢去喎^^~因為..a牙..吾講得.. 講左又會比邦打..><哈哈..好開心牙^^~ 不過佢病左..>mm<仲要去exam..好可憐.. 下..吾夠60%仲要暑假返學..好慘牙..>< 吾緊要..我支持你!!!!真系一個好乖既學生牙!!! 病左仲去返學!!邦邦好野^^~萬歲萬歲!!!!